sobota, 11 stycznia 2014

MÓZG WYKAZUJE CZŁOWIEKA, KTÓRY NISZCZY ŻYCIE, ŻE NIE MA ROZUMU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele jest dowodem na to, że mózg nam przekazał, że jeśli narzucamy wolę to nasze cele są rozbieżne z mózgiem. Proszę o zauważenie, że ten mózg wykazuje, że człowiek narzucający zachowania jest umysłowo i psychicznie chory. Na narzuconym myśleniu oparty jest umysł nieświadomy i to jest odpowiedź mózgu dla człowieka, że osiągnął stan nienormalny. Skutek tego nienormalnego stanu jest taki, że tego człowieka trzeba leczyć z narzuconego myślenia bo na nim nie ma rozumu. Ludzie u których systemy neurologiczne są na narzuconym myśleniu są psychicznie chorzy. Systemy neurologiczne na narzuconym myśleniu to nienormalny stan człowieka. Tego człowieka jest często bardzo trudno wyleczyć, gdyż taki jest stan osiągniętej przez niego głupoty. Do tego człowieka na narzuconym myśleniu nie można przemówić bo jest głupi. Chętnie odpowiedziałabym Albertowi Einsteinowi na jego pytanie, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe, że ludzie, którzy nie rozumieją osiągnęli ten stan nierozumienia na narzuconym przez nich myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu jakim posługiwał się Albert Einstein wszystko się rozumie, gdyż ma się rozum. Na narzuconym myśleniu osiąga się stan głupca, gdyż nie rozumiejącego o co chodzi. Izaak Newton o którym mówi się, że to genialność rozumienia kilka lat przed końcem życia przeszedł z Uniwersytetu Cambridge na wykonywanie czynności władzy. Naukowcy mówią, że już nic nie wynalazł, a ja mówię, że na myśleniu władzy traci się rozum, a nie dokonuje odkryć opartych na rozumie. Założenie przez ludzi na ziemi władzy jest odzwierciedlone w ich stanie mózgu jakim jest brak rozumu. Jezus wypowiada słowa, że oni nie wiedzą co czynią. Przekazuję to lekarzom psychiatrom którzy wiedzą, że człowiek chory na schizofrenię oparty jest na narzuconym myśleniu. Podobający się milionom ludzi Adolf Hitler był chory na schizofrenię. Wielu ludzi władzy wywoziło naukowców na śmierć, a robili tak dlatego ponieważ na myśleniu władzy nie ma się rozumu. Śmierć jest oparta na braku rozumu. Wykonuje wolę władzy człowiek, który nie ma rozumu. Człowiek, który ma rozum opiera się na myśleniu jakie ma w swoim mózgu, a nie w czyimś mózgu. Narzucanie myślenia to droga w kierunku utraty rozumu. Zarówno Zygmunt Freud jak i Karol Jung widzą, że człowiek psychicznie chory jest równocześnie chory umysłowo. Zygmunt Freud mówi, że tego umysłowo i zarazem psychicznie chorego człowieka trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to połączenie myślenia z odczuwaniem. Jeśli prawdą jest to co pokazują odkrycia naukowe, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami to znaczy, że wszyscy ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy. Rozum ma człowiek, który ma w mózgu myślenie jakie jest dla nas naturalnym. Ludziom zachciało się zakładać w świecie Stwórcy mózgu władzę  i osiągnęli stan ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Przyczyna umysłowej i psychicznej choroby to narzucone myślenie w mózgu. Ludzie władzy wprowadzili myślenie przy pomocy którego zabierają ludziom pieniądze i pieniądze mają, ale rozumu nie mają. Ci ludzie oddali rozum za pieniądze. Wiele lat pisałam do ludzi zajmujących się leczeniem psychiki, że mają zapewnioną pracę na całe wieki. Przekazuję ludziom zajmującym się leczeniem psychiki, że przyczyna leży w mózgu i są nim narzucone zachowania i problemy. Ja jak widzę polityków i innych ludzi opowiadających co oni by wprowadzili to chętnie bym ich zapytała dlaczego oni uważają, że trzeba wprowadzać dobre zachowania skoro one są dla człowieka naturalnymi. Oni musieli się źle zachowywać i dlatego teraz mówią, że trzeba wprowadzać jako prawo takie zachowania o jakich mówią. Ja mówię, że dla człowieka opierającego się na myśleniu Stwórcy człowiek nic nie musi wprowadzać, gdyż ten człowiek ma rozum i jest dobrze zachowującym się. Ja przekazuję ludziom zajmującym się wprowadzaniem narzuconych zachowań, że człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu bez ustanawiania dla niego kar zachowuje się dobrze. Zapytać należy ludzi ustanawiających prawo skąd oni wiedzą, że dane zachowania są złymi i że człowieka za złe zachowania trzeba karać skoro człowiek posługujący się naturalnym myśleniem wie, że zachowuje się tak jak on się zachowuje. Nie wiedziałam dlaczego wprowadziło mnie w zachwyt poruszanie się człowieka, którego spotkałam. To powinno być normalnym inteligentne poruszanie się człowieka. Mnie po spotkaniu tego człowieka ciągle przypominało się jego poruszanie i zastanawiałam się dlaczego mnie się to przypomina. Teraz wiem, że dlatego ponieważ takim jest nasze naturalne zachowanie. Następnym co mnie zdziwiło były reakcje ludzi umysłowo chorych na tylko mnie zobaczenie. Wchodziłam na nazywany ciężkim oddziałem w szpitalu psychiatrycznym i chorzy witali mnie jako ordynatora szpitala. Mówiłam, że nie jestem ordynatorem, ale jeden z chorych uparcie mówił, że jestem i kilka razy kiedy tam wchodziłam otwierał buzię i pytał czy jest tam nowotwór. Ponieważ nie chciał wierzyć, że nie jestem ordynatorem więc mówiłam jak otwierał buzię, że nie ma nowotworu. Inni chorzy umysłowo ludzie pytali mnie czego jestem profesorem. Odpowiadałam, że nie jestem profesorem. Jeden ze stojących obok ludzi pytających mnie czego jestem profesorem wtrącił się do rozmowy i powiedział, proszę panią to widać, że pani jest profesorem. Te przypadki zaczęły się powtarzać, gdyż w pociągu w którym jechała narkomanka ubliżała ona wszystkim ludziom w wagonie, a mnie traktowała jak jakąś świętą, gdyż z ukłonami i proponowała jakieś dobre rzeczy jakie miała. Kiedy zdarzyło się, że na przystanek kolejowy w lesie przyszli chuligani i zaczęli sprzątać potłuczone szkła i mówili, że ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie to stwierdziłam, że my znamy nasze naturalne dobre zachowania. Ci źle zachowujący się ludzie do mnie zachowywali się dobrze. Zatem przedstawiam to ludziom nauki, a szczególnie zajmującym się leczeniem psychiki, że każdy z ludzi zna naturalne dla nas dobre zachowania. Politycy widać, że to źle zachowujący się ludzie. Oni mówią, że uczą się mowy ciała, a to jest dowodem na to, że są źle zachowującymi się, gdyż człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu zachowuje się naturalnie i jest to dobre zachowywanie się. Trzeba uważać z kim się wchodzi w związki, ażeby nie przejść na złe zachowania. Można oglądać twarze ludzi w momencie rozpoczęcia wykonywania przez nich stanowiska władzy i po kilku latach wykonywania tych czynności, że twarz tego człowieka zamieniła się w twarz człowieka złego. Ludzie władzy mają na ustach wymuszone uśmiechy. Oni nauczyli się uśmiechania. Można to sprawdzić, gdyż na sto procent ich systemy neurologiczne są na narzuconym myśleniu. Oni mają inne odruchy. Inne odruchy są z nabycia od złych zachowań i dlatego ci ludzie uczą się mowy ciała. Ludzie źle zachowujący się nabyli odruchów chamów. Bardzo dobrze to widzi Stanisław Wyspiański w jego utworze "Wesele" w wypowiadanych przez niego słowach "Miałeś chamie złoty róg". Te słowa należałoby wypowiedzieć ludziom opierającym się na narzuconym myśleniu, gdyż ten złoty róg ma się na myśleniu naszego Stwórcy. Ludzie, którzy ustanawiają prawo to źle zachowujący się ludzie i to bardzo dobrze widać. Człowiek dobrze zachowujący się nie ustanawia u Kogoś swojego prawa. Człowiek dobrze zachowujący się nie wymusza wykonywania od ludzi narzuconych przez niego zachowań. Ludzie władzy to źle zachowujący się ludzie. Ustanawiać prawo dla ludzi z których pieniędzy się żyje to dowód umysłowej choroby. Nauka medycyny wie, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia u nich danego rodzaju choroby.  W schizofrenii odkryli, że to wiek po dwudziestym roku życia, a zatem powinno się małe dzieci uczyć dobrego zachowania. To co najbardziej trzeba otworzyć to szkoły dobrego zachowywania się i w pierwszej kolejności wziąć tam ludzi władzy. To można zbadać czy człowiek przychodzi na świat z narzuconym myśleniem w mózgu i że u niego systemy neurologiczne są na myśleniu na jakim jest umysłowo i psychicznie chory. Przeczytałam kiedyś, że w Stanach Zjednoczonych każdy człowiek ma swojego psychoanalityka. Ja pytam dlaczego człowiekowi potrzebny jest drugi człowiek ażeby on go pytał co jest przyczyną jego złego odczuwania. Chciałabym zobaczyć czy ci psychoanalitycy mają zdrową psychikę skoro mówią, że wiedzą co jest przyczyną złego samopoczucia człowieka. Ja przekazuję wszystkim ludziom odpowiedź na pytanie dlaczego mają złe odczuwanie, gdyż od narzuconego przez siebie myślenia. Na myśleniu naturalnym dla mózgu psychika czuje się świetnie. Wielu z ludzi pyta mnie dlaczego mówię, ż odkąd jestem sama mówię, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Odpowiadam, że dlatego ponieważ nie muszę słuchać tego co wypowiadają nienormalni ludzie. Mieć na co dzień takiego nienormalnego człowieka to koszmar. Dla mnie jest nie do wytrzymania wypowiadanie bzdur przez wielu ludzi. Mówią oni, że mają władzę, a ja mówię, że władzę mają, ale rozumu nie mają. Stan wypowiadanych przez ludzi słów jest dowodem na to czy mają czy nie mają rozumu. Szukałam ludzi, którym zgadzałoby się myślenie oparte na rozumie, ale tylko ludziom z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon się zgadza. W Polsce jednej osobie się zgadza. Ażeby ludziom nie zgadzało się myślenie to muszą mieć inne. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a ja mówię, że na myśleniu podświadomości wszystkim ludziom zgadza się to co mówią. Myślenie podświadomości zgadza się ludziom, którzy mają rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, a ja mówię, że mózg, który nie zna słów to mózg podświadomości. Myślenie ludzi, którzy znają inne słowa mózg wykazuje, że są umysłowo chorzy. Na tym myśleniu bez rozumu są u tych ludzi systemy neurologiczne i dlatego ci ludzie są też psychicznie chorzy. Człowiek, który przysyła nam do domu zawiadomienie o obowiązku wykonywania jego decyzji to człowiek umysłowo chory. Mamy na ziemi pełno tych decyzji wydanych przez ludzi i ludzie wołają, że oni te decyzje wykonują i że dla nich te decyzje są prawem. Przedstawiam zatem ludziom zajmującym się psychiką, że ci ludzie są na umyśle nieświadomym na jakim są umysłowo chorzy. Taki jest skutek wymyślenia przez człowieka słów, gdyż na nich jest umysłowo i psychicznie chory. To na tych słowach jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że ich myślenie jest do rozbieżnych celów człowiek jest umysłowo chory. Ten człowiek jest też psychicznie chory, gdyż na jego myśleniu są systemy neurologiczne. Nie wiedziałam, że ludzie nie chcą słuchać o przedstawianym przeze mnie myśleniu naturalnym dla mózgu ponieważ nie mają rozumu. Myślenie oparte na rozumie zgadza się tylko ludziom, którzy mają rozum. Zapewne dlatego tak wielkiego Sfinksa z rozumną twarzą wybudowali Starożytni Egipcjanie, gdyż wiedzieli tak jak ja, że ludzie nie mają rozumu. Rozum ma człowiek, którego systemy neurologiczne, czyli psychika są na myśleniu opartym na rozumie. Myślenie oparte na rozumie jest w naturze mózgu. Ja kiedy znalazłam się w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem to zobaczyłam, że na tym myśleniu nic ze sobą się nie zgadza. Nie ma ustaw na tym myśleniu ażeby się ze sobą  zgadzały. Ja mówię, że nie zgadza się myślenie oparte na kłamstwie, gdyż oparte na prawdzie się zgadza. Ja wiedziałam, że mogę wygrywać przed sądami wszystkie sprawy pokazując tylko niezgodność ze sobą ustaw, ale wiedziałam, że to myślenie tych ludzi, którzy dokonali zapisów tych ustaw jest myśleniem ludzi, którzy nie mają wiedzy. To u ludzi, którzy nie mają wiedzy jest nierozumiane myślenie. To ich myślenie widzi Karol Jung jako umysł nieświadomy na którym człowiek nie wie co go czeka i nie wie co robi. Karol Jung uważał, że człowiek z natury nie wie co go czeka, gdyż jest uzależniony od myśli. Zatem Karol Jung uważał, że człowiek z natury jest głupi, a ja mówię, że człowiek z natury jest mądry, gdyż ma rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Znam niektórych wspaniałych psychiatrów, ale znam też takich, którzy nie mają rozumu.
Widzę na moim blogu ludzi poszukujących wyjścia z cierpienia i przekazuję tym ludziom, że wyjście jest tylko jedno, a jakim jest wyjście z narzuconego myślenia. To na narzuconym myśleniu człowiek cierpi i choruje, gdyż systemy neurologiczne są na nienormalnym myśleniu. Człowiek, który mówi, że wykonuje to co postanowił inny człowiek jest umysłowo chory. Dziennikarze namawiający do wybierania ludzi jako władzy są umysłowo chorzy. Na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek jest umysłowo chory. Wysyłam to co piszę już tylko do ludzi, którzy mają rozum i niech czytają to co piszę na moim blogu ludzie, którzy mają rozum, gdyż nie ma sensu pisania do ludzi, którzy mają silne przekonania oparte na braku rozumu. Przekonywać ludzi, którzy nie mają rozumu nie ma sensu. Ja pisałam do wielu ludzi, gdyż nie wiedziałam, że nie mają rozumu. Kto tych ludzi będzie leczył skoro ktoś taki jak Zygmunt Freud jest ogłoszony jako człowiek, który dokonał największego odkrycia jakim jest odkrycie podświadomości. Poznanie przeze mnie podświadomości zaprowadziło mnie do odkrycia, że ludzie nie mają rozumu.
Do Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon przekazuję, że nie mamy do kogo mówić ponieważ ludzie nie mają rozumu. Oni opierając się na swoim braku rozumu napadają na nas wymuszając wykonywania ich myślenia. To głupi człowiek napada na drugiego człowieka i wymusza od niego posłuszeństwa.
 Wypadałoby nam wybudować tak jak Wielcy Egipcjanie drugą podświadomość z ludzką twarzą z zaznaczeniem w niej, że mamy rozum.

Dokonywania niszczenia życia robi się przy pomocy narzucania myślenia. Ten kto nie ma rozumu niszczy swoje własne życie. Nasz Stwórca wiedział jak stwarza się życie bo ma rozum. Ludzie złodzieje postanowili Go okraść przy pomocy narzucenia myślenia opartego na kłamstwie, a mózg skonstruowany przez jego Stwórcę wykazał, że złodziej i bandyta jest umysłowo i psychicznie chory.
Zawsze podobało mi się genialne myślenie Stwórcy wszechświata. Ludzi posługujących się Jego myśleniem jest niedużo, ale są to genialni ludzie tak samo jak Stwórca.

                                 Ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon, którzy przysłali mi setki podziękowań to genialni ludzie. To do tych ludzi należy iść uczyć się powrotu do rozumu.

                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz