poniedziałek, 16 czerwca 2014

ROZUM OPARTY JEST NA DOBREJ ENERGII, A BRAK ROZUMU NA ZŁEJ ENERGII

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Odkrycia naukowe zaprowadziły mnie do odkrycia, że w stanie natury jest tylko myślenie oparte na rozumie i dobra energia, a w wyniku posługiwania się przez ludzi innym myśleniem jest w mózgu myślenie oparte na braku rozumu i zła energia. Odkrycie naukowe, które pokazuje myślenie, które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, że ma swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparta jest psychika i oparte na odczuwaniu ciało. Myślenie narzucone ma swoje systemy neurologiczne ze swoją psychiką opartą na złym odczuwaniu. Odkryłam, że dobre odczuwanie oparte jest na dobrej energii, a złe odczuwanie oparte jest na złej energii. Odkryłam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, to myślenie oparte na złej energii, która zadaje odczuwaniu cierpienie. Wprowadzenie złej energii do ciała opartego na dobrej energii spowodowało zadawanie cierpienia ciału opartemu na dobrej energii. Zła energia wprowadzona w człowieka zaczęła zadawać człowiekowi cierpienie, a myślenie narzucone wprowadziło do mózgu pomieszanie umysłowe. Odkryłam, że Stwórca tak skonstruował człowieka, że mózg oddziela rozum oparty na dobrej energii i brak rozumu oparty na złej energii. Odkryłam, że na naturalnym dla nas myśleniu człowiek ma rozum i odczuwanie miłości i że na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek nie ma rozumu i nie ma miłości. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez odczuwania, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez odczuwania, ale że są to różne odczuwania, gdyż dobre i złe. Odkryłam doskonałe myślenie Stwórcy wszechświata, gdyż Stwórca w mózgu człowieka ma wyodrębnione myślenie złoczyńcy, a stworzenia wykonujące myślenie złoczyńcy nabyli cierpiącego odczuwania na myśleniu złoczyńcy. Spotkanie przeze mnie ludzi na myśleniu opartym na rozumie pozwoliło mi odkryć, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu odczuwamy miłość. Nienawiści nie mam w sobie i dlatego nie łączę się odczuwaniem opartym na nienawiści z ludźmi, którzy mają w sobie takie odczuwanie. Doskonale za to widzę, że ludzie ze złym odczuwaniem są źle zachowującymi się ludźmi. Odkryłam, że ci źle zachowujący się ludzie lubią ludzi źle zachowujących się, a ludzi opierających się na myśleniu Stwórcy obmawiają i rzucają na nich oszczerstwa. Ludzie źle zachowujący się opierają się na wymyślonym przez nich myśleniu opartym na kłamstwie przy pomocy którego rzucają oskarżenia na ludzi którym postanowili czynić zło. Ci źli ludzie ustanowili swoje myślenie oparte na kłamstwie prawem i oskarżają ludzi nie podporządkowujących się ich myśleniu. Ci źli ludzie oskarżają ludzi mądrych opierających się na rozumie. Źli ludzie wydają decyzje i wyroki stworzeniom Boga wymierzające im kary za nie wykonywanie woli złoczyńców. Odkryłam, że to dlatego Jezus wystąpił przeciwko ludziom złoczyńcom i że inne prawo jak prawo Stwórcy to prawo złoczyńców. Na myśleniu Stwórcy wszyscy ludzie opierają się na takim samym myśleniu. Ludzie źli wymyślili myślenie oparte na kłamstwie i wymierzają stworzeniom Boga kary za nie wykonywanie ich myślenia. Tych złych ludzi, którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie jest ogromnie dużo i oni tym opartym na kłamstwie myśleniem zadają cierpienie stworzeniom Boga. Trzeba przyznać, że to myślenie do zadawania cierpienia podoba się ogromnej ilości ludzi, gdyż ludzi wołających, że ma być zgodnie z prawem ludzi którzy do niczego prawa nie mają jest ogromnie dużo. Gdybym nie spotkała dwóch ludzi w moim życiu, których spotkanie spowodowało silne odczuwanie miłości to nie wiedziałabym, że tacy ludzie są. Gdyby nie napisy na obrazach z Jezusem, że Bóg jest miłością to nie wiedziałabym, że na myśleniu Boga ludzie mają w sobie miłość. Naukowcy nie odkryli, że emocje jakie nie istnieją bez rozumu to miłość. Wiedziałam, że od wykonywania ustanowionego prawa ludzie cierpią, ale nie wiedziałam, że na rozumie jaki mamy w naturze mózgu odczuwamy miłość. Ludzie kościoła nie mówią nam, że na myśleniu Boga odczuwamy miłość i nie mówią skąd wiedzą, że Bóg jest miłością. Musiał im zatem Jezus o tym powiedzieć. Ja nie wiedziałabym, że mam w sobie miłość gdybym nie spotkała dwóch ludzi w moim życiu, których tylko zobaczenie spowodowało, że czułam miłość. To swoją miłość czułam, ale można ją odczuć jak spotka się człowieka, który też ma miłość. Na myśleniu Boga łączy się miłością.
Ludzie chorzy psychicznie mają umysł nieświadomy. Chora psychika to psychika człowieka, który posługuje się myśleniem narzuconym, które zadaje cierpienie. Na ziemi ludzie zadający cierpienie ustanowili swoje myślenie prawem. Wykonywanie czynności na myśleniu ludzi zadających cierpienie powoduje, że stworzenia Boga nabywają cierpienia. Źli ludzie, którzy myślenie do zadawania cierpienia nazwali prawem uczą w szkołach ich myślenia na jakim stworzenia Boga robią się nienormalne. Źli ludzie przejęli władzę nad stworzeniami Boga, które w naturze mózgu mają rozum. Ludzie zgodzili się uczyć i wykonywać czynności na myśleniu wymyślonym przez ludzi złych i w wyniku swojej decyzji zrobili się sługami złoczyńców.
Niewyobrażalnego zła narobili źli ludzie w doskonałym świecie Boga. Zamiast rozumu, zdrowia i miłości mają brak rozumu, chore ciało i nie mają uczuć. Ludzie na narzuconym myśleniu są zimni, nieczuli, bezwzględni.  Odkryta przez Zygmunta Freuda psychika z zawartymi w niej treściami, to odczuwanie miłości oparte na rozumie. Odkryłam, że miłość mają w sobie ludzie, którzy mają rozum. Odkryłam również, że ludzie, którzy nie mają rozumu nie mają miłości.

                                                                                               Z poważaniem
                                                                                               Barbara Paul

                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz