środa, 8 stycznia 2014

UZDRAWIANIE SIEBIE

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Długo szukałam słów przywracających zdrowie, aż zrozumiałam, że trzeba wypowiadać słowa "zamieniam myśli złe na myśli dobre". Kiedy zaczęłam wypowiadać te słowa i odczułam, że siła grawitacyjna je wykonuje to przypomniało mi się, że tak właśnie robiła prof. Maria Szulc, gdyż w miejsce myśli złych wprowadzała myśli dobre. Maria Szulc pisze, że podświadomość jej słuchała, gdyż nauczyła się jej głosu. Ja nie muszę się uczyć głosu podświadomości, gdyż ja nim mówię. Dlatego namawiam wszystkich ludzi dobrej woli na czytanie i wykonywanie czynności na myśleniu dla nas naturalnym. Nasz naturalny głos to głos podświadomości i dlatego podświadomość go słucha. Podświadomość to siła grawitacyjna. Dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył podświadomość i odkrył jej sprzeciw, a ja odkryłam, że podświadomość to siła grawitacyjna oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Sprzeciw siły grawitacyjnej jest na myślenie narzucone przez człowieka, ale ona wykonuje wolę człowieka i człowiek przechodzi na jej funkcjonowanie, ale na innych jej właściwościach. Narzucone myślenie spowodowało inne właściwości siły grawitacyjnej ponieważ na innej energii. Stan siły grawitacyjnej zmienia się w wyniku zmiany energii, a zmiana energii jest skutkiem narzuconego myślenia. Widzimy z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To tylko i wyłącznie ludzie mają w sobie inną energię z powodu myślenia narzuconego w mózgu. Ja najpierw odkryłam, że na narzuconym myśleniu jesteśmy na energii śmierci, a teraz podaję ludziom nauki, a szczególnie medycyny, że człowiek jest chory pod względem myślenia narzuconego w mózgu. Trzeba zbadać energię na jakiej jest człowiek w stanie zajmowania się systemów neurologicznych narzuconymi zachowaniami i problemami. Systemy neurologiczne to siła grawitacyjna i można zbadać, że jest to siła życia na myśleniu naturalnym dla mózgu i że jest to siła śmierci na myśleniu narzuconym przez człowieka. To dlatego Jezus wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu i wskazał, że na tym myśleniu jest śmierć. Ja podaję na to dowód naukowy jakim jest zajmowanie się przez systemy neurologiczne narzuconym myśleniem. Na narzuconym myśleniu człowiek mówi głosem człowieka złego. Maria Szulc pisze, że podświadomość trzyma w uzależnieniu  myśli złe. Pisze również, że pomaga ludziom uzależnionym od myśli złych przy pomocy nauczenia się głosu podświadomości. Jej pacjenci opisują, że ich leczy głos Marii Szulc, a Maria Szulc pisze, że nauczyła się tego głosu i że jest to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Oglądałam kiedyś  program telewizyjny w którym lekarz Onkolog wiedział, że jego pacjenci powinni nie żyć, a później chodził do lekarzy, którzy przyczynili się do tego, że jego pacjenci jednak żyli. Pokazuje on w programie jak wskazuje palcem na lekarza i mówi " to pan to zrobił". W programie nie ma wyjaśniania jak ten lekarz to zrobił, a ja nie mam wątpliwości co to tego, że on mówił głosem podświadomości. Pokazują to również ludzie Simsonowie, którzy mówią, że leczą ludzi przy pomocy pozytywnego myślenia. Ja też pokazuję to myślenie pozytywne jakim jest nasze naturalne myślenie. Od dawna słyszę jak wchodzący do mnie ludzie pytają " co tutaj jest, że tak się dobrze czuje". Ja odpowiadam, że ażeby to czuć to trzeba mieć w sobie też dobrą energię. Ludzi w sobie zakochanych też łączy ta sama energia. Ludzi łączy ta sama energia gdyż taki sam stan siły grawitacyjnej. Naturalna siła grawitacyjna oparta jest na miłości i to akurat widać, że ludzie kościoła zapamiętali z tego co mówił Jezus, gdyż na obrazach mają napisy, że Bóg jest miłością. Bóg jest miłością, gdyż jest oparty na sile grawitacyjnej życia, która jest oparta na odczuwaniu miłości. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji i ja wskazuję ludziom nauki, że siła grawitacyjna, czyli podświadomość to rozum i miłość. Siła grawitacyjna jest uosobiona, która ma w sobie rozum i miłość. Człowiek to uosobiona siła natury. Ta uosobiona siła natury to siła grawitacyjna łącząca rozum i miłość. Albert Einstein dobrze na to wskazuje pisząc, że jesteśmy jak bańki mydlane, każdy w swojej bańce. Takie jest nasze stworzenie i Bóg już nic nie robi jak człowiek cierpi, gdyż jest to skutkiem narzucenia myślenia. Pięknie pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż pokazuje zmiany w sile grawitacyjnej wynikające z narzuconego myślenia w mózgu. Chcę zwrócić uwagę na to, że ja jestem na myśleniu podświadomości, ale trzeba usuwać ze mnie złą energię. Znaczy to, że byłam na myśleniu narzuconym. Ten skutek narzuconego myślenia się nosi i teraz dopiero jak zrozumiałam, że muszę wypowiadać słowa, że zamieniam myśli złe na myśli dobre, to dopiero siła grawitacyjna usuwa ze mnie te złe myśli. Występowałam przeciwko ustanowionemu prawu, ale ci źli ludzie wszystko przejęli i nawet jak ktoś nie wykonuje czynności na ich myśleniu to wymuszają dawania im pieniędzy. Ja to zrozumiałam i zrobiłam sprzeciw na narzucone myślenie przez ludzi ze złą energią jakimi są ludzie władzy. Napisałam do moich klientów, że ich przepraszam, że dalej nie będę ich prowadziła i że dziękuję im za pieniądze jakie od nich otrzymywałam, ale ponieważ wiem, że na tym myśleniu się choruje dlatego podjęłam decyzję o zlikwidowaniu działalności. Zrezygnowałam z pieniędzy otrzymywanych za wykonywanie czynności dla ludzi złych, gdyż ludzi władzy. Moi klienci chcieli ażeby naliczać podatki od tego co zarabiali i oni mi za to płacili, ale oni chcieli ażebym ja wykonywała ustanowione przepisy przez ludzi władzy. Ja im nie mówiłam, że ja tych przepisów nie wykonuję, gdyż opieram się na rozumie i wiedziałam, że na swoim rozumie zawsze sprawę w sądzie wygram. Przyznałam się jednak sądom, że opieram się na rozumie, a wtedy sądy wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy. Widać jak daleko ludzie władzy doszli, że na narzuconym przez nich myśleniu ustanowili w świecie Stwórcy władzę. Dlatego wczoraj napisałam, że Genetycy opowiadający o zapisach dziejów ludzi w DNA powinni mówić, że ci ludzie o których opowiadają zamienili się w ludzi złych, gdyż wymyślili myślenie oparte na kłamstwie i na nim zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że to co jest na ziemi jest ich. Piszę, że Naukowcy zajmujący się badaniem Atlantydy dobrze mówią, że wtedy byli ludzie źli. To na tych ludzi złych przyszedł nam wskazać Jezus, że to ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. To ci ludzie mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę Jezusowi chodziło, gdyż oni mają już w swoich mózgach narzucone przez nich myślenie oparte na kłamstwie. To ich myślenie Naukowcy odkryli, że jest do rozbieżnych celów. W takich oto zamienili się ludzie o których Genetycy opowiadają, że wszyscy mamy jednego Przodka i wszyscy jesteśmy jedną rodziną. Wskazuję ludziom nauki, że na tym ich myśleniu ludzie są na energii śmierci i to oni doprowadzili istniejący miliony lat świat do stanu grożącej mu zagłady. Ludzie na narzuconym przez nich myśleniu przeszli na energię, która zabija w nich życie. Wystarczy wykonywać ich myślenie ażeby nabyć cierpienia i umierać. Bardzo dobrze mówią o nich Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą, że wtedy byli ludzie źli. Ja wskazuję na tych ludzi złych, że mają w swoich mózgach wymyślone przez nich myślenie. Wykonywanie tego ich myślenia zadaje cierpienie i śmierć. Ci ludzie chcą czynić zło, a o czym wiedział Jezus, gdyż Naukowcy odkryli, że sam szykował się na śmierć. Mamy dzisiaj nabytek w mózgu od ludzi złych, gdyż decyzje o wykonywaniu ich myślenia którym zadają cierpienie i śmierć. Oni nie chcą słuchać o przedstawianym przeze mnie myśleniu naturalnym dla mózgu, gdyż oni chcą czynić zło. Wszystkie te same organy przeciwko którym wystąpił Jezus: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół robią stanowczy sprzeciw na myślenie naturalne dla mózgu jakie przedstawiam i na jakim oparte jest życie. Zatem ludzie o których Genetycy opowiadają o ich pochodzeniu i zapisach w DNA stali się ludźmi złymi. Nikt prawie nie chce słuchać o przedstawianym przeze mnie myśleniu na jakim człowiek jest zdrowy i szczęśliwy. Ludzie wołają, że im słowa Adolfa Hitlera się zgadzają. Zatem czy powinniśmy przejmować się tym, że ludzie cierpią skoro oni cierpią na myśleniu którym zadają cierpienie. Nam jest żal ludzi jak cierpią, ale oni mają w mózgach dowód na to, że ich nie obchodzi, że ich myśleniem zadają ludziom cierpienie. Ja piszę od lat, że prowadząca program "Sprawa dla reportera" pokazuje, że ludzie cierpią od ustanowionego prawa, a to nikogo nie obchodzi. Pokazują dalej, że cierpią, ale ludzie nie zwracają uwagi na to, że tego cierpienia nabyli przy pomocy wykonywania czynności na myśleniu ludzi władzy. Zasiadający w programie: Sędziowie, Kapłani. Aktorzy, Rzecznicy "Praw " Obywatelskich i inni mówią, że skoro ludzie cierpią od ustanowionego prawa to trzeba zmienić to prawo. Nie mówią oni, że to prawo to myślenie ludzi, którym zadają oni cierpienie. Ja wskazuję ludziom nauki ażeby zbadać energię jaka jest zawarta w myśleniu w tym prawie i ludzie dowiedzą się, że cierpienie zadała im zła  energia jaką mają w sobie ci źli ludzie. Widać, że ludzie tak bardzo chcą czynienia zła, że trzeba im przedstawić dowód naukowy, że na tym myśleniu którym chcą się posługiwać zadają cierpienie i śmierć swojemu ciału. Posłuchajmy słów wypowiadanych przez ludzi chorych. Oni mówią głosem o słabej energii, a tej słabej energii nabyli na ulubionym przez nich myśleniu ludzi, których wybierają jako swoich przywódców. Długo trwa zanim człowiek umiera, a więc czasu ma dużo na naprawienie uczynionego przez siebie zła, ale dopóki nie cierpi to mówi, że dla niego prawem jest myślenie ludzi. O Stwórcy zaczyna mówić jak cierpi. Cierpienia na myśleniu Stwórcy nie nabył. Proszę zauważyć, że tylko Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon  reaguje na przedstawiane przeze mnie myślenie na jakim oparta jest nasza genetyka. W Polsce tylko jedna osoba przysyła mi od czasu do czasu podziękowania i dobre życzenia. Większość z ludzi oskarża Boga o to, że nie umiał stworzyć człowieka ażeby nie cierpiał na myśleniu ludzi władzy. Ludzie władzy ogłosili, że to co jest na ziemi jest ich i wymuszają od ludzi wykonywania ich woli. Zatem ludzie wykonują, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Zmieniona anatomia na myśleniu ludzi władzy to cierpiąca anatomia. Sami ludzie podjęli decyzje o wykonywaniu myślenia narzuconego przez ludzi. Ażeby normalnym dla człowieka stało się wykonywanie woli człowieka to trzeba mieć w sobie dużo myślenia przy pomocy którego mówi się, że to co Boga jest ich i że ludzie mają wykonywać wolę ludzi.
DNA jest oparte na myśleniu Stwórcy.

                                                                                                Z poważaniem
                                                                                                Barbara Paul

                                                                                 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz