piątek, 13 lutego 2015

MYŚLENIE JAKIE ROZDZIELIŁO PSYCHIKĘ Z ROZUMEM JEST W UMYŚLE NIEŚWADOMYM

Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez psychiki. Ja odkryłam doskonałą pracę mózgu, który myślenie nie oparte na rozumie umieszcza pod umysłem nieświadomym w którym nie ma rozumu. Umysł nieświadomy jest oparty na chorej psychice. Przyczyną chorej psychiki jest myślenie oparte na kłamstwie.
Mózg rozdziela myślenie oparte na kłamstwie od myślenia opartego na prawdzie i stąd w mózgu są dwa umysły. Dwa umysły w mózgu to jeden prawdomównego, a drugi kłamcy. Umysł prawdomównego i umysł kłamcy mają swoją psychikę. Psychika jest oparta na systemach neurologicznych. Prawdomówny i kłamca mają swoje systemy neurologiczne. Nie ma możliwości oszukania naszego prawdomównego mózgu. Zdrowie jest oparte na prawdomównym mózgu. Choroby są oparte na mózgu kłamcy.
Mózg oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie i kłamstwo umieszcza w umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu. Naturalnym dla człowieka jest mieć rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest psychika, a zatem psychika nie istnieje bez rozumu w mózgu.
Skutkiem posługiwania się przez ludzi kłamstwem jest nabycie przez człowieka umysłu nieświadomego na jakim nie ma rozumu i jest chory umysłowo. Umysł na jakim oparty jest rozum to umysł świadomy. Odkryłam doskonale skonstruowany mózg, który z myślenia opartego na kłamstwie stworzył umysłowo chorego człowieka. Odkryłam, że inny człowiek jak naturalny to człowiek umysłowo chory i jest to człowiek kłamca. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a ja odkryłam, że ludzie znają myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego oszukują i że na tym myśleniu do oszukiwania ludzie ustanowili swoje inne prawo jak prawo Stwórcy. Prawo Stwórcy oparte jest na umyśle świadomym opartym na myśleniu opartym na prawdzie. Na umyśle świadomym człowiek ma rozum, a na umyśle nieświadomym człowiek nie ma rozumu. Na czele mienia Stwórcy od niepamiętnych czasów stoją ludzie kłamcy. Dr psychiatra Karol Jung bardzo dobrze widzi ten stan ludzi jako kłamców dla których umysł nieświadomy jest normalnym. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Karol Jung nie wiedział, że kłamca ma w mózgu swój inny umysł na jakim jest umysłowo i psychicznie chory. Dr psychiatra Zygmunt Freud dobrze wiedział, że odkrył podświadomość, a ja dzisiaj bym z przyjemnością powiedziała Zygmuntowi Freudowi, że odkrył naturalny dla człowieka umysł świadomy na jakim  człowiek ma rozum i zdrową psychikę. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że ta wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami to psychika która nie istnieje bez rozumu w mózgu. Powiedziałabym mu, że człowiek w wyniku wypowiadania innych słów jak są w mózgu, który nie zna słów nabył umysłowej i psychicznej choroby na jakiej jest nienormalny. Normalny człowiek ma w mózgu rozum. Umysł nieświadomy zna słowa i widać bardzo dobrze po wypowiadanych przez ludziach słowach, że to kłamcy, którzy już nawet nie chcą słuchać o odkrytym przeze mnie umyśle świadomym na jakim człowiek ma rozum i jest uczciwym człowiekiem. Moim pierwszym odkryciem było, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania, ale nie mogłam nikogo znaleźć kto chciałby posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie na jakim mamy rozum. To, że ludzie nie chcą nawet słuchać o myśleniu opartym na prawdzie na jakim mamy rozum i zdrową psychikę jest dowodem na to, że ludzie stworzeni prawdomównymi są kłamcami. Kłamca to oszust, a prawdomówny to uczciwy. Ludzie oszuści przy pomocy wymyślenia myślenia do oszukiwania zapisali w swoim prawie oszustów, że mienie należące do Stwórcy należy do nich. Ci kłamcy zabierają ludziom pieniądze i żyją z kłamstwa. Głównym celem ludzi kłamców jest mieć pieniądze na broń do zabijania ludzi. Przedstawiam dowód ludziom medycyny, że na myśleniu do oszukiwania powstał inny jak naturalny człowiek, który jest kłamcą i że ten kłamca ma chorą psychikę i chore ciało. Przedstawiam, że myślenie jakie rozdzieliło psychikę z prawdomównym mózgiem to odkryte przez Naukowców myślenie jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu, które ja odkryłam, że to kłamstwo. Przedstawiam dowód naukowy na to, że na tym myśleniu jakie rozdzieliło psychikę z rozumem człowiek nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało. Przedstawiam dowód na to, że przyczyną wszystkich chorób i nieszczęść jest kłamstwo. Natura nie zna kłamstwa i wykazuje kłamcę, że jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie umysłowo i psychicznie chorzy wybierają sobie na przywódców kłamców opierających się na innym myśleniu jak ich Stwórca.
Każdy lubi swoich. Ja lubię ludzi, którzy mają rozum. Jako osoba z rozumem mało mam poparcia, ale wolę rozum od poparcia od ludzi, którzy nie mają rozumu. Odkryłam, że każde wejście w jakikolwiek związek z kłamcą kończy się źle. Jestem osamotniona z moim rozumem, ale człowiek, który ma rozum ma szczęśliwą psychikę.
                                                                                   
                                                                                           Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz