poniedziałek, 16 czerwca 2014

STWÓRCA WYKAZUJE CZŁOWIEKA NARZUCAJĄCEGO WOLĘ NA ENERGII BANDYTY, A STWORZENIA WYKONUJĄCE NARZUCANĄ WOLĘ NA ENERGII OFIARY

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tym myśleniu do rozbieżnych celów ludzie mają w sobie złą energię. Odkryłam, że w systemach neurologicznych opartych na narzuconych zachowaniach i problemach jest energia jaką zadaje się cierpienie. Odkryłam, że na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów jest zła energia. Ludzie narzucający swoją wolę i ludzie wykonujący narzucaną wolę mają w sobie złą energię. Stwórca wykazuje w postaci złej energii człowieka złoczyńcę. Na złej energii człowiek ma psychikę złoczyńcy. Wykonywanie narzuconej woli zadaje cierpienie wykonującemu narzucaną wolę. To dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Myślenie narzucone przez człowieka jest do czynienia zła i dlatego mózg wykazuje to myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie narzucający wolę wymyślili myślenie do realizowania w świecie Stwórcy swoich celów. Ludzie realizujący swoje cele, to ludzie żyjący z zabierania ludziom pieniędzy i ich głównym celem poza luksusowym życiem za czyjeś pieniądze jest produkowanie i kupowanie broni do zabijania ludzi. Doskonała konstrukcja mózgu kwalifikuje w oddzielnym miejscu w mózgu myślenie do czynienia dobra i w oddzielnym miejscu myślenie do czynienia zła. Doskonale skonstruowane systemy neurologiczne są oddzielnymi do wykonywania myślenia do czynienia dobra i do wykonywania myślenia do czynienia zła. W zróżnicowanych systemach neurologicznych  jest inna energia pod względem wykonywanych czynności. Na narzuconym myśleniu człowiek ma energię złoczyńcy. Na wykonywaniu narzuconej woli człowiek ma cierpienie na energii złoczyńcy. Prawo ustanowione na ziemi jest oparte na złej energii jaką mają w sobie ludzie, którzy ustanawiają to prawo. Ci ludzie nie mają prawa do ustanawiania na ziemi prawa, ale wymyślili myślenie ażeby przy pomocy tego wymyślonego myślenia przywłaszczyć sobie mienie Boga i Jego stworzenia zrobić sobie służącymi. Odkryłam dowód na sprzeciw Stwórcy na wymyślone przez ludzi myślenie jakim jest zła energia w tych ludziach oparta na wymyślonym przez nich myśleniu. Odkryłam, że ludzie od wykonywania ustanowionego prawa nabywają cierpienia. Pisałam do ludzi władzy, że pokazywani w programie "Sprawa dla reportera" cierpiący ludzie mówią, że cierpią od ustanowionego prawa bez względu na rządzącą partię polityczną. Wskazywałam, że zapraszani do tego programu goście: Sędziowie, Posłowie, Ministrowie, Księża, Aktorzy, Piosenkarze, itd. mówią, że skoro ludzie cierpią o ustanowionego prawa to trzeba zmienić prawo. Pisałam, że każde zmienione prawo też zadaje cierpienie i że to ludzie ustanawiający prawo mają w sobie jakiś trujący jad zadający cierpienie. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Odkryłam, że tym trującym jadem zadającym cierpienie jest zła energia jaka jest w ludziach narzucających wolę. Z czasem zobaczyłam, że skutkiem wejścia w związek z człowiekiem narzucającym wolę jest cierpienie. Odkryłam, że ażeby nabyć cierpienia to trzeba zgodzić się na wykonywanie narzuconej woli. Odkryłam, że to w narzuconej woli zawarta jest zła energia i dlatego wykonywanie narzuconej woli zadaje cierpienie odczuwaniu. Jeśli nie wykonujemy narzuconej woli, to jest nam źle w kontakcie z człowiekiem narzucającym wolę, ale nie cierpimy. Ażeby psychika cierpiała to musi mieć w mózgu decyzję na jakiej cierpi. Te decyzje na jakich cierpi psychika odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam niezwykle doskonałą konstrukcję mózgu, gdyż kwalifikowanie każdej pojedynczej decyzji pod względem czynienia dobra lub zła. To niezwykła doskonałość.
We wszechświecie mamy od ludzi złoczyńców 73% złej energii. Tą złą energią zadali cierpienie stworzeniom Boga ludzie narzucający wolę. Ci źli ludzie zadają cierpienie złą energią jaką w sobie mają na narzuconym przez nich myśleniu. Człowiek zły to człowiek, który ma w sobie złą energię. Naukowcy zajmujący się badaniami zatopionej Atlantydy mówią, że wtedy byli tam ludzie źli. Ci źli ludzie wytworzyli tyle złej energii, że zatopiła Atlantydę. Zła energia wytworzona narzuconą wolą dokonuje niszczenia życia. Każdy człowiek cierpiący ma w sobie złą energię na jakiej cierpi. Na energii jaka jest w naturze nie ma możliwości cierpienia, gdyż jest to energia na jakiej oparte jest życie i szczęśliwa psychika.
Nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom, którzy narzucone przez nich myślenie nazwali na ziemi prawem. Są to organy jakich wolę ludzie postanowili wykonywać: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. Jezus swoją śmiercią wskazał, że ci ludzie to bandyci. Ja dzisiaj wskazuję na dowód jaki mają w sobie ci ludzie bandyci jaką jest zła energia oparta na ich myśleniu jakie mają z nabycia od siebie w swoich mózgach. Jedyne stworzenia Boga jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słowa i mamy na ziemi prawo złoczyńców. Prawo złoczyńców oparte jest  na złej energii. Ci ludzie złoczyńcy doskonale wiedzą, że są czyniącymi zło, gdyż doskonale wiedzą, że ich odkryłam. Złoczyńca świadomie opracowuje uczynienie zła. Minister Finansów w Polsce zauważył, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa, to za pięć lat była wojna. Ludzie władzy w Polsce zaczęli chwalić, że jest dobra sytuacja finansowa. Kłamią ażeby odwrócić uwagę ludzi, że chcą wojny. Dookoła wielkie cierpienie ludzi, a ludzie zadający cierpienie mówią do tych ludzi, że sytuacja finansowa jest dobra i że tak dobra, że dużo więcej jak połowę zabranych ludziom pieniędzy postanowili przeznaczyć na broń do zabijania ludzi.
Jedyne stworzenia jakie otrzymały możliwość wypowiadania słowa są bandytami. Te słowa jakie zrobiły ludzi bandytami to inne słowa jak naturalne dla mózgu. Zła energia w człowieku oparta jest na innych słowach jak jesteśmy stworzeni. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Ja odkryłam, że ludzie są podświadomością i nie znają myślenia na jakim są stworzeni. Odkryłam, że dlatego nie znają myślenia na jakim są stworzeni, bo postanowili wymyślić myślenie przy pomocy którego okradną swojego Stwórcę i wprowadzą na ziemi myślenie jakim posługują się bandyci. To dlatego Maria Szulc odkryła, że ludzie nie znają myślenia podświadomości ponieważ ludzie są bandytami. Na myśleniu podświadomości ludzie są dobroczyńcami.
Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie mają  sobie złą energię opartą na myśleniu złoczyńców lub złą energię nabytą w wyniku podjętej decyzji o wykonywaniu woli złoczyńców. To dlatego też dane statystyczne dowodzą, że ludzie nie mają rozumu. Odkryłam, że brak rozumu oparty jest na złej energii.

                                                                                    Z poważaniem
                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz