sobota, 21 czerwca 2014

ZMIANA MYŚLENIA DOKONAŁA PRZEBUDOWY CZŁOWIEKA I WSZECHŚWIATA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
W stanie natury wypowiadaliśmy myślenie jakie jest w naturze mózgu, a teraz ludzie wypowiadają myślenie innych ludzi, lub wymyślone przez siebie. Wymyślone myślenie przez ludzi, to myślenie jakie ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie. Ludzie do niczego prawa nie mają, ale wymyślili myślenie przy pomocy którego przywłaszczyli sobie mienie Stwórcy i prawo do ludzi. Prawo do ludzi uważają, że mają ludzie, którzy zostali wybrani jako władza. Zatem prawo do ludzi jest oparte na wyborach ludzi. To przerażające, a najbardziej tego skutek jakim jest przebudowa człowieka na wymyślone myślenie. Do przebudowy człowieka dochodzi w wyniku połączenia myślenia z energią. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta jest na myśleniu opartym na prawdzie w mózgu. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta jest na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne połączone są z myśleniem. Pokazuje nam to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Pokazuje nam to również odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne na energii. Narzucone myślenie zmieniło stan energii w systemach neurologicznych i stąd przebudowa człowieka. Ta przebudowa człowieka oparta jest na zmianie narządów w człowieku, gdyż narządy są oparte na systemach neurologicznych. Skutkiem przebudowy systemów neurologicznych są choroby w człowieku. Powstała nauka medycyny, która poznała energię na jakiej oparte są narządy na myśleniu w stanie natury i ludzie na myśleniu wymyślonym są utrzymywani na lekach. Utrzymywanie na lekach to utrzymywanie energii na lekach na jakiej człowiek jest zdrowy. Człowiek dalej posługuje się wymyślonym myśleniem, a ciało utrzymuje na lekach. Utrzymywanie się człowieka na myśleniu wymyślonym powoduje powstawanie kolejnych chorób. Myślenie wymyślone rozłączyło człowieka z systemami neurologicznymi opartymi na energii jaka jest w naturze człowieka na jakiej człowiek jest zdrowy. Kiedy wysyłam moje pisma do Ministerstwa Zdrowia to odsyła mi je  z powrotem, a zatem chce uśmiercania ludzi. Przysłali mi na to dowód, że ludzie mają wykonywać rozporządzenia rady Ministrów. Rozporządzenia Rady Ministrów oparte są na wymyślonym myśleniu na jakim systemy neurologiczne prowadzą człowieka na śmierć. Uważam to za celowe działanie ponieważ w roku 2011 Zastępcy Dyrektorów Departamentu Zdrowia przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za moje zainteresowania, które mają związek ze zdrowiem psychicznym. Ci lekarze bardzo dobrze widzieli ten związek  mojego myślenia ze zdrowiem psychicznym, gdyż ja piszę o myśleniu na jakim oparta jest psychika. Departament Zdrowia w roku 2013 przysłał mi dwa pisma już z innym podpisem w których jest napisane, że ludzie mają wykonywać rozporządzenia Rady Ministrów. Zatem lekarze w roku 2011 chcieli zdrowia ludzi, a lekarze w roku 2013 chcą śmierci ludzi. Dwa dni przed przysłaniem mi pisma, że ludzie mają wykonywać rozporządzenia Rady Ministrów był u mnie jeden z przedstawicieli rządzącej partii i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale żadnej książki nie kupił. Lekarze, którzy w roku 2011 reagowali na moje odkrycia, niejednokrotnie pisali do mnie pytając mnie czego od nich oczekuję, a ja pisałam, że posługiwania się przez ludzi myśleniem na jakim są zdrowi.
Niewątpliwie z takim samym działaniem władzy mamy do czynienia w stosunku do Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż za to wielkie odkrycie ci ludzie nie dostali Nagrody Nobla. Ludzi władzy nie interesuje zdrowie i życie ludzi, ale ich władza.  Albert Einstein mówi ażeby nie zaprzestawać w uświadamianiu ludziom i to szczególnie w rządach z powodu sposobów myślenia ludzi na jakich grozi śmierć wszechświata, a  ludzi władzy interesuje władza nad ludźmi, a nie ich zdrowie i życie. Oni doskonale wiedzą, że na ich myśleniu ludzie idą na śmierć, gdyż świadczy o tym nie przyznanie Nagrody Nobla za odkrycie, że narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne i mnie przysłali pisma, że ich nie obchodzą systemy neurologiczne i ludzie mają wykonywać rozporządzenia ludzi władzy.  Naukowcy pokazują, że we wszechświecie jest trzy czwarte energii grożącej zagładą wszechświata, a ludzie władzy sobie z tego kpią. Zawsze znajdą ludzi w nauce, którzy powiedzą, że wcale nie grozi zagłada. Ja przedstawiam dowód na to, że wszyscy ludzie na myśleniu władzy są na systemach neurologicznych prowadzących ich na śmierć. Może tylko Uniwersytet Cambridge nie pozwala zamknąć sobie ust i uratuje świat przed zagładą. Może mądrzy ludzie, którzy czytają to co piszę będą wracali na myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim oparte jest życie.
Jezus który był naszym Stwórcą wystąpił przeciwko organom narzucającym myślenie: ustawodawcy. wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Jezus swoją śmiercią wskazał, że ci ludzie prowadzą ludzi na śmierć. Ja przedstawiam na to dowód, że systemy neurologiczne są na narzuconym myśleniu zadającym ludziom śmierć. Ci paskudni ludzie mordercy życia są stworzeni przez Stwórcę którego zamordowali i mordują Jego stworzenia. Dał nam Stwórca możliwość wypowiadania słowa, a źli ludzie wymyślili myślenie do mordowania ludzi i przez całe wieki uśmiercają ludzi. Ci źli ludzie świadomie zadają cierpienie i prowadzą ludzi na śmierć, gdyż na tysiące moich pism odsyłają je z powrotem i dalej zadają swoim myśleniem ludziom cierpienie i prowadzą na śmierć. Przysłanie mi pisma, że to co piszę jest niepożądane jest świadomym działaniem. Wymyślenie przez kościół grzechu pierworodnego opartego na niby zakazie Boga zerwania jabłka z zakazanego drzewa jest świadomym działaniem, gdyż na myśleniu Boga zakazów nie ma. Modlenie się "Bądź wola Twoja", a namawianie do wybierania władzy ludzi nad ludźmi to świadomie działanie. Napisy na obrazach z Jezusem, że to Bóg i że jest miłością jest dowodem na to, że ludzie kościoła wiedzą, że Jezus był Bogiem i że mówił, że stworzył nas na odczuwaniu miłości. Nauka nie odkryła, że na myśleniu Boga jest się miłością, a kościół o tym wie. Wstrętnie odwdzięczają się podłe stworzenia Boga i prawidłowo, że na myśleniu przez siebie wymyślonym są umysłowo i psychicznie chorzy i uzależnieni od myśli.

                                                                                         Z poważaniem
                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz