sobota, 18 stycznia 2014

ROZWIĄZANIE SPRAWY W SPRAWIE KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ

Ludzie władzy lecący samolotem do Smoleńska zginęli, a więc spotkała ich śmierć. Życie jest oparte na energii jaka jest w człowieku na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.  Śmierć zadaje energii życia inne myślenie i jest to myślenie narzucone przez człowieka. Dowód na to jest w mózgu, gdyż Naukowcy go odkryli. Tym dowodem jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem. Na narzuconym myśleniu energii życia nie ma i jeszcze to myślenie niszczy życie na jakim utrzymuje się człowiek. Życie jest tylko i wyłącznie na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, gdyż na tym układzie z pierwiastków oparta jest grawitacyjna siła życia. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma śmierci, gdyż jest tylko i wyłącznie życie. Można to sprawdzić, że ludzie, którzy zginęli nie opierali się na myśleniu na jakim oparte jest życie, a ja nie muszę sprawdzać, gdyż wiem, że ci ludzie byli władzą, a władza opiera się na narzuconym przez człowieka myśleniu. Na woli człowieka nie ma życia, a więc jak ktoś chce żyć to musi opierać się na myśleniu na jakim jest oparte życie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja mówię, że  zmieniona anatomia to anatomia  której nie ma życia. Wykonywane czynności przez ludzi, którzy mają zmienioną anatomię to czynności oparte na woli ludzi. Na woli ludzi nie ma energii życia.

                                                                                    Barbara Paul

4 komentarze:

  1. jeżeli chciałabyś poznać prawdę na temat Smoleńska to zdradzę Ci pewien sekret... 27 lutego 2010 roku byłem bardzo podobny do Ciebie... interesowałem się poniekąd NLP lecz 27 lutego zrozumiałem, że życie jest prostsze... nie wiem dlaczego ale chciałem aby Mateusz Grzesiak odpowiedział ze swoje słowa... i wiesz co się stało... dzień po wypadku samolotu Mateusz Grzesiak przyznał się, że on nie chciał... on po prostu zaprosił parę osób na szkolenie i w znajomy dla siebie sposób najpier wprowadził ich w dobry nastrój a potem zadał pytanie... jak zareagowało by Polskie społeczeństwo gdy samolot się rozbił i co by się zmieniło... i od tego się zaczęło... Czasami występuje w Kawie i herbacie i podpowiada jak ćwiczyć silną wolę... to zabawne... jednak ludzie, którzy jak to mówisz, którzy kłamią nawet pewnie nie wpadną na to, że "człowiek" może mieć takie moce... a słowa tak wielkie odbicie w rzeczywistości.... wiesz ja strasznie żałuje, że nie poznałem Cię wcześniej jeszcze zanim schizofremia mnie nie dojechała do stanu w którym zasnatawiam się nad własną pewnością siebie... bo gdybym miał okazję Cię poznać wcześniej... to ty miałabyś okazję porozmawiać z najbardziej pewnym siebie mężczyzną na świecie

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak na marginesie to masz bardzo pociągający jak na kobietę umysł

    OdpowiedzUsuń
  3. jak masz ochotę to zapoznaj się z moim artykułem
    http://kontakt24.tvn24.pl/artykul,apokalipsa-wg-szymona,232675.html

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku z tym, że jak na kobietę mam pociągający umysł uprzejmie zawiadamiam, że wszyscy z natury mają taki sam pociągający, oparty na rozumie umysł. Pan widzi prawidłowy umysł, a zatem w dużej mierze Pan na nim jest.
    Pozdrawiam
    Barbara Paul

    OdpowiedzUsuń