piątek, 27 czerwca 2014

ROZUMNA SIŁA

Od długiego już czasu czuję w sobie siłę, która reaguje na moje słowa, ale ciągle nie rozumiałam jej właściwości. Czytałam o ludziach z okresu Starożytności, że posługiwali się jakąś siłą i że ludzie ci mieli wysoką świadomość. Zauważa to na Polinezji Biolog dr Tytus Brigham. O ludziach w Starożytnym Egipcie pisze się, że niby Piramidy wybudowali przy użyciu tej siły. Piramidy to niezwykła precyzja jakiej dziwią się ludzie przez całe wieki. Długo to trwało ale zrozumiałam, że siła ta wykonuje wolę człowieka, ale ona wie jaki musi być stan człowieka ażeby wykonywała jego wolę. Jest to grawitacyjna siła życia. Dzisiaj rozumiem, że naszym celem powinno być dotarcie do tej siły. Dr Tytus Brigham zauważył, że do korzystania z tej siły trzeba mieć wysoką świadomość. Tą wysoką świadomość osiąga się w wyniku posługiwania się myśleniem jakie jest w naturze naszego mózgu. Rozumiem, że nasz Stwórca bardzo dobrze to zrobił, że człowiek powoli wypowiadając prawdę zaczyna rozumieć świat w którym żyje, gdyż gdybyśmy przyszli na świat nie doświadczając w nim życia to nie byłoby to dobre.
Są przekazy od ludzi z okresu Starożytności, że człowiek może w ciągu jednego życia wszystko zrozumieć, a zatem osiągnąć wysoką świadomość.
Przebywający ponad czterdzieści lat wśród ludzi posługujących się siłą naukowiec dr Tytus Brigham powiedział do młodego psychologa Maxa Freedoma Longa, że nie potrafił poznać sposobu działania siły jaką posługiwali się Kahuni. Mówił on do Maxa Freedoma Longa, że Kahuni posługiwali się jakąś siłą, którą trzeba zbadać, gdyż jest ona czymś niezmiernie ważnym. Mówił, że jak odkryje się tą siłę to to odkrycie zrewolucjonizuje świat. Odkryłam tą siłę, ale nie jest prostym dotarcie do niej w stanie myślenia na jakim są prawie wszyscy ludzie. Ażeby dotrzeć do tej siły to trzeba posługiwać się myśleniem na jakim ta siła jest oparta, a ludzie nie znają myślenia podświadomości. Teraz każdy ma znacznie dłuższą drogę do dotarcia do rozumnej siły, gdyż najpierw trzeba wyjść z myślenia opartego na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie nie ma możliwości dotarcia do rozumnej grawitacyjnej siły życia. Ludzie mają drogę do rozumnej grawitacyjnej siły tak długą jak dużo mają nabytego myślenia w mózgu. Nabyte myślenie w mózgu to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie jest myśleniem nierozumianym. Rozumna siła grawitacyjna zgadza się  nami jak my rozumiemy tak jak ona. Na przeszkodzie z rozumieniem się z rozumną siłą jest nierozumiane myślenie. Jezus przed nierozumianym myśleniem ludzi przestrzegł, a ludzie wybrali sobie na swoją zgubę nierozumiane myślenie. Teraz ludzie mają zaburzone mózgi nierozumianym myśleniem i doświadczają tego co wymyślili. Ludzie doświadczając wymyślonego przez siebie nierozumianego myślenia nie wiedzą o co chodzi, ale sami wymyślili te myśli ażeby kogoś oszukać. Jestem szczęśliwa z tego powodu, że mam rozum i nie miałam za dużo złego myślenia i w porę zrobiłam sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie. W koszmarze myślenia wymyślonego przez ludzi byłam, ale nie miałam zamiaru się tym myśleniem posługiwać. Jak widać wszystko zależy od naszych decyzji. Dawno piszę, że rozumiem wszystko, ale nie rozumiałam właściwości siły grawitacyjnej. Musiałam dojść do silnego przekonania, że ona działa. Nazbierałam złych energii wykonując czynności na myśleniu władzy i całe szczęście, że zrobiłam na nie sprzeciw bo jeśli się tego nie zrobi to człowiek brnie w zło i jego doświadczanie. Trzeba też wyjść z myślenia jakie nas łączyło z innymi ludźmi oparte na nieuczciwości. Od nieuczciwych ludzi najlepiej jak najdalej odejść, a już na pewno nie nabywać od nich nieuczciwego myślenia. Ludzie są w najprzeróżniejszym doświadczaniu wymyślonego przez siebie myślenia przy pomocy którego uczynili komuś zło. Teraz bardzo potrzebne jest nam poznanie odkryć naukowych o naturze. Ja poznawałam odkrycia naukowe i one mi się zgadzały, gdyż to myślenie mamy w naturze swojego mózgu. Ja nie uczyłam się odkryć naukowych tylko je poznawałam, a one mi się zgadzały z tym co naturalnie wiem. Naturę poznajemy i niczego nie powinniśmy się uczyć czego nie rozumiemy, gdyż nierozumienie zaburza mózg. Teraz raczej już nie będę pisała na moim blogu, gdyż piszę książkę o naszej naturalnej rozumnej sile, a przede wszystkim o skutkach narzuconego myślenia. Decyzje wydawane przez człowieka powodują powstawanie najróżniejszych stanów ludzi, gdyż każda decyzja oparta jest na energii, a energia odzwierciedla człowieka jakim jest na wydanej przez siebie decyzji. Na myśleniu naszego Stwórcy jesteśmy doskonali. Myślenie oparte na prawdzie tworzy człowieka na doskonałej energii. Na przestrzeni dziejów ludzie wydali różnego rodzaju decyzje, a systemy neurologiczne z uruchomionej decyzjami energii stworzyły człowieka odzwierciedlającego swoje decyzje. To stąd są ludzie złodziejami, bandytami, erotomanami, pedofilami i różnego rodzaju ludźmi odzwierciedlającymi to co robią. Wykonywane czynności na myśleniu przez siebie narzuconym zmieniają anatomię człowieka. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że taka jest anatomia jakie myślenie w mózgu. Naukowcy zajmujący się "Albumem nazistów" widzą, że to twarze potworów. Ci ludzie nabyli twarzy potworów na wykonywaniu potwornych czynności. Po ludzkich twarzach widać co ludzie robią. Bezdomni też mają swoje twarze odzwierciedlające to co robią. Odkryłam, że narzucone myślenie tworzy człowieka pod względem narzuconego myślenia. Odkryłam, że na myśleniu naszego Stwórcy jesteśmy doskonałymi ludźmi wykonującymi doskonałe czynności.
Nie mam wątpliwości co do tego, że rozumna siła jest naszą potęgą. Naukowcy zajmujący się grawitacyjną siłą życia wiedzą, że jest to najpotężniejsza siła we wszechświecie. Ja odkryłam, że my też z natury jesteśmy potężną siłą. Naukowcy odkryli, że grawitacyjna siła życia rządzi wszechświatem, a ja odkryłam, że rządzi człowiekiem. Jeśli opieramy się na myśleniu natury, to siła ta podpowiada nam to czego szukamy, pokazuje nam, którzy ludzie wobec nas zachowują się źle, zaprowadzi nas do człowieka, którego mamy poznać czy sprawi, że znajdą się pieniądze które są nam potrzebne. Nasz Stwórca to niewyobrażalna doskonałość i warto opierać się na Jego doskonałym myśleniu i być tym jakim postanowił nas stworzyć.

                                             Polska-Elbląg, dnia 27 czerwca 2014 r.  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz