piątek, 27 czerwca 2014

CZŁOWIEK JEST STWORZONY Z MYŚLENIA I ENERGII

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Budowa człowieka sporządzona jest z energii. Energia stworzona jest z układów z pierwiastków dokonanych myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Człowiek nie dokonał tych układów z pierwiastków i to nie jest myślenie człowieka jakie jest w naturze mózgu. Myślenie jakie jest w naturze mózgu jest myśleniem Stwórcy człowieka i na tym myśleniu oparte jest ciało człowieka skonstruowane z układów z pierwiastków. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest energią na jakiej skonstruowane jest życie człowieka. Na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków człowiek żyje. Stwórca chciał ażeby stworzeni przez Niego ludzie wypowiadali słowa, gdyż Naukowcy odkryli, że człowiek jest przygotowany do wypowiadania słowa. Człowiek na energii na jakiej jest stworzony wypowiada dobre słowa. Dobre słowa oparte są na dobrej energii. Profesor Maria Szulc uczyła się słów naturalnych dla podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Maria Szulc pisze, że te słowa podświadomości są o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. To Stwórca z takich pierwiastków stworzył człowieka, który wypowiada słowa o energii na jakiej jest stworzony. Jesteśmy energią, ale jesteśmy kimś więcej jak energią, gdyż człowiekiem wypowiadającym słowa na energii na jakiej jesteśmy stworzeni. Można by powiedzieć, że człowiek rozporządza energią, ale tak nie jest, gdyż jeśli wchodzi w inną energię to jest od niej uzależniony. Pacjenci Marii Szulc byli uzależnieni od myśli i nie mieli oni takiej energii przy pomocy której pomagała im Maria Szulc. Maria Szulc też nie miała energii na jakiej jest stworzona, gdyż pisze, że uczyła się energii podświadomości. Odeszliśmy z energii podświadomości na jakiej oparte jest nasze życie przy pomocy wymyślenia innego myślenia. Jak bardzo ludzie odeszli od myślenia na jakim są stworzeni dowodem jest, że na innym myśleniu mają ustanowione przez siebie prawo na jakim wszyscy ludzie są chorymi z cierpienia. Wymyślone przez ludzi myślenie zadało cierpienie człowiekowi i człowiek z cierpienia umiera. Cierpienie i śmierć są oparte na złej energii, która zadaje cierpienie odczuwaniu człowieka. Jesteśmy stworzeni na odczuwaniu. Nasze odczuwanie oparte jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Zatem rozum Stwórcy nie istnieje bez emocji opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na tym rozumie Stwórcy na jakim oparte są nasze emocje jesteśmy stworzeni. Ludzie kościoła wiedzą, że Bóg jest miłością i że Bóg to Jezus gdyż na obrazach z wizerunkiem Jezusa mają napisy, że Bóg jest miłością. Te zapisy są dowodami na to, że ludzie kościoła wiedzą od Jezusa, że był Bogiem i że opiera się na miłości. Ludzie kościoła brali udział w zamordowaniu Stwórcy. Stwórcy uśmiercić się nie da, gdyż na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest tylko życie. Nie da się uśmiercić życia w którym nie ma energii opartej na myśleniu opartym na kłamstwie. Nie da się zniszczyć miłości jeśli mamy w sobie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ludzie nauki zajmują się poznawaniem stanu zakochania, ale nie odkryli, że człowiek w naturze oparty jest na odczuwaniu miłości. Ja miałam możliwość spotkania dwóch ludzi z silną energią która spowodowała, że odczułam wspaniałą miłość. Nic mnie z tymi ludźmi nie łączyło i wystarczyło ich zobaczyć. Zauważałam, że z moimi przyjaciółmi też łączy mnie miłość, ale nie z taką siłą jaką poczułam od dwóch spotkanych przeze mnie ludzi. Zapisy w kościołach na obrazach z Jezusem, że jest miłością i poznanie odkryć naukowych o naszej naturze pozwoliło mi zrozumieć, że każdy z nas jest miłością na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zaczęłam zwracać uwagę na to, że są ludzie, którzy u mnie pytają co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje i zaczęłam zwracać uwagę na ludzi którzy mówili, że w urzędach są ludzie zimni, bezwzględni, bezduszni i nieczuli. Zaczęłam zwracać uwagę na energię, gdyż to na niej oparte jest odczuwanie. Naukowcy to potwierdzają, gdyż odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Jesteśmy stworzeni na energii i na niej odczuwamy emocje. Zaczęłam zauważać, że ludzie, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi cierpieli. Widziałam, że to zapisy prawa zadają im to cierpienie. Wybitny Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym też są zapisy. Zatem ja na tych zapisach w kodzie genetycznym odczuwam miłość jak spotkam człowieka, który też opiera się na tych zapisach w kodzie genetycznym, a ludzie którzy opierają się na zapisach ludzi, którzy swoje inne myślenie zapisali, że jest prawem odczuwają cierpienie. Jestem pełna zachwytu ludźmi z Uniwersytetu Cambridge, których nie widziałam, a którym zgadza się myślenie oparta na rozumie naszego Stwórcy. My mamy rozum, a ludzie opierający się na myśleniu zadającym cierpienie mają umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Myślenie oparte na braku rozumu oparte jest na złej energii zadającej cierpienie, gdyż to myślenie nie jest myśleniem na jakim nas stworzył Stwórca na Jego doskonałej energii. Ja też wyszłam z myślenia Stwórcy i bardzo się z tego powodu źle czuję, gdyż nigdy nie powinno się wyjść z myślenia na jakim jest się stworzonym. Tym bardziej, że inne myślenie jak myślenie Stwórcy jest do czynienia zła. To, że ze swoim myśleniem znalazłam się w wykonywaniu czynności na myśleniu wymyślonym przez ludzi i nazwanym prawem spowodowało, że nic mi się z tego prawa ludzi, którzy do niczego prawa nie mają nie zgadzało. O miłości ludzi opierających się na narzuconym myśleniu wolę nic nie pisać, gdyż to nie żadna miłość. To co dostaje się od ludzi opierających się na narzuconym myśleniu to cierpienie. Widząc te zapisy myślenia ludzi jako prawa pisałam do ludzi władzy, że to myślenie zadaje ludziom cierpienie, ale ich to nie obchodziło. Napisałam kilka lat temu do wybranego przez ludzi premiera Donalda Tuska ażeby z jakiegoś terenu zeszli z mówienia, że to ich, ażeby mogli tam żyć ludzie, którzy chcą się opierać na myśleniu swojego Stwórcy. Oczywiście nic nie odpisał i patrzyłam na wielu ludzi podobnych do mnie jak na całym świecie sprzeciwiali się wymuszaniem od nich wykonywania woli władzy. Kiedy zaczęłam występować przed sądami w obronie krzywdzonych ludzi to miałam nadzieję, że Sądy będą stały po mojej stronie i nie pozwolą na krzywdzenie ludzi przez ludzi władzy. Okazało się, że się myliłam, gdyż Sądy wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu opartym na rozumie Stwórcy. Zobaczyłam rozpanoszonych w świecie Stwórcy ludzi posługujących się innym myśleniem. To inne myślenie zadaje cierpienie, gdyż oparte jest na innej energii. Zrozumiałam, że Jezus swoją śmiercią wskazał, że ludzie na narzuconym myśleniu są ludźmi przemocy i że człowiek przemocy to bandyta. To bandyta ma w sobie energię zadającą cierpienie. To bandyta podejmuje decyzje o zadawaniu cierpienia. To bandytom zgadza się myślenie bandytów. Na myśleniu wymyślonym przez ludzi powstali zimni, nieczuli, bezduszni i bezwzględni źli ludzie. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że wtedy byli tam ludzie źli. Ja wskazuję ludziom medycyny, że człowiek zły to człowiek, który ma w sobie złą energię i że tą złą energię ma na myśleniu  do czynienia zła z nabycia od niego w swoim mózgu. Człowiek zły to również człowiek, który ma w mózgu decyzje o jego woli wykonywania woli człowieka złego. Ci źli ludzie zadali cierpienie ludziom i innym stworzeniom stosowaniem przemocy przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconej przez nich woli. Stwórca reaguje na myślenie tych złych ludzi, gdyż ich myślenie wykazuje w innym miejscu w mózgu na jakim mają psychikę człowieka czyniącego zło. Gdyby ludzie też reagowali, to nigdy źli ludzie nie ustanowiliby swojego myślenia do czynienia zła prawem na ziemi. Ludzie zamiast reagować na czynienie zła to przystępują do złoczyńców. Złoczyńca zamknięty w więzieniu nie zamienia się w dobroczyńcę. Dobroczyńcy wymagają naprawienia zła. Dobroczyńcy wymagają naprawienia zła, gdyż nie chcą ażeby skrzywdzony człowiek cierpiał. Tak robi nasz Stwórca i człowiek na myśleniu do czynienia zła jest uzależniony od myśli przy pomocy których uczynił zło. Ludzie zamykają ludzi do więzienia i nakazują skrzywdzonym ludziom ażeby utrzymywali ludzi czyniącym im zło. Ludzie wychodzą z więzienia i dalej czynią zło. Wielu z ludzi niewinnie jest zamykanych w więzieniach, a nawet uśmierconych przy pomocy wydania im przez ludzi wyroku kary śmierci. Ludzie nie stworzyli życia, a skazują na śmierć.
Jesteśmy z Uniwersytetem Cambridge bardzo osamotnieni w naszym opieraniu się na rozumie opartym na woli czynienia dobra. Prawie wszyscy ludzie wołają, że chcą prawa złoczyńców i jak ktoś taki jak Adolf Hitler się pojawi to ma miliony popierających go ludzi. To poparcie jest od ludzi którzy mają w mózgu myślenie do czynienia zła. To bandyta wiwatuje na cześć bandyty. Ludzie, którzy mają rozum nie wiwatują na cześć drugiego człowieka. Ja przekazuję dowody naukowe na to, że choroby o jakie ludzie oskarżają Boga są oparte na ich ulubionym myśleniu do czynienia zła. Przekazuję, że wypowiadane przez ludzi inne słowa jak Stwórcy to słowa oszustów czyniących zło w świecie Boga. Ludzie cierpią i umierają na myśleniu do czynienia zła, a wołają, że chcą prawa złoczyńców.
Na ziemi jest pełno kościołów i w nich modlących się milionów ludzi, a nie można znaleźć ludzi którzy chcieliby opierać się na myśleniu do czynienia dobra na jakim jesteśmy stworzeni. Ci modlący się ludzie skoro nie chcą czynić dobra to znaczy, że chcą ażeby na myśleniu do czynienia zła czuli się dobrze.

                                                                                             Z poważaniem
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz