niedziela, 8 czerwca 2014

MOJEGO ODKRYCIA DLACZEGO JEZUS WYSTĄPIŁ PRZECIWKO ORGANOM WŁADZY I KOŚCIOŁA NIE MA W SPISIE TREŚCI

Mojego odkrycia dlaczego Jezus wystąpił przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi nie ma w spisie treści w internecie. Jest to dowodem na świadomie znęcanie się nad ludźmi przez złych ludzi. Kiedy wprowadzałam wiadomość na Google to ukazywał się czerwony trójkąt, że nie można. Opublikowałam odkrycie, a ono mimo opublikowania zniknęło. Kiedy to zauważyłam jeszcze raz wprowadziłam. Zdarzało się już nie raz, że nie umieszczano w spisie treści moich artykułów w których tytule podawałam, że ludzie cierpią przez złych ludzi, którzy nazwali wymyślone przez nich myślenie prawem. Przez tych złych ludzi wszyscy ludzie są chorzy umysłowo i psychicznie i nie można znaleźć ludzi z naturalnym dla nas rozumem i psychiką opartą na odczuwaniu miłości. Naukowcy szukają prawidłowego funkcjonowania człowieka i wszechświata, a ludzie bandyci wiedzą, że to przez nich ludzie cierpią i ginie wszechświat.
 Kiedyś podawałam nazwiska i adresy ludzi do których wysyłałam moje odkrycia, a teraz złoczyńcy nie wiedzą do kogo wysyłam. Doskonały Stwórca pod każdym względem dobrze zachowujący się, a Jego stworzenia stworzone na Jego doskonałym myśleniu są bandytami, lub sługami bandytów.

                                                                                                       Barbara Paul

                                                    .
                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz