wtorek, 10 czerwca 2014

ROZUM OPARTY JEST NA UCZCIWYCH DECYZJACH

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
To moje odkrycie wyjaśnia wszystko. Wiedzieli o tym również Starożytni Egipcjanie i stąd rozumna twarz potężnego Sfinksa.
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że rozum oparty jest na uczciwych decyzjach. Moim pierwszym odkryciem po poznaniu podświadomości było odkrycie, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Pisałam o tym do ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości, do ludzi nauki, do dziennikarzy, do wielu innych ludzi, ale nikt o uczciwości nie chciał słuchać. Z tego powodu postanowiłam napisać książkę pt. "Nasza Boskość". W księgarniach usłyszałam, że powinnam zmienić tytuł, gdyż o Bogu ludzie nie chcą słuchać. Ja jednak odkryłam nasze Boskie pochodzenie i zostawiłam ten tytuł, gdyż o naszym Boskim pochodzeniu piszę. Teraz mam poparcie na nasze Boskie pochodzenie, gdyż Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie na słów jest rozum. Odkryłam, że ten nasz Boski rozum oparty jest na uczciwych decyzjach. Odkryłam, że rozum ma uczciwy człowiek. Zatem odkryłam, że naszą naturą jest uczciwość. Odkryłam, że na nieuczciwych decyzjach człowiek nie ma rozumu i że na braku rozumu jest chory, gdyż jest na energii, która zadaje życiu cierpienie. Na uczciwych decyzjach człowiek ma rozum i oparte na nim zdrowie na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Zdrowie oparte jest na odczuwaniu opartym na uczciwych decyzjach. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez odczuwania. Zatem zdrowi jesteśmy na odczuwaniu opartym na uczciwych decyzjach.
Ludzie na ziemi ustanowili swoje prawo przeciwko któremu wystąpił nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa. Poznałam ustanowione przez ludzi prawo i zrozumiałam dlaczego Jezus przeciwko niemu wystąpił i dlaczego wystąpił przeciwko Kościołowi. Poznałam, że skutkiem ustanowionego prawa jest okradanie ludzi i wymierzanie im kar. Ci ludzie za pieniądze zabrane ludziom okradają ich i wymierzają im kary. Ludzie ustanawiający prawo przyznali sobie prawo do stworzeń Boga i wydają im decyzje, wyroki, nakazy, zakazy i wymierzają kary. Tych ludzi ustanawiających prawo wybierają nieuczciwi ludzie, którzy uważają, że ludzie mają prawo do stworzeń i mienia Boga. Ludzie ustanawiający prawo ustanawiają je dla ludzi, którzy im płacą za ustanawianie dla nich, że  myślenie władzy jest dla nich prawem. Myślenie ludzi ustanawiających prawo i ludzi wykonujących to prawo, to myślenie nieuczciwych ludzi. Ci nieuczciwi ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że to co zobaczyli, że jest na ziemi jest ich. Na tym nieuczciwym myśleniu mózg wykazuje ludzi jako chorych umysłowo i psychicznie. Tym nieuczciwym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne i wykazują człowieka chorego psychicznie na złych emocjach. Nasz Stwórca i ludzie, którzy mają rozum kochają innych ludzi i inne stworzenia, a ludzie nieuczciwi mają w sobie złe emocje, którymi zadają cierpienie stworzeniom Boga. Nasz Stwórca stworzył nas na doskonałej konstrukcji, która wykazuje uczciwego człowieka, że ma w sobie miłość, a nieuczciwego człowieka, że ma w sobie nienawiść. Odczuwanie oparte jest na energii i to energia powoduje, że odczuwamy miłość lub nienawiść. Podałam wcześniej moje odkrycie, że na myśleniu opartym na kłamstwie jest cierpiące odczuwanie. Minęło ponad 2000 lat od czasu pobytu na ziemi  Jezusa, a na ziemi ciągle panuje prawo nieuczciwych ludzi. Od tych nieuczciwych ludzi jest we wszechświecie 73% zadającej cierpienie energii i ludzie prawie wszyscy na swoim nieuczciwym myśleniu mają w sobie złą energię na której cierpią. Ludzie oskarżają Boga o to, że cierpią na ich nieuczciwych decyzjach. W kościołach kapłani do ludzi mówią, że mają prosić Boga ażeby na nieuczciwych decyzjach nie cierpieć. Kościół mówi, że reprezentuje na ziemi Boga, a nie zna uczciwego myślenia Boga i nie zna miłości. Kościół w modlitwie "Ojcze nasz" oszukuje mówiąc "Bądź wola Twoja", gdyż namawia do wykonywania woli wybranych ludzi i też od tych ludzi przyjmuje zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania nieuczciwych decyzji prawem. Kościół bierze też udział w wojnach i przyjmuje pieniądze od ludzi, którzy zabijają ludzi.  W moim występowaniu przed sądami w sprawach ludzi zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam wpłynęło do Sądów administracyjnych 1830 spraw, a z tego wygranych jest osiem. Z tych ośmiu cztery wygrane przeze mnie, czyli 50% wszystkich wygranych. Popatrzyłam na inne województwa i zobaczyłam, że jest wiele w których nikt przez 11 miesięcy roku 2004 nie wygrał żadnej sprawy. Podliczyłam skargi z całego kraju i wygrane w kraju i wyszło, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy. Wyroki Sądów mówią, że przegrane są z powodu skarżenia się ludzi niezgodnie z prawem. Niezgodnie z prawem oparte jest na nieuczciwych decyzjach ludzi, którzy do niczego prawa nie mają i którzy przy pomocy nieuczciwego myślenia okradają ludzi i tworzą z tego budżet Państwa. Z tego budżetu Państwa najwięcej przeznaczają na broń do zabijania ludzi i na szkolenie w zabijaniu ludzi. Jezus swoją śmiercią wskazał, że nieuczciwe myślenie ludzi władzy i kościoła to myślenie złodziei i bandytów. Jezus swoją śmiercią wskazał, że na nieuczciwym myśleniu zmieniła się anatomia nieuczciwych ludzi, gdyż są mordercami. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę  Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Zatem bez wątpienia Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że na tych systemach neurologicznych zajmujących się nieuczciwym myśleniem zmieniona jest anatomia. Nasz Stwórca jak widać ma w skonstruowanym przez siebie mózgu inne myślenie ludzi. Tym innym myśleniem nieuczciwych ludzi zajmują się systemy neurologiczne na jakich mają psychikę ze złym odczuwaniem jakim zadają innym ludziom i innym stworzeniom Boga cierpienie. Dziennikarze mają ulubionych przez siebie nieuczciwych ludzi z którymi lubią przeprowadzać rozmowy. Ponieważ poza Uniwersytetem Cambridge nie widać ażeby ktoś chciał słuchać o myśleniu jakim posługuje się nasz Stwórca dlatego zastanawia mnie po co chodzą do kościoła ludzie, którzy nie chcą słuchać o myśleniu jakim posługuje się Bóg.
Przez tysiące lat ludzie mówią, że szukają Boga, a prawdą jest, że nie chcą nawet o Nim słuchać. Ludźmi, którzy chcą o Bogu słuchać są Naukowcy, którzy dokonali odkryć o naturze człowieka i wszechświata. To są Wielcy Ludzie. Wielki Człowiek to uczciwy człowiek. Mamy teraz sytuację, że Unia Europejska i Stany Zjednoczone zajmują się już długo oskarżaniem Rosji, że jej przywódca Wladimir Putin to bardzo zły człowiek. Ludzie władzy mówią, że oni opierają się na większości woli ludzi, a to, że ludzie w Rosji chcą Wladimira Putina to ich ci ludzie nie obchodzą. Każda władza oparta jest na nieuczciwych decyzjach, ale wskazuję na to, że ludzi z Unii Europejskiej i Stanów Zjednoczonych nie obchodzi to czego chcą ludzie w Rosji. Wszystkie wojny zawsze oparte są na oskarżaniu jakiegoś przywódcy i zabija się ludzi za to, że wywołującemu wojnę nie podoba się przywódca. Wszystkie wojny i spory są oparte na nieuczciwych decyzjach ludzi. Wszelkie zło jakie kiedykolwiek było na ziemi oparte jest na nieuczciwych decyzjach ludzi. Podoba mi się konstrukcja człowieka, która zmienia anatomię nieuczciwego człowieka na złoczyńcę. Nieuczciwym ludziom przekazuję, że ich ciało choruje na nieuczciwych decyzjach i że na nieuczciwych decyzjach człowiek nie ma rozumu.

                                                                                     Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz