sobota, 7 czerwca 2014

PRAWDA OPARTA JEST NA ENERGII DAJĄCEJ SZCZĘŚLIWE ODCZUWANIE, A KŁAMSTWO NA ENERGII ZADAJĄCEJ CIERPIENIE

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Do tak prostego odkrycia zaprowadziło mnie moje myślenie i poznanie odkryć naukowych o energii jaka jest skutkiem myślenia. Energia na jakiej stworzony jest wszechświat oparta jest na myśleniu opartym na prawdzie jakim posługuje się nasz Stwórca. Energia na jakiej stworzony jest człowiek oparta jest na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu. Na tej energii wszystkie stworzenia są szczęśliwe. Energia na jakiej jesteśmy stworzeni, to energia na jakiej stworzył nas swoim myśleniem nasz Stwórca. To Jego myślenie jest naturalne dla naszego mózgu. Naukowcy odkryli, że jesteśmy prawdomównymi z natury i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że są to emocje na energii na jakiej jesteśmy stworzeni i że są to emocje dające odczuwanie szczęścia.
Znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem i widziałam, że ludzie cierpią na tym myśleniu ludzi zapisanym jako prawo. Pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że ludziom w obronie których występowałam zadano cierpienie przy pomocy przepisu prawa. W moich wcześniejszych artykułach piszę, że w myśleniu nazwanym prawem ludzi jest jakaś trucizna, która zadaje cierpienie. Doktor psychiatrii zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiadałam, że to człowiek zrobił człowiekowi, ale nie wiedziałam czym to zrobił, gdyż ludzie z organów skarbowych posługują się myśleniem. Nie wiedziałam, że trucizną jaka jest w myśleniu władzy jest energia, która zadaje cierpienie. Składam wielki ukłon w stronę ludzi nauki zajmujących się energią, a największy dla Uniwersytetu Cambridge. Nie raz pisałam, że ludzie z Uniwersytetu Cambridge wiedzieli o czym mówi Izaak Newton mówiący o grawitacyjnej sile życia i że wiedzieli o czym mówi jeden z najmądrzejszych ludzi świata Albert Einstein. Ażeby rozumieć energię trzeba mieć rozum, gdyż energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na rozumie.
Na odkryte przeze mnie myślenie oparte na rozumie zareagowali ludzie, którzy mają rozum i tak się im to myślenie zgadza, że mam około tysiąca podziękowań z Uniwersytetu Cambridge.
Ludziom z Uniwersytetu Cambridge zgadza się myślenie na jakim oparta jest energia. To myślenie na jakim oparta jest energia jest myśleniem dla nas naturalnym. Nasze odejście z tego myślenia spowodowało zaburzenie w energii. Zaburzenie w energii spowodowało zaburzenie w odczuwaniu. Zrozumiałam, że ta zaburzona energia oparta na kłamstwie zadaje człowiekowi cierpienie. Cierpienie jest oparte pod względem myślenia opartego na kłamstwie, gdyż pod względem myślenia opartego na prawdzie czujemy się dobrze. Ażeby cierpieć to trzeba zmienić decyzję na jakiej jesteśmy stworzeni. Wygrywałam wszystkie sprawy w Sądach, a kiedy powiedziałam, że opieram się na naturalnej dla nas prawdzie to Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Długo trwało to szukanie powodu do odebrania mi prawa wykonywania zawodu, gdyż pokazywałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju. Z danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych dane te mówią, że w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie. Ludzie władzy powołali wojewódzkie sądy ażeby pokazać ludziom, że niby chcą rozpatrzenia ich spraw, a Naczelne Sądy nie dają rady. Powołali wojewódzkie sądy, a wiedzieli, że sądy dalej będą opierać się na ich opartym na kłamstwie myśleniu. Powstało więcej sądów, a sprawy dalej nie były rozwiązywane. Od postanowień sądów wojewódzkich ludzie odwołują się do sądów wyższych i wszystko jest jak było tylko ludzie mają więcej ludzi i budynków na utrzymaniu.Nazwanie myślenia opartego na kłamstwie prawem pozwala utrzymywać stan myślenia wprowadzony przez ludzi władzy. To okropne co ci ludzie władzy zrobili, gdyż przyczynili się do przerażającego zaburzenia ludzkich mózgów i połączonego z nim odczuwania. To zaburzenie mózgów Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy i że są to rozbieżne cele. Skutkiem myślenia władzy jest problem i mózg wykazuje te dwa rodzaje myślenia jakim jest myślenie kłamcy i wykonującego myślenie kłamcy, że mają rozbieżne cele. Mózgi są zaburzone myśleniem władzy i wykonywaniem myślenia władzy. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja widziałam, że anatomia ludzi wykonujących prawo jest cierpiąca. Pisałam o tym, ale nikt nie chciał o tym słuchać, a ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to niepożądane. Autor tej wiadomości pisze, że jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Przyznać trzeba, że autor tej wiadomości widzi, że ludzie wierzą ludziom władzy. Widziałam, że na mojego bloga wchodzi dużo ludzi, a więc nie wszyscy wyrzucają to co piszę do kosza i witałam ludzi z kolejnych krajów, którzy wchodzili na mojego bloga. Pisałam o ludziach ze Stanów Zjednoczonych, że na mój artykuł zatytułowany "Emocje zawarte są w myśleniu" w ciągu pół godziny weszło ponad 150 ludzi. Pisałam artykuły coraz bardziej wyjaśniające wszystko, a przestało być widać duże ilości ludzi wchodzących na mojego bloga i przestały się zgadzać przedstawiane obliczenia.   Za to z Twittera otrzymywałam wiadomości, że jestem na pierwszym miejscu w czytaniu moich artykułów. W programie "Inny punkt widzenia" usłyszałam, że Twitter przeszkadza w utrzymywaniu ludzi na myśleniu władzy. W programie TVN 24 często widać napis "Cała prawda całą dobę". Gdyby ta prawda była tam wypowiadana to nie byłoby stanu ludzi, że nie znają myślenia opartego na prawdzie. Przede wszystkim zaś gdyby Kościół mówił prawdę to nie byłoby stanu, że ludzie nie znają myślenia na jakim są stworzeni. Wysłałam do Programu "Religia" moje odkrycie, że odkryłam Boga, ale nie napisali do mnie, że się z tego cieszą, ani, że coś im się nie zgadza. Wysłałam do Ministerstwa Zdrowia moje odkrycie, że na myśleniu jakie ludzie mają w naturze mózgu są zdrowi. Nic nie odpisali. Dziennikarze w programach telewizyjnych pokazują, że zapraszają mądrych ludzi ażeby ludzie myśleli, że oni chcą dobra, gdyż pisałam do wszystkich dziennikarzy prowadzących najczęściej oglądane programy, i to setki pism i żadnemu z nich nie odpowiadało moje odkrycie o naturalnym dla nas czynieniu dobra. Wstrętni są ludzie, gdyż korzystają z mózgu Stwórcy, a realizują narzucone przez siebie cele przy pomocy wymyślenia innego myślenia aniżeli myślenie jakim posługują się stworzenia Boga. Bardzo dobrze, że są w mózgu Stwórcy i że źle funkcjonują na myśleniu przez siebie narzuconym. Systemy neurologiczne przeszły na funkcjonowanie na myślenie narzucone przez człowieka na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i żyje w uzależnieniu na swoich wymyślonych myślach. Ludzie władzy narobili ogromnego zła, gdyż choroby umysłowej u ludzi, gdyż już małe dzieci uczą w szkołach myślenia opartego na kłamstwie na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i cierpi na tym złym funkcjonowaniu. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest zdrowy, wolny i szczęśliwy, a na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek ma mózg zaburzony i na tym myśleniu złe emocje i złe funkcjonowanie. Ludzie złoczyńcy przejęli władzę nad stworzeniami Boga przy pomocy oszukiwania ludzi, że dają im dobro. Każdy kto pozna ustanowione prawo to dowie się, że ci ludzie zabierają dobro, a nie dają i za to zabrane ludziom dobro wygodnie sobie żyją i w przeważającej mierze pieniądze przeznaczają na broń do zabijania ludzi. Zatem na ziemi jest inne prawo ludzi jak prawo Boga ponieważ prawo ludzi, to prawo bandytów. Ludzie zgodzili się uznawać myślenie złych ludzi za prawo i nabyli od wykonywania czynności na tym prawie cierpiącego odczuwania. Pisałam, że na naturalnym dla nas myśleniu jest ugoda, ale tych ludzi ugoda nie interesuje, gdyż chcą przemocy, a nie ugody. Za pieniądze zabierane ludziom, ludzie władzy wynagradzają ludzi i ci ludzie zgodzili się być służącymi ludzi, którzy dają im pieniądze. W jednym z programów "Kultura" usłyszałam, że ci ludzie mówią, że muszą zapytać czego oczekują od "Kultury" politycy. Jest wielu wspaniałych ludzi kultury, którzy często nie zauważają  jak też wielu sportowców, że władza ich kupiła przyznaniem im nagrody z pieniędzy zabranych ludziom. Jezus ludziom wskazał na organy opierające się na kłamstwie, że są złodziejami i bandytami, gdyż o tym co jest Jego mówią, że to ich i zgodnie z ich prawem do tego do czego prawa nie mają przybijają żywych ludzi do krzyża.  Kościół pokazuje nam, że wie, że Jezus to Bóg i że jest miłością, gdyż na obrazach z Jezusem jest wizerunek Jezusa i napis, że to jest Bóg. Wiedzą również, że Bóg jest miłością, a to na myśleniu Boga odczuwamy miłość, a zatem wiedzą od Jezusa, że stworzył nas na odczuwaniu miłości. Pełno na ziemi kościołów i religii, a ludzie nie znają myślenia Boga. Mało, że nie znają, to jak pisałam do władz kościoła, to oni pierwsi nie chcieli słuchać o przedstawianym przeze mnie myśleniu na jakim stworzył nas Bóg. Z tego działania na ziemi złych ludzi mamy 73% złej energii we wszechświecie na jakiej oparte jest cierpienie zadane stworzeniom Boga myśleniem do zadawania cierpienia jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Na ziemi jest pełno szpitali w których jęczą ludzie z cierpienia na wykonywaniu czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Za ten jęk zadany ludziom przez ludzi narzucających myślenie, ludzie władzy każą płacić tym którym cierpienie zadali.
Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie zachorowali umysłowo i psychicznie. Karol Jung tak mocno był przekonany, że umysł nieświadomy jest naturalnym dla człowieka, że kłócił się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Ja na myśleniu mojego Stwórcy jestem wszystkiego świadoma. Ja też pracowałam w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem, którzy do niczego prawa nie mają, ale od nikogo nie miałam poparcia w moim występowaniu przeciwko myśleniu zadającym ludziom cierpienie. Gdyby nie Uniwersytet Cambridge to nie miałabym do kogo napisać, że na myśleniu władzy jesteśmy nienormalni i że na myśleniu władzy jesteśmy na energii śmierci. Ja o tym pisałam i piszę, że na myśleniu władzy świat idzie na śmierć, a to tych ludzi nic nie obchodzi. Albert Einstein też wskazuje, że to sposoby myślenia są przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę, ale to władzy nic nie obchodzi. Władza mówi, że kupuje broń bo niby chce bronić ludzi, a na grożącą zagładę świata milczą, a więc kłamią, że chodzi im o ludzkie życie. Oni chcą niszczyć życie. Pieniądze jakie ma budżet Państwa i Kościół to pieniądze zabrane ludziom, którzy wytwarzają dobro i pieniądze pochodzące ze sprzedaży ludziom mienia Boga. Bóg dał za darmo ludziom to co stworzył ażeby szczęśliwie i w dostatku żyli
Smutne to odkrycie, że tak wielu ludzi jest złoczyńcami, a pochodzenie mamy do Stwórcy, który jest Wielkim Dobroczyńcą. Dał nam życie i odczuwanie miłości, a ludzie są tak złymi, że w świecie Stwórcy ustanowili prawo złoczyńców. Nasze zdrowie jest oparte na myśleniu Stwórcy. Ludzie zgodzili się przejść na myślenie oparte na kłamstwie, a na kłamstwie ciało jest chore i jęczy z zadanego cierpienia psychice.

                                                                                               Z poważaniem
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz