poniedziałek, 9 czerwca 2014

STWÓRCA ROBI SPRZECIW NA ZŁE ZACHOWANIA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy (wykonywanie narzuconych zachowań), że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że narzucane zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań to złe zachowania. Odkryłam, że złe zachowania i wykonywanie złych zachowań oparte jest na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Odkryłam, że wykazywanie przez mózg narzuconych zachowań i wykonywania narzuconych zachowań jest sprzeciwem Stwórcy na złe zachowania człowieka. Zygmunt Freud zauważa ten sprzeciw jako sprzeciw podświadomości, a ja wskazuję, że podświadomość ma swojego Stwórcę. Maria Szulc zauważa, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie, to myślenie naturalne dla ludzi. Człowiek jest stworzony na myśleniu jakie ma w naturze mózgu. Na tym myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek funkcjonuje. Funkcjonujemy na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne utrzymywane są na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów utrzymywane jest też na systemach neurologicznych, ale odkryłam, że na innej energii. Odkryłam, że ludzie narzucający myślenie i wykonujący narzucane myślenie mają zmieniony swój stan energetyczny. Odkryłam, że ludzie na zmienionym stanie energetycznym mają odruchy źle zachowujących się ludzi. Odkryłam, że złe zachowania oparte są na narzuconym myśleniu. Narzucone myślenie ma swoje odzwierciedlenie w odruchach źle zachowującego się człowieka. Wypowiadanie słów przez źle zachowującego się człowieka zadaje cierpienie człowiekowi i innym stworzeniom wykonującym to myślenie. Odkryłam, że źle zachowujący się człowiek zadaje cierpienie wypowiadanymi przez niego słowami i złymi zachowaniami. Zadawanie cierpienia oparte jest na naruszeniu energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że źle zachowujący się człowiek w wypowiadanych przez niego słowach ma złą energię jaką zadaje cierpienie. Wypowiadane słowa przez ludzi zadających cierpienie oparte są na narzuconym myśleniu. Narzucone myślenie, to myślenie oparte na kłamstwie. Zmieniony stan energetyczny ma kłamca. Ludzie nie powinni zgadzać się na wykonywanie woli kłamcy. My naturalnie wiemy kto nas oszukuje. Naturalnie wiemy kto nas oszukuje ponieważ nasza natura jest prawdomówna. Ażeby ludzie zgadzali się z kłamcami to muszą mieć w mózgu swoje decyzje na zgodzenie się z kłamcą. Wtedy występuje zaburzenie mózgu jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Zaburzenie mózgu jest decyzjami o złym zachowaniu, a systemy neurologiczne z tych decyzji tworzą odruchy źle zachowującego się człowieka.
Nie wiedziałam dlaczego spotkanie przeze mnie człowieka spowodowało mój zachwyt jego odruchami. Poruszanie się tego człowieka ciągle mi się przypominało i zastanawiałam się dlaczego spotkany przeze mnie człowiek wywarł na mnie wpływ swoim poruszaniem się. Później zobaczyłam, że ma rozumną twarz i że to co mówi jest prawdą. Nigdy nikt na mnie nie wywierał wpływu z powodu swojego poruszania się i zrozumiałam, że to moja natura jest w zachwycie, że widzi prawidłowo poruszającego się człowieka. Jestem już na emeryturze, a dopiero pierwszy raz spotkałam człowieka którego zachowaniem zachwycona była moja natura. Dotychczas nikt nie wywarł wpływu na reakcję mojej natury. To mojej naturze podobały się odruchy tego człowieka i dlatego ciągle mi o nich przypominała. To piękne jak odczuwamy reakcje naszej natury. Taką reakcją naszej natury jest naturalne zakochanie się. Naturalne zakochanie się jest zupełnie czymś innym jak wymuszane przez ludzi zakochanie.
Ludzie przeszli na wypowiadanie kłamstwa ludzi, którzy ustanowili na ziemi prawo i nabyli złych zachowań. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu i są to źle zachowujący się ludzie. Ci źle zachowujący się ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że to co jest na ziemi na jakiej się urodzili, że jest ich. Ci źle zachowujący się ludzie nabyli na wymyślonym przez nich myśleniu przekonań złodziei, gdyż z zupełnym przekonaniem mówią, że to co jest na ziemi na jakiej się urodzili jest ich. Przekonania tych ludzi złodziei są również przekonaniami bandytów, gdyż ich głównym celem jest przeznaczanie pieniędzy na broń do zabijania ludzi. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. My jesteśmy ludźmi i mamy ludzkie twarze, a zmiany stanu człowieka oparte są na zmianie stanu energii. Naukowcy mówią, że ludzie mordujący ludzi w obozach koncentracyjnych powinni mieć twarze potworów, a ja odkryłam, że oni mają w sobie energię bandytów. Energia bandytów odzwierciedla się w zachowaniach jakie są zachowaniami bandyty. Zmiany stanu człowieka są w jego złych odruchach. Złe odruchy są z nabycia na myśleniu opartym na kłamstwie.  Ten człowiek jest człowiekiem złym. Człowiek zły nie ma w sobie energii miłości, tylko ma energię zadającą cierpienie. Na myśleniu natury mamy w sobie energię miłości, a z nabycia na myśleniu wymyślonym energię zadającą cierpienie. Mamy na ziemi pełno ludzi złoczyńców i ludzi wyrażających zgodę na wykonywanie woli złoczyńców. Cierpiący ludzie w obozach koncentracyjnych, to ludzie z decyzjami w mózgu o wykonywaniu woli złoczyńców. Ci ludzie w wyniku powtarzania wykonywania poleceń władzy nabyli posłuszeństwa wobec ludzi władzy, tak jak widzimy to w przypadku psa Iwana Pawłowa. Powtarzanie wykonywania narzuconej woli tworzy człowieka posłusznego narzucającemu wolę. Ludzie tak posłusznie zanoszą pieniądze ludziom władzy i zgadzają się na wymierzanie im kar przez ludzi władzy. Ludzie władzy nie mają żadnego prawa do ludzi, a uważają, że mają. To ich uważanie oparte jest na powtarzaniu kłamstwa. Powtarzane kłamstwo powoduje, że ludzie w nie wierzą. Wiara oparta jest na kłamstwie, a prawda oparta jest na wiedzy. My na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wiemy, a ludzie którzy kłamią wierzą w swoje kłamstwa. Na wierze, czyli na kłamstwie oparty jest kościół. Ludzie w kościołach wypowiadają słowa, że wierzą w Boga, a ja wiem, że jest Bóg. Człowiek, który posługuje się myśleniem Boga naturalnie wie, że Jego myśleniem się posługuje. Ludzie, którzy mówią, że nie wierzą w Boga mają w mózgu kłamstwo, które powoduje, że nie wierzą w Boga. Nie ma możliwości ażeby człowiek, który posługuje się myśleniem Boga mówił, że nie ma Boga lub, że w Niego wierzy, gdyż ten człowiek wie. Ludzie którzy wypowiadają w Kościołach, że wierzą w Boga mają w mózgach kłamstwo, gdyż wiara oparta jest na kłamstwie. Kapłani i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Nie znają zatem myślenia opartego na prawdzie, czyli opartego na stanie rzeczywistym. Kłamstwo jest nieprawdą. Dziennikarze często używają słowa, że ktoś mija się z prawdą, a to jakiś stan głupoty, gdyż jak można się mijać z prawdą. Prawdę lub kłamstwo się wypowiada.
Ludzie, który ustanowili na ziemi prawo, to już ludzie oparci na przekonaniach opartych na kłamstwie. Ci ludzie są przekonani o ich prawie do mienia Boga. Ci ludzie są w zgodzie z ludźmi kościoła. gdyż kościół też oparty jest na kłamstwie. To co mówi się w kościołach nie ma oparcia w prawdzie. Nauka jest oparta na prawdzie. Odkrycie narzuconego myślenia w mózgu ma swoje potwierdzenie w stanie rzeczywistym i ludzie narzucający wolę mają w swoich mózgach dowód na narzucanie woli i mają w sobie dowód na złą w nich energię na narzucanej woli. My w stanie rzeczywistym widzimy, że to co mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów jest rzeczywiście w stanie rzeczywistym. Ludzie narzucają swoje zachowania w ustanowionym przez nich prawie. Ludzie kościoła tak samo narzucają swoje zachowania w ustanowionym przez nich prawie kościelnym. Te wszystkie prawa narzucone przez człowieka człowiek ma w swoim mózgu i mózg wykazuje, że jego cele są rozbieżne. Rozbieżne cele to cele rozbieżne z naturą mózgu.
Każdy człowiek ma w sobie dowód na posługiwanie się przez niego myśleniem opartym na kłamstwie i ma w sobie dowód na to, że ma w sobie złą energię na myśleniu opartym na kłamstwie. Każdy człowiek ma w sobie dowód na to, że na myśleniu opartym na kłamstwie ma zmienioną anatomię o zmiany oparte na złej energii. Myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na złej energii. Ludzie zgodzili się na wykonywanie woli kłamców którzy swoim myśleniem zadają im cierpienie. Ludzie kościoła wymyślili, że istnieje jakiś niewidzialny szatan oszukujący, że daje dobro, a czyni zło. To źli ludzie wymyślili ażeby odwrócić uwagę ludzi od nich, że są tymi szatanami.
Odkryłam reakcję Stwórcy na wymyślone przez ludzi myślenie na jakim nabyli zmian w anatomii, która wykazuje, że jest w niej złoczyńca.

                                                                                                 Z poważaniem
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz