niedziela, 12 stycznia 2014

WYKONYWANIE WOLI CZŁOWIEKA PRZEZ SIŁĘ GRAWITACYJNĄ

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Cieszę się, że mogę Państwu o tym przekazać, że siła grawitacyjna wykonuje wolę człowieka opierającego się na myśleniu na jakim stworzona jest siła grawitacyjna. Cieszę się, że mogę to przekazać ludziom nauki ponieważ moje dojście do stanu w którym siła grawitacyjna mnie słucha jest oparte na silnej wiedzy, gdyż opartej na nauce. Mojej wiedzy nie jest w stanie nic naruszyć. Nie ma myślenia, które byłoby w stanie naruszyć moją wiedzę. Już kiedy byłam młodą dziewczyną to moi przełożeni mówili, że jestem mądra. Dziwiło mnie to i mówiłam, że wszystko jest proste. Z czasem poznawałam bałagan robiony przez ludzi, który trzeba było doprowadzać do porządku. Nie wiedziałam wtedy, że to ci ludzie mają bałagan w swoich mózgach. Nie wiedziałam, że bałagan jest oparty na bałaganie w myślach i że ludzie, którzy mają w sobie ten bałagan wymyślili te myśli. Dzisiaj oddzielam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu od myślenia jakie jest w mózgu z nabycia i jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Mózg tak też pięknie oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie, a co odkryli Naukowcy. Na myśleniu narzuconym przez człowieka powstał w mózgu inny umysł jakim jest umysł nieświadomy. Umysł nieświadomy oparty jest na kłamstwie, a umysł świadomy oparty jest na prawdzie. Doskonałość Stwórcy mózgu jest niewyobrażalna. Siła grawitacyjna w stanie stworzonym przez jej Stwórcę oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Narzucenie myślenia powoduje powstanie innej energii i ta narzucona energia zmienia stan siły grawitacyjnej. Każdy człowiek ma w sobie taki stan siły grawitacyjnej jakie ma myślenie w mózgu. Hipokrates mówi, że albo ty jesteś silniejszy, albo ciało. Ja dzisiaj mogę powiedzieć, że jeśli ciało jest silniejsze od nas to dlatego, że myśleniem naruszyliśmy ciało. Myślenie narzucone spowodowało przejęcie nad nami władzy przez ciało. Skąd ta siła ciała mówi siła grawitacyjna na jakiej oparte jest ciało. W stanie myślenia jakie jest w naturze mózgu siła grawitacyjna utrzymuje stan zrównoważonej energii na jakiej stworzony jest człowiek, ale i cały wszechświat. Tą zrównoważoną energię narusza narzucone przez człowieka myślenie. W moim życiu tylko raz byłam w szpitalu z powodu choroby, a było to przyczyna mojego wypadnięcia z samochodu. Złamał się mój kręgosłup. Jechaliśmy na rozprawę sądową z moim klientem i przyjechał on jakimś wielkim samochodem, bo mówił, że zepsuł mu się osobowy. Była to moja przegrana w sądzie i zapewne moje myśli były przyczyną tego wypadku. Ja opieram się na rozumie, a Sąd na prawie, a tak odmiennie myślący ludzie nigdy się ze sobą nie dogadają. Leżałam w szpitalu, a jeden z moich klientów codziennie gotował dla mnie świeże skórki wieprzowe z galaretką i mówił, że mam jeść bo mi to pomoże. Przy moim kręgosłupie brały udział też ręce mojego klienta świetnego znawcy kręgosłupa dr Andrzeja Rakowskiego. Pamiętam,, że lekarze byli zdziwieni, że ja nie chciałam żadnych tabletek. Jeden z lekarzy był bardzo miły i dla niego zjadłam jedną tabletkę, ale więcej już nie brałam. Przez pięć i pół miesiąca chodziłam w gorsecie. Jak go zdjęłam to poszłam prywatnie do Ordynatora Szpitala Ortopedy z wieloletnim stażem. Obejrzał on zdjęcie z wypadku i powiedział, że to straszny wypadek. Pomyślałam, że na pewno będzie mi kazał często do niego przychodzić. Kiedy wziął do ręki zdjęcie aktualne kręgosłupa to powiedział, że to jest cud. Wypadek ten był kilkanaście lat temu, a mnie nigdy nie bolał kręgosłup. Dzisiaj rozumiem, że to siła grawitacyjna sama naprawia. Grzecznie leżałam tak jak kazali mi lekarze, a siła grawitacyjna robiła swoje. Ja tą siłę grawitacyjną wiele lat w sobie czuję, ale nie znałam jej właściwości i potęgi. Ludzie opisujący o podświadomości mówią, że to potęga podświadomości, a ja mówię, że podświadomością to jesteśmy my, a potęgą jest siła grawitacyjna. Naukowcy też dobrze o tym wiedzą, gdyż mówią, że siła grawitacyjna jest najważniejszą siłą we wszechświecie i że jest to siła życia. Odkrycie przeze mnie myślenia podświadomości i moja znajomość ustanowionego przez ludzi prawa, a przede wszystkim cudowne odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne pozwoliły mi zrozumieć, że myślenie narzucone zakrzywiło w człowieku siłę grawitacyjną. Albert Einstein widzi to samo zakrzywienie siły grawitacyjnej we wszechświecie. Ja zatem wskazuję na ludzi, którzy są przyczyną tego zakrzywienia siły grawitacyjnej, gdyż to u nich na narzuconym przez nich myśleniu jest w nich to zakrzywienie. Systemy neurologiczne oparte są na energii, a na nich siła życia. Teraz piszę do Sądów następująco: " W związku z postanowieniem Sądu uprzejmie informuję, że życie człowieka oparte jest na sile grawitacyjnej, a siła grawitacyjna na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Narzucenie myślenia i wykonywanie narzuconego myślenia niszczy siłę życia. Odmawiam wykonywania myślenia narzuconego przez człowieka".
Nasz Stwórca stworzył nas na swoim myśleniu opartym na prawdzie i dał nam możliwość wypowiadania słowa. Skutek wypowiadania słowa przez człowieka jest taki, że nie można znaleźć ludzi, którzy mieliby w mózgu myślenie zgodne z myśleniem Stwórcy. Odkrycie Naukowców, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy nimi narzucane zachowania, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele pokazuje doskonałość konstrukcji mózgu. Narzucenie myślenia pokazuje jak odchyla się z utrzymywania stanu równowagi siła grawitacyjna. Narzucenie innego myślenia spowodowało inny stan energii i opartej na nim siły grawitacyjnej. Jest to dowodem na zmienianie się anatomii w wyniku narzucenia myślenia. Anatomia oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a ta energia oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Narzucone myślenie wytworzyło inną energię na jakiej zmienił się stan człowieka. Wprowadzenie przez ludzi narzuconego przez nich myślenia w rośliny i zwierzęta spowodowała zmianę anatomii, czyli budowy roślin i zwierząt. Winowajca, który tego dokonał nosi w mózgu myślenie którym tego dokonał i na nim zmieniała się jego budowa. Ta zmieniona energetycznie anatomia w jakiś niesamowity sposób tworzy z narzuconego myślenia złoczyńcę, a z wykonywania narzuconego myślenia ofiarę. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a zatem narzucający zachowania wymyśla myślenie do wykonywania czynności zła, a wykonywanie tego myślenia powoduje wystąpienie cierpienia. Te wykonywane czynności dlatego zadają cierpienie ponieważ oparte są na myśleniu opracowanym do czynienia zła. Jest to wykonywanie czynności na innym myśleniu aniżeli myślenie na jakim jest stworzona anatomia. To powoduje, że ta anatomia zmienia się z powodu wytwarzania narzuconym myśleniem energii zadającej cierpienie. Jezus wystąpił przeciwko tym ludziom którzy narzucone przez nich myślenie nazwali na ziemi prawem. Jezus wiedział co będzie skutkiem wykonywania czynności na narzuconym myśleniu, gdyż nienormalny umysłowo człowiek z nienormalnym odczuwaniem. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że te naturalne emocje to miłość. Wielu ludzi to zauważa. W kościołach na obrazach z Jezusem są napisy, że Bóg jest miłością. Władze kościoła wiedzą, że Bóg jest miłością, a nie wiedzą, że na Jego myśleniu. Pracowałam wiele lat w skupisku wielu przedsiębiorstw i z narad znam wielu dyrektorów. Kiedyś jedna z moich koleżanek zapytała mnie dlaczego ci dyrektorzy tak za tobą chodzą i przynoszą ci na imieniny kwiaty. Powiedziałam wtedy, że może dlatego, że z nimi nie śpię. Dzisiaj wiem, że łączy nas rozum połączony z miłością. Jak się spotkamy to tulimy się do siebie tak jak widać, że robią to małpy. Zupełnie inny jest stan kochania, gdyż wtedy odzywają się hormony. To niewyobrażalna doskonałość naszego Stwórcy. Wielu ludzi mówi, że odzywają się im hormony do wielu ludzi i widzimy kraje gdzie mężczyzna ma kilka żon. Ja mówię, że ci ludzie mają w mózgach kłamstwo i to kłamstwo zaburzyło ich hormony. Są też kobiety z którymi łączy mnie uczucie oparte na miłości. Ludzie to czują, gdyż miłość się czuje. Dyrektorzy na ogół są mądrzy i dlatego łączy nas rozum i miłość. Jak przynosił mi mój klient codziennie do szpitala skórki z galaretą, to ja po jakimś czasie miałam już dosyć tych skórek, ale jak pomyślałam, że on je codziennie gotuje to wiedziałam, że trzeba je jeść. Takich pięknych sytuacji w moim życiu miałam wiele i wiem z kim łączy mnie miłość, a kto jest zimny jak lód. Tego zimna i bezduszności nabyli ludzie na narzuconym przez nich myśleniu. To na tym narzuconym myśleniu oglądamy różnych ludzi, różnie myślących i których spotykają różne doświadczenia. Doświadczenia to skutki naszych decyzji. Za złe decyzje się płaci i często gorzko i nie wie się jak z nich wyjść. Raczej każdy z nas podjął jakieś złe decyzje, ale żeby nabyć przekonań opartych na kłamstwie w takim stopniu, że na kłamstwie ustanowić w świecie Stwórcy prawo oparte na innym myśleniu, to przerażające. Ja sama wołałam o tym prawie źle, źle, źle, a ludzie wołają, że ma być prawo oparte na kłamstwie. Władza jest przez wiele wieków i na tym myśleniu normalność dla ludzi chorób. Chorób jest bez liku, gdyż każda zmiana energii to choroba. Powtarzanie kłamstwa to utrwalanie się choroby. Myśli nie widać, a one oparte na kłamstwie zmieniają stan człowieka. Wszyscy na tych narzuconych myślach są pokłóceni. Ludzie kłócą się o myślenie. Sądy po kilka i kilkanaście lat prowadzą sprawy, a na myśleniu Stwórcy nie ma żadnego sporu. Ludzie władzy tworzą spory, gdyż skutkiem myślenia opartego na kłamstwie jest spór, a sądy mają zapewnioną pracę tak jak lekarze psychiatrzy. Sąd kiedyś uznał, że to mnie trzeba zbadać przez biegłego psychiatrę. Sąd opiera się na myśleniu na jakim psychika jest chora, a mówi, że to moje myślenie jest przyczyną chorej psychiki. Takiego zła dokonuje narzucone myślenie. Jak psychiatra jest chory psychicznie to zamykają razem z sądem człowieka zdrowego psychicznie. Biegła sądowa psychiatra pytała mnie czy ja uważam, że mam jakąś misję do spełnienia. Ja odpowiedziałam, że z żadnymi misjami nie mam nic do czynienia i opieram się na nauce. Ona powiedziała, że ona wiedzę prof. Marii Szulc uważa inaczej jak ja. Jak uważa inaczej to znaczy, że posługujemy się innym myśleniem, a na różnym myśleniu się nie dogadamy. Biegłemu sądowemu daje moc służenie władzy i robią z człowiekiem to co chcą się. Ja zapędzić się w kłamstwo nie dam i oni widzą, że to co piszę jest niepodważalne i że mam rozum. Ludziom opierającym się na myśleniu Stwórcy jest bardzo ciężko w świecie, gdzie stosowana jest przemoc przy pomocy narzuconego myślenia. Ja się tym nie przejmuję bo jestem na dobrej energii, ale chciałabym żyć wśród ludzi dobrych. Nie mam wątpliwości co do tego, że Stwórca, którego znamy jako Jezusa wskazał ludziom ażeby nie wykonywali narzuconego myślenia przez ludzi władzy. Ludzie doszli do stanu, że wszyscy są chorzy a światu grozi zagłada. Albert Einstein widzi, że przyczyną tej grożącej zagłady wszechświata są sposoby myślenia ludzi i bardzo dobrze widzi, ale dopiero moje odkrycie pokazuje, że na tych sposobach myślenia zniszczona jest w ludziach siła grawitacyjna życia. Albert Einstein też widział związek myślenia z siłą grawitacyjną. Ja mówię, że bez narzuconego myślenia nic nie niszczy grawitacyjnej siły życia na jakiej oparte jest istnienie wszechświata. Mówię też, że bez narzuconego myślenia przez człowieka ma on w sobie grawitacyjną siłę życia.
Skoro nie można znaleźć ludzi u których jest stan siły grawitacyjnej życia, to jak może trwać życie. I tak siła życia jest wielką potęgą skoro od niepamiętnych czasów jest władza, a to myślenie niszczy siłę życia.
Naukowcy na dworze królewskim w Wielkiej Brytanii odkryli, że człowiek jest w stanie śmierci klinicznej i dochodzi do niego wiedza. To niesamowite, ale prawdziwe i przyczynia się do ożywania człowieka. Jest tak dlatego ponieważ do śmierci doprowadza narzucone myślenie, a w stanie śmierci klinicznej człowiek już nie narzuca myślenia. Wtedy następuje łączność wiedzy jaka jest w naturze mózgu z wiedzą jaka jest w naturze wszechświata. Jak nazbiera się tej wiedzy opartej na prawdzie to ożywa energia oparta na prawdzie i siła grawitacyjna. Musi być jednak teraz stan siły grawitacyjnej w katastrofalnym stanie i jest to dzieło źle zachowujących się ludzi, którzy narzucone przez siebie myślenie ustanowili prawem w nie swoim świecie. Prawdą jest, że ustanowili prawem myślenie oparte na energii, która zadaje im śmierć i całemu wszechświatowi. Bardzo dobrze energie wytworzone myśleniem tych złych ludzi zrobiły ich twarze twarzami złoczyńców.
Egipski Sfinks jest dowodem na to, że Wielcy Egipcjanie mieli wszystkie odkrycia naukowe jak my teraz, gdyż widać to po potężnej budowli Sfinksa, która na pewno wskazuje na siłę grawitacyjną, a rozumna twarz, że jest to twarz oparta na myśleniu naturalnym dla mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie na słów jest rozum. Wielcy Egipcjanie opierają ludzką rozumną twarz na lwiej podstawie, a pismo hieroglificzne pokazuje lwa jako siłę.
                                                                                           Z poważaniem
                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz