wtorek, 3 czerwca 2014

ENERGIA W NATURZE WSZECHŚWIATA OPARTA JEST NA PORZĄDKU W MYŚLENIU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Energia na jakiej stworzony jest człowiek oparta jest na porządku w myśleniu w mózgu. Ten porządek w myśleniu w mózgu oparty jest na decyzjach opartych na prawdzie. Ten stan człowieka oparty na decyzjach opartych na prawdzie na jakich oparty jest porządek w energii, to normalny stan człowieka. Z nienormalnym stanem człowieka mamy do czynienia na braku porządku w myśleniu w mózgu. Myślenie jakie zaburzyło normalny stan człowieka, to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie jest myśleniem jakie wprowadził człowiek. Mózg wykazuje, że to narzucone myślenie jest do rozbieżnych celów. Zatem człowiek zaburzył siebie narzuceniem myślenia opartego na kłamstwie. Zaburzenie człowieka myśleniem opartym na kłamstwie polega na zaburzeniu psychicznym człowieka. Człowiek w naturze jest oparty na porządku w myśleniu połączonym systemami neurologicznymi z psychiką. Do naruszenia psychiki doszło w wyniku naruszenia systemów neurologicznych myśleniem opartym na kłamstwie. Skutkiem wprowadzenia przez ludzi myślenia opartego na kłamstwie ludzie opierający się na prawdzie żyją w świecie zarządzanym przez nienormalnych ludzi. Dzisiaj potrzeba podania do ogólnej wiadomości energii na jakiej oparty jest człowiek, który jest złoczyńcą ponieważ ci ludzie chcą czynienia zła i nie ma możliwości przemówienia do nich, że na ich myśleniu grozi zagłada wszechświata. Albert Einstein mówi, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej katastrofy wszechświata jaka grozi na sposobach myślenia wprowadzonych przez ludzi. Ja mówię, że nie ma możliwości uświadomienia ludziom grożącej katastrofy ponieważ ludzie oparci na myśleniu opartym na kłamstwie nie mają świadomości. Ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie mają umysł nieświadomy na którym nie wiedzą co robią. Przywódcy krajów zawierają umowy pomiędzy sobą, a więc uważają, że urodzili się w swoim świecie. Człowiek, który ma rozum w mózgu wie, że nie urodził się w swoim świecie i zachowuje się w nie swoim świecie dobrze. Przekazuję ludziom nauki, a szczególnie ludziom zajmującym się psychiką, że ludzie z chorą psychiką oparci są na umyśle nieświadomym na którym żyją w wymyślonym przez nich świecie. Ludzie sprawujący władzę mają bez najmniejszych wątpliwości umysł nieświadomy na jakim uważają, że to co jest czyjeś jest ich. Ci ludzie są niebezpieczni bo mają broń do zabijania ludzi i uważają zabijanie ludzi za normalne. Ja bez wątpienia przekazuję, że uznawanie za normalne używanie broni oparte jest na umysłowej chorobie. Jest jakiś moment w którym człowiek zwariuje, a chory na schizofrenię Adolf Hitler jest przykładem, że milionom ludzi zgadzało się jego myślenie. Szkody jakich dokonał ten umysłowo chory człowiek są niewyobrażalne. Ten umysłowo chory przywódca umysłowo chorych wymordował miliony ludzi.
Przekazuję dla ludzi nauki, a szczególnie medycyny, że trzeba zbadać skład energii jaki ma w sobie człowiek, który jest niebezpiecznym złoczyńcą i chronić świat przed nienormalnymi ludźmi, gdyż oni na ich umysłowej chorobie prowadzą świat do zagłady. Oni uważają, że są normalni, gdyż każdy człowiek uważa myślenie jakie ma w mózgu, że jest na nim normalny. Wybory ludzi na przywódców politycznych czy religijnych czy jakichkolwiek innych oparte są na takim samym myśleniu ludzi i jest to myślenie pod danym względem umysłowo chorych ludzi. Myślenie umysłowo chorego zgadza się umysłowo choremu. Umysłowa choroba oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie. To ludzie umysłowo chorzy zapisują w Konstytucji, że jest wolność i zapisują w innych ustawach ażeby wyważać drzwi do ludzkich domów. Ludzie są normalni tylko i wyłącznie na myśleniu opartym na prawdzie, a ludzie nie znają tego myślenia, a zatem są nienormalni. Wszystkie choroby są oparte na nienormalnym umyśle. Nienormalny umysł to umysł oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Jezus mówił, że "oni nie wiedzą co czynią" i Karol Jung też mówi, że ludzie na umyśle nieświadomym nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą. Karol Jung aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Ja wskazuję, że umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie, a umysł świadomy oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie. Naukowcy poszukują pochodzenia świadomości, a my wszyscy w naturze jesteśmy świadomymi. To, że Naukowcy poszukują świadomości jest dowodem na to, że ludzie są umysłowo chorzy, gdyż oparci na umyśle nieświadomym. Jeśli nie przyczyni się do pokazania ludziom energii na jakiej są na swoim myśleniu nienormalnymi psychicznie, to świat na myśleniu ludzi umysłowo chorych zginie. Trzeba to zrobić jak najszybciej, gdyż ludzie uważają, że na myśleniu opartym na kłamstwie są normalni.
Do przywrócenia się do normalnego stanu trzeba przywrócenia się do myślenia opartego na prawdzie. Człowiek jest normalny tylko na myśleniu opartym na prawdzie. 73% złej energii we wszechświecie jaka grozi zagładą wszechświata jest dowodem na chorobę umysłową ludzi. Jest to alarmujący stan i tylko ludzie medycyny którzy mają rozum powinni dla dobra ludzi przedstawiać im dowody energii na jakiej ich stan jest nienormalny. Ludzie w Stanach Zjednoczonych już dawno mówią, że każdy z nich ma swojego psychoanalityka, a ja chciałabym poznać energię psychoanalityków, gdyż jeśli nie jest to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to oni są również umysłowo i psychicznie chorzy.  
Ludzie ocaleli z zatopionej Atlantydy wybudowali potężnego z rozumną ludzką twarzą Egipskiego Sfinksa, gdyż bez wątpienia chcieli ogłosić, że ocaleli bo mieli rozum i na nim energię na jakiej człowiek jest normalny.
Ja w swoim życiu spotkałam tylko dwie osoby z rozumną twarzą. Tylko od tych dwóch osób poczułam naturalną dla rozumu miłość. Nie widziałam ludzi z Uniwersytetu Cambridge od których mam około tysiąca podziękowań, ale nie mam wątpliwości co do tego, że to co nas łączy to rozum. Występowałam przez wiele lat przed sądami, a sądy stwierdziły, że na moim opieraniu się na rozumie trzeba zabrać mi uprawnienia do wykonywania zawodu. Nie wiedziałam, że poznanie przeze mnie podświadomości zaprowadzi mnie do okrycia, że żyję wśród umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Byłam zachwycona i szczęśliwa w wyniku spotkania w życiu dwóch ludzi z którymi nie musiałam rozmawiać ażeby czuć się szczęśliwa. Mój były mąż nie wiadomo skąd wiedział mówiąc do mnie, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza i że takich nie ma. Ja zaś mówię, że na myśleniu na jakim jesteśmy stworzeni wszyscy są geniuszami. Odkryłam, że ludzie, którzy nie są geniuszami są umysłowo chorzy. Na przeszkodzie w tym ażeby człowiek był geniuszem stoi narzucone przez niego myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że na myśleniu opartym na rozumie jaki jest w naszym mózgu, który nie zna słów każdy jest geniuszem. Odkryłam, że każdy jest geniuszem na myśleniu jakie odkrył Zygmunt Freud w wypartej i stłumionej psychice z zwartymi w niej treściami, myśleniem narzuconym przez człowieka na jakim zamiast być geniuszem jest umysłowo i psychicznie chory.

                                                                                     Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz