wtorek, 24 czerwca 2014

MYŚLENIE WYMYŚLONE DO CZYNIENIA ZŁA PROWADZI DO UTRATY ŚWIADOMOŚCI

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Na naturalnym dla nas rozumie jesteśmy wszystkiego świadomymi. Ludzie z umysłem nieświadomym nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Ludzi umysłowo chorych przywozi się do szpitali psychiatrycznych często w kaftanach bezpieczeństwa i przy udziale policji z powodu czynionego zła przez tych ludzi. Wielu ludzi chodzi po ulicach i nie wie dokąd idzie i co robi. Odkrywca umysłu nieświadomego Karol Jung odkrył, że ludzie z umysłem nieświadomym nie wiedzą co robią i dokąd idą. Lekarze psychiatrzy po jakimś czasie leczenia przywracają ludzi do stanu w którym na lekach zaczynają być dobrymi i mówią, że chcą wykonywać czynności dobra. Ci ludzie najczęściej nie potrafią wykonywać żadnej pracy i ludzie w ośrodkach psychiatrycznych uczą ich wykonywania pracy. Nauka medycyny mówi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami  do wystąpienia w nich danego rodzaju choroby. Jest to dowodem na wieczność człowieka. W schizofrenii medycyna podaje najczęstszy wiek w którym ukazuje się choroba od 20 do 25 lat. Być może to się zmieniło. To, że ludzie chorzy na schizofrenię nie umieją wykonywać pracy jest dla mnie dowodem na to, że w poprzednim pobycie na ziemi byli politykami, kapłanami, czy innego rodzaju ludźmi nie wykonującymi pracy. Ludzie chorzy na schizofrenię często są obłożeni różnymi świętymi obrazkami i modlą się klęcząc nawet na środku korytarza w szpitalu psychiatrycznym.
Choroba psychiczna oparta jest na myśleniu wymyślonym przez człowieka do czynienia zła. Kiedy ci ludzie zachorują to widać, że niszczą i wyrzucają rzeczy. Adolf Hitler robił to na wielką skalę i do tego uśmiercał miliony ludzi. Tego umysłowo chorego człowieka ludzie wybrali na swojego przywódcę. Miał największe poparcie z przywódców. Z tym nienormalnym od czynienia zła człowiekiem było pełno ludzi chętnych do uśmiercania ludzi. Na wypowiadane słowa przez tego bandytę wiwatowały miliony ludzi w  różnych krajach świata na które napadał, tak jak robią to bandyci. Ja od bardzo wielu lat piszę do sądów, komorników, firm windykacyjnych i innych organów władzy, że myślenie narzucone przez człowieka jest do napadania na ludzi i że ci ludzie napadają na ludzi przy pomocy wymyślonego myślenia. Piszę, że to myślenie wymyślone do napadania na ludzi nazwali prawem na ziemi. Jezus ponad 2000 lat temu pokazał, że to bandyci. Można by powiedzieć, że Stwórca mógł nam nie dać możliwości wypowiadania słowa, ale przecież stworzył nas na swoim doskonałym rozumie. Jeden Stwórca przed ponad dwoma tysiącami lat stoi wśród stworzonych przez Niego ludzi, którzy mówią, że nie wiedzą o czym On mówi. Ja mówię, że w naturze nie ma innego myślenia poza myśleniem opartym na prawdzie jakim posługuje się Stwórca. To myślenie Stwórcy Naukowcy widzą, że jest zrozumiałe, gdyż odkryli, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Ja odkryłam, że myślenie jakie człowiek ma w naturze mózgu jest też zrozumiałe. Polska uczona prof. Maria Szulc mówi, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem pytam skąd znają inne myślenie? To inne myślenie mózg wie, że jest do rozbieżnych celów, gdyż Naukowcy to odkryli, a ja odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów jest zapisane przez ludzi jako prawo na ziemi. Zatem zrozumiałam z odkrycia naukowego, że ludzie mają w mózgach to wymyślone myślenie na jakim ustanowili swoje prawo na ziemi należącej do jej Stwórcy. Naukowcy też odkryli, że tym myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne, a zatem to myślenie do rozbieżnych celów zostało wprowadzone do psychiki. Zrozumiałam, że choroba psychiczna oparta jest na tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu do rozbieżnych celów w mózgu. Podoba mi się doskonałość mojego Stwórcy. Wszyscy stworzeni na doskonałym rozumie, a tylko Uniwersytet Cambridge zdecydowanie przysłał mi na pewno z tysiąc podziękowań. Ludzie złoczyńcy zaczęli powodować, że wysyłane przeze mnie pisma do ludzi do których nie chcieliby ażeby one dotarły, że są one w poczcie w szkicach. Niektóre z pism nie doszły do Trybunału Konstytucyjnego, do Komitetu Neurobiologii, do Pana Mariusza Szczygła, a już nie pierwszy raz widzę, że jest tam też Uniwersytet Cambridge.  Uważam, że ci paskudni ludzie spowodowali, że przestały przychodzić do mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon od których miałam setki podziękowań. Nie mam wątpliwości, że to przez paskudnych ludzi nie otrzymali Nagrody Nobla Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że mózg wykazuje narzucane zachowania, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. To nadzwyczaj paskudni ludzie i bardzo dobrze, że stają się coraz bardziej nieświadomymi aż osiągają stan wariata.

                                                                                       Z poważaniem
                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz