sobota, 14 czerwca 2014

MYŚLENIE OPARTE NA KŁAMSTWIE ZMIENIA STAN ENERGETYCZNY CZŁOWIEKA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Rozum w mózgu, który nie zna słów, to stan mózgu opartego na myśleniu rozumianym jakim jest myślenie oparte na prawdzie. To dla tego naturalnego stanu mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym. Ten stan mózgu, który nie zna słów, dla którego wypowiadanie prawdy jest normalnym, oparty jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparte są emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu, który nie zna słów, i naturalne odruchy człowieka dobrze zachowującego się. Do naruszenia emocji opartych na odruchach dobrze zachowującego się człowieka na jakich stworzony jest człowiek, dochodzi w wyniku naruszenia myślenia. Naruszenia myślenia opartego na prawdzie dokonujemy myśleniem opartym na kłamstwie. Naruszenie myślenia opartego na prawdzie dokonuje naruszenia energii, a naruszeniem energii dokonujemy naruszenia emocji i naturalnych odruchów. Zatem na myśleniu opartym na kłamstwie są inne emocje i inne odruchy jakimi są odruchy źle zachowującego się człowieka. Naruszenie emocji dokonuje  naruszenia ciała opartego na energii opartej na myśleniu opartym prawdzie. Myślenie, które narusza ciało, to myślenie oparte na innej energii i jest to myślenie z nabycia w mózgu od człowieka jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, to myślenie do innych celów jak myślenie jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do innych celów jak myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie do innych celów jak myślenie oparte na prawdzie to myślenie do czynienia zła.
Na myśleniu opartym na prawdzie wszyscy ludzie mają w naturze mózgu takie same myślenie. Na takim samym myśleniu ludzie są ze sobą w zgodzie. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości, ażeby człowiek z człowiekiem był w sporze. Mózg wykazuje, że myślenie do rozbieżnych celów to narzucone zachowania i problemy, a ja odkryłam, że to myślenie jest oparte na niezgodzie pomiędzy ludźmi. Tą niezgodę wprowadza narzucający zachowania wymyśleniem myśli do podporządkowania sobie człowieka. Odkryłam, że skutkiem wykonywania narzuconego zachowania jest problem. Równocześnie odkryłam, że zmienione jest odczuwanie narzucającego zachowanie i inne jest odczuwanie człowieka wykonującego narzucane zachowanie. Odkryłam, że skutkiem narzucenia zachowania jest odczuwanie złoczyńcy, a skutkiem wykonywania narzuconego zachowania jest odczuwanie ofiary. Odkryłam zatem, że narzucenie zachowania zmienia odczuwanie. Zmiana odczuwania jest nie tylko u człowieka wykonującego narzucone zachowanie, ale również u innych stworzeń w które człowiek wprowadził narzucone zachowania jak np. w zwierzęta i rośliny. Odkryłam, że w wyniku narzucenia zachowania powstaje odczuwanie złoczyńcy. Jest tak dlatego ponieważ skutkiem narzucenia zachowania jest zadanie cierpienia wykonującemu narzucone zachowanie. Natura wykazuje narzucającego zachowanie, że jest złoczyńcą i ma odczuwanie złoczyńcy. Zmiana odczuwania u narzucającego zachowania i u wykonującego narzucane zachowania jest skutkiem narzucenia myślenia. Przedstawiam zatem dowód na to, że myślenie nierozumiane nie istnieje bez złego odczuwania. Myślenie nierozumiane to myślenie oparte na kłamstwie. Złoczyńca narzuceniem myślenia postanowił uczynić zło i jest tego skutek u tego kto wykona myślenie narzucone jakim jest cierpiące odczuwanie. Człowiek, który sam zdecydował wykonywać myślenie narzucone podjął o tym decyzję a zatem cierpi na własne życzenie, a w przypadku zwierząt i roślin jest to zastosowaniem przemocy. Ludzie narzucający wolę jakimi są ludzie przemocy ustanowili narzucone przez nich myślenie, że jest prawem na ziemi. Przeciwko tym ludziom wystąpił nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa. Organy przeciwko którym Jezus wystąpił to narzucający myślenie ustawodawca, uznający myślenie narzucone za prawo wymiar sprawiedliwości i narzucający myślenie kościół. Organy te są oparte na niezrozumiałym myśleniu. Wykonywanie tego nierozumianego myślenia zadaje cierpienie psychice. Ludzie wykonują ustanowione prawo oparte na narzuconym myśleniu na jakim cierpią i idą wykonywać to co mówi kościół i nabywają jeszcze większego cierpienia. W wykonywanej przeze mnie pracy zauważyłam, że ludzie, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami władzy mówili, że nie rozumieją ustanowionego prawa. Widziałam, że ci ludzie są cierpiący, a więc mają cierpiące odczuwanie. Nie zajmowałam się myśleniem jakim posługuje się kościół ale doskonale słyszę, że tego myślenia nie da się zrozumieć. Zdarzało się, że przychodzili do mnie po porady księża, którzy prowadzili księgi i jak im powiedziałam  jak należy je prowadzić to mówili, że biskupi w żadnym przypadku się na to nie zgodzą. Mówiłam zarówno ludziom skarżącym się na niezrozumiałe myślenie władzy jak i kościoła ażeby nie wykonywali tego myślenia. Widziałam, że ludzie z powodu niezrozumiałego myślenia cierpią, ale oni chcieli wykonywać to myślenie narzucone przez innych ludzi. Oni nie wiedzieli i ja długo też, że myślenie narzucone zadaje naszemu odczuwaniu cierpienie. Ordynator szpitala psychiatrycznego pytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ci wszyscy ludzie z cierpiącą psychiką wykonywali czynności na niezrozumiałym myśleniu.
Ponad co najmniej dwadzieścia lat temu oglądałam w telewizorze film i na skutek zobaczenia w nim jednej z aktorek poczułam niesamowite odczuwanie szczęścia. Przestałam zajmować się treścią filmu i oczami szukałam tej kobiety ażeby odczuwać to niesamowite szczęście oparte na miłości. Pamiętam do dzisiaj tą kobietę ale nie wiem jak się nazywała. Nie wiedziałam wtedy co to znaczy, że jej widok powodował dla mnie skutek tak wspaniałego odczuwania. Drugi raz zdarzyło mi się, że spotkałam mężczyznę i po kilku minutach rozmowy z nim  nie wiedziałam dlaczego przypominają mi się jego odruchy. Przypominanie mi się tych odruchów sprawiało mi przyjemność. Byłam zachwycona tymi odruchami. Przy drugim spotkaniu tego człowieka widziałam, że ma rozumną twarz i że wypowiada słowa z którymi się zgadzałam. Spotykanie tego człowieka powodowało, że też odczuwałam miłość. Nie wiedziałam co to ma znaczyć, że spotykam człowieka którego nie znam i czuję miłość. Do tego po związku małżeńskim w jakim byłam nie jestem zainteresowana żadnymi związkami z mężczyznami poza rozmowami z wieloma moimi przyjaciółmi z którymi też łączy mnie przyjemne odczuwanie, ale nie jest to tak silnie oddziaływająca miłość. Dwa lub trzy lata temu dowiedziałam się o odkryciu naukowym, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. W kościołach na obrazach z Jezusem widziałam napisy, że Bóg jest miłością. Ja też odczuwałam miłość w wyniku spotkania  mężczyzny który miał rozumną twarz. Zrozumiałam zatem, że kobieta i mężczyzna, którzy powodowali, że odczuwałam miłość muszą opierać się tak jak ja na myśleniu opartym na prawdzie. Zaczęłam zauważać, że są ludzie których cieszę się jak widzę i jest mnie z nimi dobrze i że niektórzy ludzie mówili co u mnie jest, że człowiek się tak dobrze czuje. Zrozumiałam zatem, że jest różny stan myślenia w ludzkich mózgach i odpowiadającego temu myśleniu odczuwania.  Równocześnie przyglądałam się odkryciom naukowym, które mówią o dwóch siłach grawitacyjnych o których mówią, że jedna jest przeciwko drugiej. Zauważyłam, że to samo odkryli w człowieku Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon o zróżnicowanych systemach neurologicznych, które wykazują zachowania jedne przeciwko drugim. Naukowcy ci odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że systemy neurologiczne też wykazują różne zachowania, a zatem zrozumiałam, że inne zachowania ma człowiek na myśleniu opartym na rozumie w mózgu i inne na narzuconym myśleniu. W stanie rzeczywistym też widzę ludzi dobrze zachowujących się i ludzi źle zachowujących się. Spotkałam się też z wystąpieniem przeciwko mojemu myśleniu Naczelnego Sądu Administracyjnego, który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Widziałam zatem, że są dwa rodzaje myślenia jedno przeciwko drugiemu, a w naturze mózgu jest tylko jedno myślenie. To drugie myślenie jakim posługują się ludzie władzy to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie władzy kłamią, że mają do czegokolwiek prawo co jest na ziemi.  Z badań medycznych wiadomo, że w ludziach jest inna energia na aktualnym stanie mózgu opartym na myśleniu narzuconym i inna energia na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Na myśleniu opartym na prawdzie odczuwam miłość, a na myśleniu narzuconym ludzie odczuwają cierpienie.   
Mamy inny stan mózgu i odczuwania przed rozpoczęciem wypowiadania przez człowieka słowa i mamy inny stan mózgu i odczuwania od momentu wypowiadania przez człowieka innego słowa jak w naturze mózgu.  Stan mózgu sprzed wypowiadania przez człowieka słowa to rozum, który nie zna słów. Stan mózgu z nabycia, to stan nabyty przez mózg jakim jest nabycie nierozumianego myślenia. Ten nabyty stan nierozumianego myślenia mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Dokonałam porównania skutków posługiwania się myśleniem opartym na prawdzie jakim jest wzajemne otrzymywanie dobra i odczuwanie miłości i skutków posługiwania się myśleniem opartym na kłamstwie jakim jest otrzymywanie zła opartego na cierpiącym odczuwaniu. Odkryłam, że Stwórca i człowiek posługujący się myśleniem opartym na prawdzie jest dobroczyńcą, gdyż skutkiem posługiwania się myśleniem opartym na prawdzie jest dobro i odczuwanie miłości, a człowiek posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie jest złoczyńcą, gdyż skutkiem wykonywania myślenia opartego na kłamstwie jest problem powodujący cierpienie odczuwania. Zmiana odczuwania na myśleniu opartym na kłamstwie oparta jest na zmianie energii. Odczuwanie oparte jest na energii i na energii opartej na prawdzie odczuwamy miłość, a na energii opartej na kłamstwie odczuwamy cierpienie. W stanie natury jest cudowne odczuwanie wszystkich stworzeń oparte na odczuwaniu miłości, a w wyniku narzucenia przez ludzi myślenia opartego na kłamstwie stworzenia Boga nabyli odczuwania cierpienia. Ludzie opierający się na kłamstwie zapisali swoje myślenie, że jest prawem na ziemi i zadają ludziom i innym stworzeniom cierpienie. Ludzie opierający się na kłamstwie to złoczyńcy w świecie Boga. Wypowiadane przez ludzi opierających się na kłamstwie słowa zadają  odczuwaniu opartemu na miłości cierpienie. Człowiek, który zadaje cierpienie jest złoczyńcą. Człowiek, który ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie jest w uzależnieniu od energii jaką uruchomił myśleniem opartym na kłamstwie. Jest to człowiek zły. Zły człowiek ma psychikę psychopaty opartego na myśleniu do czynienia zła. Ten zły człowiek ma w sobie zmienioną energię na myśleniu do czynienia zła. Źli ludzie to ludzie, którzy na myśleniu opartym na kłamstwie realizują na ziemi swoją wolę. Człowieka złoczyńcę poznaje się po tym, że wypowiada niezrozumiałe słowa i ma w sobie zmienioną energię. Na zmienionej energii człowiek jest chory psychicznie na nierozumianym myśleniu w mózgu. Na nierozumianym myśleniu ludzie mają umysł nieświadomy na jakim są chorzy psychicznie. Choroba psychiczna oparta jest na zmienionym myśleniu w mózgu i to zmienione myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Nic poza myśleniem opartym na kłamstwie nie zmienia energii. Złoczyńcą we wszechświecie jest człowiek który ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Złoczyńca to człowiek oparty na zmienionej energii, gdyż dobroczyńca ma w sobie dobrą energię opartą na odczuwaniu miłości jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Każde stworzenie we wszechświecie i każda rzecz we wszechświecie z inną energią jak jest w układzie genetycznym pierwiastków to stworzenie i rzecz ze zmienioną energią na myśleniu złoczyńcy jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. To, że Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia podświadomości ma swoje odzwierciedlenie w innym stanie energii u ludzi. Nie można znaleźć zdrowych ludzi bo nie ma ludzi bez myślenia opartego na kłamstwie. Chcąc wrócić do zdrowia trzeba pozbyć się z mózgu myślenia opartego na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie mają zmienioną anatomię na jakiej wykazują zmienione odruchy na odruchy źle zachowujących się ludzi. Energia oparta na kłamstwie zmieniła odruchy ludzi wykazując ich złe zachowania. To nasz Stwórca na narzuconych przez nas zachowaniach wykazuje nas jako źle zachowujących się ludzi. Ludzie pod względem złych zachowań nabyli różnego rodzaju złych odruchów, gdyż w zależności od rodzaju czynionego zła przy pomocy narzuconego myślenia. Wielu z ludzi ma odruchy bandytów. Bandyci mają zmienione twarze odzwierciedlające danego rodzaju bandytę. Ofiary mają też zmienione twarze na cierpiące i proszące złoczyńców o nie zadawanie im cierpienia. Ludzie naturalny dla nas rozum i miłość mają zamienione na brak rozumu i odczuwanie cierpienia. Oparte na myśleniu Stwórcy systemy neurologiczne skonstruowały z narzuconego przez człowieka myślenia człowieka złego. Człowiek zły to człowiek oparty na złej energii. Nabytek we wszechświecie cierpienia oparty na złej energii wytworzonej myśleniem do czynienia zła wynosi 73% złej energii. Złoczyńcy ludzie władzy mówią do lekarza Bogdana Chazana i do innych ludzi, którzy chcą się opierać na myśleniu swojego Stwórcy, że wymierzają im kary za nie wykonywanie ich myślenia, które w świecie Boga nazwali prawem. Ci ludzie złoczyńcy są na zmienionym stanie energetycznym od jakiego są uzależnieni i umysłowo i psychicznie chorzy. 

                                                                                     Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul      
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz