poniedziałek, 23 lutego 2015

KAŻDY NARZĄD W CIELE JEST OPARTY NA DECYZJACH OPARTYCH NA PRAWDZIE JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Nasze odczuwanie oparte jest na emocjach, a zatem nasze odczuwanie nie istnieje bez decyzji opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu na jakich to decyzjach oparty jest rozum. Narządy w ciele są oparte na systemach neurologicznych, a teraz Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Zatem narządy człowieka przeszły na funkcjonowanie na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że te rozbieżne cele są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka i że są to złe cele. Odkryłam, że ten narzucający myślenie człowiek to złoczyńca okradający przy pomocy narzucanych słów. Odkryłam, że każdy spór jest oparty na narzuconych słowach i że ten narzucający słowa okradł tego komu narzuca słowa. Ta kradzież jest nie tylko pod względem pieniędzy, ale najczęściej chodzi o pieniądze. Nie wiedziałam, że wygrywam wszystkie sprawy w sądach z powodu mojego opierania się na prawdzie. Chciałam tego opierania się na prawdzie przez wszystkich ludzi gdyż pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na uczciwości. Ja nie chcę ażeby Sędziowie popełnili samobójstwo tak jak zrobił to Piłat, gdyż chcę ażeby ludzie nie okradali ludzi i żeby złodzieje i bandyci nie stali na czele mienia Stwórcy. Dostaliśmy możliwość wypowiadania słów i Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słów, ale ja wskazuję na mózg, że Stwórca reaguje na narzucone słowa. W mózgu są narzucone przez człowieka słowa, a na nich umysłowo i psychicznie chory człowiek z chorymi narządami w ciele. Ludzie przeszli na funkcjonowanie na narzuconych słowach, a systemy neurologiczne dokonują zniszczeń organów opartych na decyzjach opartych na prawdzie. Taki jest skutek narzucania przez ludzi słów. Do tego ludzie przeszli na wypowiadanie słów kłamców. Człowiek wypowiada słowa jakie ma w mózgu. Ludzie władzy chcą uśmiercania ludzi, gdyż usunęli z Ministerstwa Zdrowia dyrektorów w Departamencie Zdrowia w roku 2011 którzy chcieli zdrowia ludzi. Tym ludziom zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu z ich wiedzą o ciele.
Każdy człowiek sam wydaje swoje decyzje i ma skutek w swoim ciele swoich decyzji. Jak człowiek opiera się na decyzjach opartych na prawdzie to ma zdrowe ciało, a jak opiera się na kłamstwie to ma chore ciało. Do nikogo nie możemy mieć pretensji o swoje chore ciało tylko do siebie. Ja widzę, że jestem sama w moim nie wykonywaniu woli ludzi władzy, a zatem jak ludzie chcą funkcjonować na myśleniu władzy to muszą się zgodzić ze swoim cierpieniem i śmiercią. Człowiek który ma rozum opiera się na swoim myśleniu, a nie innych ludzi. Dla naszej psychiki i opartego na odczuwaniu ciała myślenie narzucone przez ludzi jest szkodliwe, a do tego na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek nie ma rozumu. Psychika i ciało są chore na myśleniu w którym nie ma rozumu.
Ludzie przeszli na funkcjonowanie oparte na kłamstwie na jakim mają chorą psychikę i ciało i nie mają rozumu.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz