czwartek, 12 czerwca 2014

MYŚLENIE OPARTE NA KŁAMSTWIE ZMIENIA STAN ENERGII

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Myślenie oparte na kłamstwie zmienia stan energii w człowieku i we wszechświecie. Zmiana stanu energii w człowieku oparta jest na zmianie myślenia w mózgu. Nie mówię, że byłam Kimś takim jak Jezus, który miał w mózgu tylko prawdę i na tej prawdzie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, ale to, że mój pierwszy przełożony mówił na wykonywane dobrze przeze mnie prace gdzie się taka uchowałam, jest dowodem na to, że ja nie miałam w mózgu myślenia przy pomocy którego prace można wykonywać źle. Ja mam opinię po 17 latach pracy od innego już przełożonego, że bez względu na rodzaj zajmowanego stanowiska wszystko robię dobrze. Piszę o tym dlatego ażeby pokazać, że na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu czynności wykonujemy dobrze. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja mówię, że inne wykonywanie czynności jak naturalne, to czynności wykonywane na myśleniu opartym na kłamstwie. Władza oparta jest na kłamstwie, gdyż to nie jest świat ludzi. Ci ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że wszystko co jest na ziemi jest ich i że mają prawo do ludzi. Te zapisy są oparte na kłamstwie. Ponieważ znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem, a w mózgu nie miałam myślenia opartego na kłamstwie to nic mi się z tych przepisów nie zgadzało. Pisałam do ludzi władzy, że te zapisy ze sobą się nie zgadzają a kiedy zaczęłam występować przed sądami to zaczęłam mówić, że ludzie cierpią od wykonywania tych przepisów. Widziałam, że cierpienie ludzi nie robi żadnego wrażenia na ludziach władzy i opartego na myśleniu władzy wymiaru sprawiedliwości i dopiero poznawanie przeze mnie odkryć naukowych pozwoliło mi zrozumieć, że na myśleniu opartym na kłamstwie zadaje się cierpienie odczuwaniu. Zrozumiałam, że dla ludzi opierających się na kłamstwie zadawanie cierpienia stało się normalnym. Przez wiele lat mojego występowania przed sądami Sędziowie zgadzali się ze mną i wygrywałam wszystkie sprawy, ale kiedy powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie sprawy opierając się na uczciwości to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zatem znowu wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wykonywałam czynności na naturalnym dla mnie myśleniu, a wymiar sprawiedliwości uznał, że trzeba zabrać mi uprawnienia do wykonywania zawodu na myśleniu naturalnym dla mózgu. Ja wszystkie sprawy wygrywałam dlatego, że opieram się na naturalnym dla nas rozumie. Ludzie władzy nie opierają się na rozumie skoro oparty na myśleniu władzy wymiar sprawiedliwości przeciwko mnie wystąpił. Na myśleniu opartym na prawdzie mamy w sobie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają w sobie inną energię i na tej innej energii uznają zadawanie cierpienia za normalne. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że na myśleniu władzy normalnym jest cierpienie. Miałam też możliwość odkrycia, że na myśleniu opartym na prawdzie odczuwamy miłość, gdyż spotkałam w życiu dwie osoby których spotkanie spowodowało, że odczuwałam miłość. Ludzie w kościołach na obrazach z Jezusem piszą, że Bóg jest miłością, a ja kiedy spotkałam ludzi z energią która na mnie działała też czułam miłość. Cieszę się, że miałam możliwość spotkania takich ludzi. Pamiętam kiedyś taką sytuację, że w dużym markecie stała grupa ochroniarzy i czułam od nich tak złą energię jak jakąś chmurę nad tymi ludźmi. Mój syn powiedział wtedy do mnie ażebym na nich nie patrzyła, gdyż oni dowiedzą się, że ja wiem, że są złymi ludźmi. W moim lokalu i moim domu zaczęłam zwracać uwagę na to, że niektórzy z ludzi pytali co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Kiedy już wiedziałam, że to dobra energia to mówiłam do ludzi, że dobrą energię odczuwa ten kto też ma ją w sobie.
Zwrócić należy uwagę na to, że Sędziowie zgadzali się ze mną dopóki nie przyznałam się, że opieram się na myśleniu natury. Jest to dowodem na to, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy zgadzamy się ze sobą. Uniwersytet Cambridge nie mówi do mnie tak jak Sędziowie, że jak nie opieram się na myśleniu władzy to nie chce ze mną rozmawiać i nie mówi, że powinno się mi odebrać prawo wykonywania czynności na myśleniu naturalnym dla mózgu. Uniwersytet Cambridge po napisaniu przeze mnie pierwszych kilku pism zaproponował mi przyjście na ich Uniwersytet.
Dokonałam przerażającego odkrycia o tym, że ludzie mają w sobie złą energię na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkrycie naukowe które mówi, że we wszechświecie jest 73% złej energii, która grozi śmiercią wszechświata uświadomiło mi, że ludzie ze złą energią są na energii śmierci. Odkrycie naukowe, które pokazuje, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne uświadomiło mi, że na tym myśleniu ludzie są na energii śmierci. Uświadomiło mi to, że na tym myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów są wprowadzone w wszechświat zmiany i na tych zmianach oparta jest zła energia która grozi śmiercią wszechświata. Zrozumiałam, że ludzie godząc się na wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie przeszli na energię zadającą im cierpienie i śmierć.

                                                                                            Z poważaniem
                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz