sobota, 18 stycznia 2014

JEŚLI CZŁOWIEK CHCE ŻYĆ TO MUSI OPIERAĆ SIĘ NA MYŚLENIU NA JAKIM OPARTE JEST ŻYCIE

Życie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu to Naukowy odkryli, że rozum. Życie to nasze odczuwanie, a Naukowcy odkryli, że rozum nie istnieje bez odczuwania, a ja odkryłam, że odczuwanie nie istnieje bez rozumu. Nasze odczuwanie oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Życie oparte jest na sile grawitacyjnej jaka powstała na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Niszczenia tej siły życia dokonuje narzucone myślenie przez człowieka. Zatem człowiek sam niszczy swoje życie jeśli narzuca wolę. Człowiek narzuca wolę przy pomocy innego myślenia. To inne myślenie jakim posługuje się człowiek to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie naturalne dla mózgu to myślenie oparte na prawdzie. Życie zatem utrzymuje się na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie nie chcą posługiwać się myśleniem na jakim oparte jest życie, a na myśleniu narzuconym przez człowieka życia nie ma. Podoba mi się sprawiedliwość mojego Stwórcy. Zawsze wewnętrznie wiedziałam, że u naszego Stwórcy jest sprawiedliwość.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz