poniedziałek, 16 lutego 2015

CZŁOWIEK CHCĄC POWRÓCIĆ DO NORMALNEGO STANU MUSI PRZYWRÓCIĆ POŁĄCZENIE ROZUMU Z ODCZUWANIEM

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI

Szanowni Państwo!
Stan odkryć naukowych pozwolił mi na odkrycie przyczyny zaburzenia człowieka i możliwość powrotu do normalnego stanu człowieka. Normalny stan człowieka to rozum w mózgu, który nie zna słów, który nie istnieje bez odczuwania. Człowiek jest stworzony na odczuwaniu, a odkrycie naukowe pokazuje nam, że to naturalne nasze odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Zatem zaburzenia odczuwania dokonał człowiek narzuceniem myślenia. To narzucone myślenie przez człowieka Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja mówię, że narzucamy zachowania i mamy problemy w wyniku posługiwania się myśleniem. Odkrycia naukowe dowodzą, że mózg oddziela myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu od myślenia opartego na kłamstwie narzuconego przez człowieka. Myślenie narzucone przez człowieka Naukowcy odkryli, że jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Naukowcy też odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie, a zatem myślenie do rozbieżnych celów ma swoje odczuwanie.
Odkryłam, że rozum w mózgu, który nie zna słów i który nie istnieje bez emocji jest oparty na grawitacyjnej sile życia. Odkryłam, że grawitacyjna siła życia spaja myślenie z odczuwaniem. Grawitacyjna siła życia ma właściwości sklejające.
Naukowcy odkryli, że w naturze wszechświata najważniejszą jest grawitacyjna siła życia, ale też odkryli, że jest we wszechświecie druga siła grawitacyjna i która jest złą grawitacyjna siłą i grozi śmiercią życia na ziemi. Albert Einstein pisze, że ta grawitacyjna siła grożąca śmiercią życia na ziemi jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Odkryłam, że Albert Einstein ma rację, gdyż odkryłam, że mózg człowieka oddziela myślenie człowieka oparte jak mówi Albert Einstein na sposobach myślenia ludzi, od myślenia Stwórcy jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że to myślenie oparte na sposobach myślenia ludzi to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że systemy neurologiczne zajmujące się tym myśleniem są oparte na złej energii i że na tej złej energii oparta jest grawitacyjna siła niszcząca życie. Zatem odkryłam, że ludzie na swoich sposobach myślenia nabyli w sobie złej energii i na niej grawitacyjnej siły śmierci. Ta grawitacyjna siła śmierci niszczy życie w człowieku. Zatem na sposobach myślenia pochodzących od ludzi w człowieku pojawiła się druga grawitacyjna siła. Albert Einstein widzi, że na sposobach myślenia ludzi pojawiła się we wszechświecie druga grawitacyjna siła i że jest to zła grawitacyjna siła. Ja odkryłam, że ta zła grawitacyjna siła oparta jest na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych w człowieku, który ma w mózgu myślenie przez siebie narzucone.
Ja to myślenie narzucone przez ludzi znam, gdyż na nim oparte jest prawo ludzi i znam problemy jakie są skutkiem wykonywania myślenia ludzi. Zatem znam myślenie jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele.
Jeden z moich przyjaciół Rolnik z tytułem doktora jeździ po kraju i robi wykłady z hodowli bydła. Zapytałam go jak wygląda stan rolnictwa, a on odpowiedział, że źle. Zapytałam co jest przyczyną, a on odpowiedział, że rolnicy rezygnują z prowadzenia rolnictwa przez przepisy prawa. Mój kolega przyszedł ze swoją dwuletnią wnuczką. Powiedziałam do niego ażeby popatrzył, że ta jego wnuczka ma rozum i jest dowodem na to, że Bóg wypuszcza ludzi z rozumem. Powiedziałam do niego ażeby popatrzył jak jego wnuczka bierze łyżeczkę nabiera wodę i karmi konia zabawkę. Powiedziałam ażeby zobaczył, że ona wie, że konia trzeba karmić i nie opiera się na przepisach prawa przez które rolnicy nie chcą prowadzić rolnictwa. Powiedziałam, że rolnicy nie powinni wykonywać przepisów prawa ludzi, gdyż ludzie ustanawiający prawo nie stworzyli zwierząt. Powiedziałam, że zarówno nasze ciała jak i zwierząt wiedzą co chcą jeść i ile. Powiedziałam, że mała dwuletnia wnuczka ma rozum, a ludzie później wymyślają myślenie i nabywają braku rozumu. Odkryłam, że ten brak rozumu jest oparty na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tym narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że ludzie na narzuconym myśleniu są chorzy umysłowo, mają chorą psychikę i ciało.
Od długiego już czasu piszę, że czuję w sobie siłę, która mnie słucha. Z przekazów od ludzi z okresu Starożytności wiemy, że ludzie ci mówią, że posługują się siłą która wykonuje ich życzenia. Musiałam sama szukać działania tej siły i pomogły mi w tym odkrycia naukowe. Zatem wszystkim ludziom nauki dziękuję za ich odkrycia oparte na dowodach naukowych. Jeden z ludzi nauki występujący w programie "Bliżej prawdy" mówi, że uważa, że to nauka doprowadzi do prawdy i ma rację i ja to udowadniam w oparciu o odkrycia naukowe.
Kiedy zrozumiałam, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez odczuwania i że czuję w sobie siłę która mnie słucha to zrozumiałam, że to, że rozum nie istnieje bez odczuwania musi być oparte na połączeniu tego rozumu z odczuwaniem grawitacyjną siłą życia. Zrozumiałam, że życie jest oparte na grawitacyjnej sile życia, która łączy rozum Stwórcy życia z odczuwaniem. Zrozumiałam, że naruszenie rozumu narusza życie. Kiedy usłyszałam, że ludzie nauki widzą rozklejanie się natury a Albert Einstein mówi, że grawitacyjna siła oparta na sposobach myślenia ludzi grozi śmiercią życia na ziemi to zrozumiałam, że zła grawitacyjna siła rozkleja połączenie rozumu z odczuwaniem. Zrozumiałam, że na tym rozklejaniu się rozumu z odczuwaniem oparte jest cierpienie i śmierć. Zrozumiałam, że na grawitacyjnej sile na jakiej oparte jest połączenie rozumu z odczuwaniem oparta jest grawitacyjna siła życia na której jest sklejone rozumiane myślenie z odczuwaniem i zrozumiałam, że na grawitacyjnej sile która rozkleja myślenie rozumiane z odczuwaniem oparte jest myślenie które rozkleja rozum z odczuwaniem. Zrozumiałam, że grawitacyjna siła śmierci oparta jest na myśleniu narzuconym przez człowieka i że człowiek tym narzuconym myśleniem zadaje cierpienie i śmierć. Zrozumiałam, że wszechświat był doskonały dokąd ludzie posługiwali się tylko myśleniem opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Zajmująca się podświadomością Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Zygmunt Freud odkrył w człowieku podświadomość, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Zatem jasnym jest, że to myślenie narzucone przez człowieka wyparło i stłumiło podświadomość, gdyż człowiek nie ma swojego mózgu do narzuconego przez siebie myślenia i nie ma swojej psychiki która funkcjonowałaby na narzuconym myśleniu. Jasnym dla mnie jest, że człowiek narzuconym myśleniem zadaje cierpienie naturze na jakiej jest stworzony i uśmierca tą naturę. Albert Einstein też widzi, że to ludzie uśmiercają życie na ziemi i że tego uśmiercania życia dokonują przy pomocy narzuconego myślenia. Albert Einstein mówi, że te sposoby myślenia ludzi to szczególnie w rządach. Wielu ludzi mówi, że władza i kościół pochodzą od Boga, a ja mówię, że bez pieniędzy od ludzi nie ma kościoła i nie ma władzy i że bez wybierania ludzi kościoła i władzy przez ludzi nie ma kościoła i nie ma władzy.
Ludzie w naturze mózgu mają rozum, a to, że dają pieniądze ludziom, którzy im mówią co mają robić jest dowodem na to, że nie mają rozumu. Jak to się stało, że ludzie nie mają rozumu świadczy wymyślanie przez ludzi myślenia. Wymyślanie jest oparte na kłamstwie i ludzie to kłamstwo nazwali na ziemi prawem. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi z powodu opierania się tych organów na wymyślonym myśleniu. Ci ludzie przybili swojego Stwórcę do krzyża i opowiadają ludziom do dzisiaj, że nie wiedzą co to jest prawda. Ja wiem, że prawda to uczciwe postępowanie, a kłamstwo to nieuczciwe postępowanie. Nie raz wskazuję na nieuczciwość ludzi władzy, którzy przy pomocy narzuconego przez nich myślenia spowodowali, że ludzie za 11 miesięcy roku 2004 przegrali w sądach administracyjnych ponad 99,5% spraw. Ja piszę, że ja na swoim rozumie wygrałam w województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy. ale kiedy przyznałam się, że to na swoim rozumie, to Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wystąpienie przeciwko mnie jest z powodu mojego opierania się na innym myśleniu jak myślenie władzy. Ja wskazuję ludziom na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania i wykonujący narzucane zachowania mają rozbieżne cele. Ja wskazuję, że te rozbieżne cele ludzi władzy to ich wola ażeby ludzie wykonywali ich myślenie, a nie Stwórcy. Wskazuję, że w naturze mózgu jest myślenie oparte na rozumie na jakim ja rozwiązuję każdy spór i wskazuję, że na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele nie ma rozwiązań i człowiek wykonujący narzucone myślenie nabywa problemu. Wskazuję na cel narzucającego myślenie jakim jest okradzenie człowieka, czy wyrządzenie mu innego zła. Ja odbierałam zabrane ludziom pieniądze, a prawnicy opierający się na myśleniu władzy tłumaczyli ludziom, że przegrali gdyż tak jest zgodnie z prawem. Ja zrozumiałam, że ja nie nabyłam w mózgu przekonań opartych na kłamstwie i dlatego nie mam przekonań zgodnych z ludźmi władzy. Ja mam silne przekonania oparte na prawdzie i tylko stąd wynika różnica pomiędzy ludźmi. Różnice pomiędzy ludźmi są oparte na różnym myśleniu. Różne myślenie mózg wykazuje w różnym miejscu w mózgu.
Odkryłam, że ludzie wymyślają myślenie, a później mówią, że to są myśli Boga. Usłyszałam od uczestniczki kazania w kościele prowadzonego przez pastora, że powiedział on, że to Bóg spowodował, że Prezydentem jest Wladimir Putin czy Bronisław Komorowski i że wojny ludzi oczyszczają. Od innego człowieka bardzo religijnego usłyszałam, że Bóg jest złoczyńcą. Od wielu innych ludzi słyszę jak mówią, że nie ma Boga bo pozwolił na obozy śmierci. Ludzie wiedzą, że ludzie wymyślają myślenie, a za to co ludzie wymyślili oskarżają Boga. Ludzie płacą wybranym przez siebie ludziom władzy i kościoła ażeby im mówili co mają robić, a ludzie władzy i kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem wymyślają myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie którzy mają rozum nie płacą innym ludziom za to ażeby im mówili co mają robić, gdyż ludzie, którzy mają rozum wiedzą co mają robić, tak jak wszystkie zwierzęta w stanie natury wiedzą co mają robić. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów, a zatem anatomia jest zmieniona na wykonywaniu czynności opartych na braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie i jest to myślenie narzucone przez człowieka, a rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie i jest to myślenie Stwórcy człowieka. Królujące na ziemi myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi jest przyczyną, że mamy pełno nie rozumiejących ludzi, ludzi chorych psychicznie którzy na chorym odczuwaniu mają chore ciała. Ile zniszczeń dokonali ludzie na ziemi świadczy 73% złej energii we wszechświecie. Ludzie opierający się na kłamstwie to ludzie którzy niszczą dobro. Wybierani przez ludzi ludzie nie wytwarzają dobra tak jak to robią stworzenia w naturze, a to co robią jest niszczeniem dobra. Lekarze psychiatrzy wiedzą, że ludzie umysłowo i psychicznie chorzy niszczą dobro i że przywraca się ich do zdrowia nauką wykonywania pracy. Ja wskazuję, że podanie człowiekowi umysłowo i psychicznie choremu leku opartego na energii natury powoduje, że ten źle zachowujący się na narzuconym przez siebie myśleniu człowiek zaczyna się dobrze zachowywać. Jest to dowodem na to, że na energii natury jesteśmy dobrze zachowującymi się ludźmi.
Możliwość jaką mają ludzie, którzy chcą przywrócić się do stanu normalnego to posługiwanie się myśleniem opartym na prawdzie na jakim ma się rozum. Ludzie nie wiedzą, że mają pomieszane myślenie oparte na prawdzie z opartym na kłamstwie, ale mózg i psychika wie. Myślenie oparte na prawdzie to naturalne dla nas uczciwe zachowywanie się. Nie należy zachowywać się nieuczciwie. Jak przywrócimy się do stanu opierania się na prawdzie to poczujemy w sobie grawitacyjną siłę i odczujemy, że jak wypowiemy, że przywracamy odczuwanie do stanu prawdy to ona to wykonuje. Naturalna grawitacyjna siła wie czy nasze myślenie jest w zupełności z nią zgodne, gdyż ona jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie. Jeśli grawitacyjna siła zgodzi się z naszym myśleniem to możemy jej powiedzieć ażeby przywróciła połączenie odczuwania z rozumem. Wtedy grawitacyjna siła życia zacznie spawać to co rozdzieliło rozum z odczuwaniem. Wtedy będziemy mieli rozum i szczęśliwe odczuwanie.
Odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest rozumna i jeśli posługujemy się jej myśleniem to ona nas słucha. Odkryłam, że zła grawitacyjna siła jest nierozumna i człowiek z myśleniem w mózgu opartym na kłamstwie jest pod jej władzą i jest nierozumiejącym.
Naszą naturą jest rozumieć. Wszystkie stworzenia w naturze są rozumiejące.

                                                                                            Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz