piątek, 20 czerwca 2014

LUDZIE W 73% FUNKCJONUJĄ NA UMYŚLE NIEŚWIADOMYM OPARTYM NA WYMYŚLONYM MYŚLENIU I NISZCZĄCEJ ENERGII

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Odkryłam myślenie naturalne dla mózgu na jakim człowiek ma rozum, zdrowie i szczęśliwe odczuwanie, a profesor Maria Szulc odkryła, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, czyli natury. Prof. dr psychiatra Karol Jung odkrył, że ludzie mają umysł nieświadomy i kłócił się z odkrywcą podświadomości Zygmuntem Freudem, że odkryty przez niego umysł świadomy powinien nazwać umysłem nieświadomym. Odkryłam, że Karol Jung miał silne podstawy do uważania, że umysł nieświadomy jest naturalnym dla ludzi skoro ludzie aż w 73% są oparci na umyśle nieświadomym. Karol Jung nie wiedział, że umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu wymyślonym przez ludzi i że w człowieku jest jeszcze inny umysł. Zatem odkryłam, że ludzie w 73% są umysłowo i psychicznie chorzy i człowiek jest normalny tylko na odkrytym przeze mnie myśleniu jakie jest w naturze mózgu o którym Maria Szulc pisze, że jest ludziom nieznane. Ja też odkryłam, że myślenie jakie jest w naturze mózgu jest ludziom nieznane, gdyż ludzie opierają się na myśleniu wymyślonym. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed posługiwaniem się na wymyślonym myśleniu występując przeciwko organom opartym na narzuconym myśleniu: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Narzucone przez ludzi myślenie, to myślenie wymyślone przez ludzi i na tym wymyślonym myśleniu powstał w mózgu drugi umysł jakim jest umysł nieświadomy na jakim ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy, a co najgorsze oparci na niszczącej ich życie energii. Odkrycie Karola Junga, że umysł nieświadomy jest normalnym dla ludzi pokrywa się ciemną energią odkrytą przez Naukowców Fizyków we wszechświecie. Naukowcy odkryli, że ta ciemna energia zagraża istnieniu wszechświata, a Albert Einstein mówi, że ta katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi. Odkryłam, że na tych sposobach myślenia ludzi oparty jest umysł nieświadomy jaki powstał w mózgu z nabycia od człowieka na wymyślonym przez człowieka myśleniu. W naturze mózgu jest tylko jeden umysł i jest on oparty na rozumie w mózgu na jakim człowiek jest wszystkiego świadomym. To myślenie oparte na rozumie zgadza się w zupełności mnie i Uniwersytetowi Cambridge. Jedna osoba zareagowała kilka lat temu w Polsce z Polskiej Akademii Nauk, że to co ja piszę zgadza się jej w zupełności, a więc jeszcze jednej osobie się zgadza myślenie oparte na rozumie. To myślenie oparte na rozumie odkrył Zygmunt Freud jako treści w wypartej i stłumionej warstwie psychiki, a co nazwał podświadomością. Odkryłam, że to co wyparło i stłumiło naturalną psychikę z zawartymi w niej treściami to myślenie wymyślone przez człowieka, który na tym myśleniu nie ma uczuć.Teraz już mamy odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki. To jest odkrycie wypartej i stłumionej psychiki jaką Zygmunt Freud prawidłowo nazwał podświadomością. Podświadomość to nasza natura i dla niej rozum i oparta na rozumie psychika jest normalną.
Jezus wystąpił przeciwko organom opartym na wymyślonym myśleniu i swoją śmiercią pokazał, że to mordercy życia. Ja też wskazuję na tych ludzi morderców życia, których widać w warunkach wojny jak mordują ludzi takich samych jak oni i jak wyrzucają ich z domów i prowadzą i wywożą na śmierć do wybudowanych obozów śmierci. Można tych ludzi morderców zobaczyć na filmach w różnych krajach świata jak wyrzucają ludzi z domów i wywożą ich na śmierć. Naukowcy Fizycy pokazujący 73% złej energii pozwolili mi zrozumieć że ci ludzie mordercy oparci na wymyślonym myśleniu są na energii śmierci którą zadają śmierć ludziom którzy też są na energii ich niszczącej opartej na myśleniu wymyślonym w mózgu jakim wyrazili zgodę na wykonywanie wymyślonego myślenia. Odkryłam, że myślenie wymyślone przez człowieka pozostało w mózgu i na nim powstał umysł nieświadomy na jakim człowiek jest nienormalny. To nienormalny człowiek morduje ludzi. Naukowcy odkryli, że w naturze jesteśmy przygotowani do wypowiadania słowa. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym, a ja odkryłam, że ludzie wypowiadają myślenie przez siebie wymyślone, gdyż mówią, że opierają się na myśleniu wymyślonym przez ludzi. To na tym wymyślonym myśleniu przez ludzi ludzie idą posłusznie za swoimi oprawcami tak jak za Iwanem Pawłowem zaczął chodzić pies którego namówił na przejście na wymyślone przez niego myślenie.
Przez wiele lat mojego występowania przed sądami w obronie ludzi którym zadano cierpienie wymyślonym myśleniem zauważyłam, że ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła nie chcą nawet słuchać o odkrytym przeze mnie myśleniu jakie zadaje ludziom cierpienie i że robią zdecydowany sprzeciw na myślenie na jakim człowiek ma rozum i zdrową psychikę i na niej zdrowe ciało. Odkryłam też, że oni nie mają uczuć. To mordercy życia nie mają uczuć, gdyż życie jest oparte na odczuwaniu. Moim zamiarem było poznawanie natury podświadomości i ją odkryłam, że jest doskonała, ale dokonałam również przerażającego odkrycia, że ludzie mają w swoich mózgach średnio 73% nabytego wymyślonego myślenia na jakim są nienormalnymi ludźmi i złoczyńcami bez uczuć i przez których jest we wszechświecie 73% niszczącej energii. Odkryłam, że wytwórcami tej niszczącej energii są ludzie, którzy mają w swoich mózgach wymyślone przez nich myślenia na jakim mają w sobie niszczącą życie energię. Życie jest oparte na odczuwaniu, a ludzie wymyślonym myśleniem niszczą odczuwanie, czyli niszczą życie. Odkryłam, że ludzie na wymyślonym myśleniu są ludźmi złymi, gdyż nie mają uczuć. Moi klienci zawsze mówili, że nie chcą iść do urzędów i do sądów, gdyż tam są zimni, bezwzględni i bezduszni ludzie. W kościołach nagminnie słychać o kapłanach, którzy nie mają uczuć bo gwałcą ludzi i to najczęściej dzieci.

                                                                                     Z wyrazami szacunku i uznania
                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz