sobota, 7 lutego 2015

ŻYCIE OPARTE JEST NA ENERGII, A ENERGIA NA MYŚLENIU

Wszystkie stworzenia stworzone są z energii. Energia oparta jest na myśleniu. Myślenie na jakim utrzymywana jest energia jaka jest w naturze to myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Jest to rozumiane myślenie na jakim nie tylko ludzie rozumieją, ale widzimy, że również zwierzęta. Fizjolog Iwan Pawłowa postanowił oszukiwać psa przy pomocy innego myślenia i skutkiem przejścia psa na myślenie inne pies stał się niewolnikiem Iwana Pawłowa. Iwan Pawłow nie zauważył, że wraz z oszukiwaniem psa, że daje mu dobro, myślenie przy pomocy którego to robił pozostało w jego mózgu i że skutkiem tego myślenia Iwan Pawłow zrobił się złoczyńcą. Odkryłam, że skutkiem innego myślenia jest nabycie na narzuconym myśleniu innej energii. Odkryłam, że na innej energii powstał człowiek złoczyńca i ten kto złoczyńcy wolę wykonuje. Odkryłam, że to samo stało się z ludźmi. Ogromna ilość ludzi bierze pieniądze od ludzi zabierających te pieniądze innym ludziom i w warunkach wojny zauważyłam, że człowiek z narzuconym myśleniem w mózgu wydaje rozkaz, a człowiek z wykonywaniem narzuconego myślenia ten rozkaz wykonuje. Zauważyłam również, że do prof. Marii Szulc przychodzili po pomoc ludzie uzależnieni od myśli złych i że Maria Szulc pomagała im przemawianiem do nich głosem o energii podświadomości. Zauważyłam nabycie przez ludzi z narzuconym myśleniem w mózgu głosu o innej energii. Nie mam wątpliwości co do tego, że w wyniku narzuconego myślenia całe ciało człowieka jest zmienione o inną energię. To, że mam rację potwierdza odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Człowiek wykonuje czynności przy pomocy myślenia, a wraz ze zmianą myślenia zmienia się w nim energia a czego skutkiem jest wykonywanie czynności na innej energii. Człowiek wykonuje czynności na energii jaką w sobie ma i wypowiada słowa o energii jaką w sobie ma. Medycyna niektórym ludziom przeszczepia organy wycinając organy ze złą energią i w ich miejsce przeczepiając od kogoś organy z dobrą energią. Jest to dowodem na to, że energia w wyniku narzuconego myślenia jest zmieniona w jakimś konkretnym miejscu ciała. Potwierdzają to słowa Marii Szulc która pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało funkcjonuje inaczej i że jest to funkcjonowanie w sposób właściwy dla danej choroby. Potwierdzają to również słowa dr Deepaka Chopry który pisze, że nowotwór zaczyna tworzyć się w wyniku pomyłki komórki. Jest to dowodem na to, że komórki wykonują myślenie. Dokąd w podświadomości nie było myślenia narzuconego przez człowieka dotąd komórki funkcjonowały na energii opartej na myśleniu Stwórcy komórek. To myślenie Stwórcy komórek to myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Zatem energia jaka jest w naturze człowieka utrzymuje się na myśleniu Stwórcy tej energii jakie jest w naturze mózgu. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz odkrył, że są  to układy z pierwiastków. Odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Ja mówię, że czynności organizmu wykonuje się przy pomocy energii, a zatem w stanie natury wykonujemy czynności na energii która jest tym samym co myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ja odkryłam, że tak samo jest w przypadku myślenia narzuconego przez człowieka i dlatego ludzie na narzuconym myśleniu mają swoje systemy neurologiczne oparte na ich myśleniu. Potwierdza to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ja wskazuję dla ludzi nauki, że te rozbieżne cele są oparte na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu i że to inne myślenie ma swoje odzwierciedlenie w innej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności na swoim myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję dla ludzi nauki, że na ziemi ludzie wykonują myślenie ludzi władzy i kościoła na jakim mają inną energię i że o tej innej energii Albert Einstein mówi, że grozi śmiercią życia na ziemi. Ja wskazuję dla ludzi medycyny, że śmierć jest oparta na złej energii jaką mają w sobie ludzie, którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła chcą uśmiercać ludzi, gdyż świadczy o tym nie reagowanie na słowa Alberta Einsteina, nie przyznanie Nagrody Nobla Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon i nie reagowanie na moje odkrycia i jeszcze zwolnienie dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy chcieli reagowania na moje odkrycie. Wskazuję, że nowa dyrektor przysłała mi pismo, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. To nie ja dokonałam tego odkrycia ażeby mówić, że to co piszę się nie zgadza, gdyż dokonali tego odkrycia Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Ja tylko odkryłam, że te narzucane zachowania i problemy to myślenie na jakim ustanowione jest prawo i którego wykonywania skutkiem są problemy. Ja też odkryłam złą energię jaka jest w człowieku który ma w mózgu narzucone myślenie. Odkryłam na tym zmienionym myśleniu człowieka złoczyńcę i ofiarę, którzy na tym narzuconym myśleniu mają w sobie złą energię.
Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach jak wielkimi są złoczyńcami, gdyż prawie nikt nie chce słuchać o posługiwaniu się odkrytym przeze mnie myśleniem opartym na prawdzie na jakim nasza psychika i ciała funkcjonują na doskonałej energii życia. Na tej doskonałej energii życia mamy w sobie miłość i ciała oparte na dobrych zachowaniach. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała zamiast nie oszukiwać ludzi. Stan ludzi jest stanem takich złoczyńców, że ma kto ogłosić ludziom mojego odkrycia myślenia na jakim jesteśmy stworzeni i mamy w sobie energię życia. Na okradanie i mordowanie można ludzi namówić, ale nie na posługiwanie się myśleniem na jakim jesteśmy dobrze zachowującymi się ludźmi. To co mają ludzie władzy wszyscy to broń do zabijania ludzi. Ludzie sami zanoszą pieniądze tym ludziom żeby dobrze się bawili za ich pieniądze i mieli na mordowanie ludzi. Na to samo zanoszą pieniądze ludzie ludziom kościoła. W programach o finansach Watykanu pokazuje się ogromne pieniądze tych ludzi, którzy płacą prawnikom miliony dolarów i euro za to ażeby nie musieli płacić za gwałty. Ci żyjący za pieniądze ludzi ludzie kościoła mają obrazy z Jezusem na których zapisali, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Związki małżeńskie ogłaszają że są oparte na narzuconych słowach, a na narzuconych słowach jest nienawiść, a nie miłość. Wprowadzenie przysięgi opartej na słowach to wprowadzenie cierpienia w rodziny, gdyż na narzuconych słowach jest cierpienie. Ludzie kościoła mówią do ludzi, że to do Boga mają się modlić jak nie chcą cierpieć. Ja wskazuję, że na słowach Boga jest miłość, a nie cierpienie. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z myślenia do zadawania cierpienia. Obrzydliwe kim są ludzie na narzuconym myśleniu. Ci ludzie wiedzą, że świadomie oszukują ludzi. Gdyby nie wiedzieli to chcieliby posługiwać się myśleniem Boga. Myślenie Boga jest proste, gdyż tylko uczciwie się zachowuje.
O ostatnich ludziach opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu pokazują nam Starożytni Egipcjanie w wybudowanym przez nich Sfinksie z rozumną ludzką twarzą. O tych ludziach mówi Platon, że dowiedział się od Sokratesa a Sokrates od Solona, że ocaleli z zatopionej Atlantydy. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję dla ludzi nauki, że to zła energia jaką mieli w sobie ci źli ludzie stworzyła potężną grawitacyjną niszczącą siłę która zatopiła Atlantydę wraz z ludźmi złoczyńcami. Teraz Albert Einstein mówi to samo. Ja zgadzam się z Albertem Einsteinem, że zła grawitacyjna siła oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Wskazuję na mózg, że on zna te sposoby myślenia ludzi i wykazuje, że mają rozbieżne cele. Ci ludzie oszuści w świecie Boga czują się jak u siebie. Wskazuję dla ludzi nauki, a szczególnie medycyny, że ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie mają w sobie złą energię na której mają  sobie złą grawitacyjną siłę. Odkryłam, że myślenie oparte na kłamstwie uśmierca kłamcę. Stwierdzam, że Stwórca stworzył nas na potężnej  grawitacyjnej sile życia, gdyż tyle zła zrobionego przez ludzi na ziemi, a oni ciągle żyją świadczy o potężnej energii życia na jakiej stworzony jest człowiek i wszystkie inne stworzenia. Zapewne ocaleli z zatopionej Atlantydy ludzie też mówili ludziom złoczyńcom, że grozi śmierć życia na ziemi, ale źli ludzie nie chcieli o tym słuchać, gdyż dzisiaj mam dowody na to samo. Oszuści siedzą i oszukują o ludziach wchodzących na mojego bloga, że mało kto chce o tym czytać. rozłączają mnie po wiele razy z internetem, zaburzają mi możliwość nadawania poczty, ukrywali podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i być może jeszcze skądś bo czasami przez chwilę ukazują się w poczcie, że są wiadomości, a za chwilę znikają. Ludzie to niewyobrażalne paskudztwo. Wielu z ludzi już ma w sobie tyle zła, że odprawiają nad nimi jakieś wyganianie niby złych duchów. W człowieku nie ma nikogo innego, gdyż on swoje słowa wypowiada. To złe siły oparte na złej energii jaką mają w sobie ci ludzie są oparte na ich myśleniu jakie mają z nabycia w swoich mózgach. W ludziach nie ma energii od kogoś tylko każdy ma w mózgu myślenie na jakim ma w sobie energię. Nie ma energii bez myślenia w mózgu.
Trzeba posłuchać jakie słowa wypowiadają ludzie opętani przez złą energię. Trzeba posłuchać wszystkich ludzi jakie wypowiadają słowa, gdyż one są oparte na energii jaką w sobie mają. Ja nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby wypowiadać słowa oparte na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Zajmująca się wiedzą o podświadomości Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane. Ja odkryłam, że to złoczyńcom nie jest znane myślenie do czynienia dobra. Odkryłam coś jeszcze bardziej wstrętnego, gdyż, że ludzie wołają, że nie chcą słuchać o myśleniu jakie odkryłam.
Stwórca stworzył doskonały świat oparty na Jego rozumie. Ten rozum Stwórcy, że mamy w mózgu odkryli Naukowcy, gdyż odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Wszyscy jesteśmy stworzeni na doskonałym rozumie Stwórcy, a ludzie wypowiadają słowa inne, gdyż niezrozumiałe. Niezrozumiałe słowa to słowa oszustów. Słowa zapisane jako prawo ludzi i to co czytają w kościołach to niezrozumiałe słowa. Odkryłam, że ci ludzie wypowiadający niezrozumiałe słowa mają w sobie złą energię.
Oszuści opowiadający o Bogu widać jakimi są faryzeuszami, że jest ich pełno, a tylko odrobina ludzi chce posługiwać się myśleniem swojego Stwórcy.
Na myśleniu Stwórcy jesteśmy potęgami opartymi na grawitacyjnej sile życia. Ludzie zamiast tej potęgi są oszustami z nabytym umysłem nieświadomym w którym nie ma rozumu.

                                                                                          Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz