niedziela, 8 lutego 2015

ZGODA ZE SOBĄ

Stan człowieka to rozum w mózgu na jakim ma zdrową psychikę i zdrowe ciało na energii jaka jest w naturze człowieka. Jest to stan naturalny człowieka.
Doszło do stanu, że człowiek na skutek narzucenia myślenia znalazł się w nienormalnym stanie. Nienormalny stan to brak rozumu w mózgu, chora psychika i chore ciało.
Nasz mózg reaguje na narzucone słowa i stworzył w mózgu drugi umysł oparty na narzuconych słowach. W drugim umyśle jest myślenie człowieka jakim odszedł od stanu normalnego.
Normalny stan człowieka oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie na jakim człowiek ma umysł świadomy.
Nasz mózg decyduje o stanie człowieka, a zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne zmieniły anatomię człowieka doprowadzając ją do stanu zgodnego z narzuconym myśleniem.
Człowiek na narzuconym myśleniu nabył nienormalnego stanu. Nienormalny stan jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie.
W mózgu mamy zarówno stan normalny człowieka jak i nabyty nienormalny. Stan normalny człowieka jest nienaruszalny, a na co dowodem jest odkrycie naukowe, które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym.
Dwóch wybitnych naukowców i psychiatrów Karol Jung i Zygmunt Freud mają odmienne zdania na temat umysłu człowieka. Zygmunt Freud nie wiedział, że odkrywając podświadomość odkrył nie tylko naturalną psychikę, ale również rozum na jakim oparta jest psychika. Karol Jung był mocno przekonany, że Zygmunt Freud powinien nazwać odkrytą przez niego podświadomość umysłem nieświadomym ponieważ uważał, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy na jakim jest uzależniony od myśli i nie wie co robi i nie wie dokąd idzie.
Ja odkryłam, że rozum jest oparty na równowadze w myśleniu i że psychika jest oparta na równowadze w energii i że człowiek utrzymuje swój naturalny stan równowagi jeśli posługuje się myśleniem opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję dla ludzi nauki, że myślenie oparte na kłamstwie jest w innym  miejscu w mózgu i że na tym myśleniu człowiek utracił stan równowagi. Wskazuję dla ludzi nauki, że utrata równowagi w myśleniu jest przyczyną utraty równowagi w odczuwaniu i opartym na odczuwaniu ciele. Przyczyną przechylenia zrównoważonej energii jest myślenie oparte na kłamstwie. Natura człowieka oparta jest na zrównoważonej energii a ta zrównoważona energia utrzymuje się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Przekazuję dla ludzi nauki, że przechylenie człowieka jest oparte na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. To samo widzi Albert Einstein w energii wszechświata i bardzo dobrze mówi, że przyczyną zakrzywienia w energii są sposoby myślenia ludzi. Zakrzywienie w energii wszechświata i w człowieku jest dowodem na to, że jest jeden Stwórca wszechświata.
Sposoby myślenia ludzi to myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek wyrządził sobie ogromną krzywdę narzucaniem myślenia, gdyż zachorował umysłowo, psychicznie i zachorowało jego ciało. Ludzie są wielkimi kłamcami skoro mówią, że dla nich myślenie wymyślone przez ludzi jest prawem. Ludzie przeszli na opieranie się na myśleniu wymyślonym przez innych ludzi, czyli na myślenie wymyślone przez kłamców. Zachwiało to w bardzo poważnym stopniu energią we wszechświecie.  Zachwiało to energią w człowieku. Stan większości z ludzi oparty jest już na przekonaniach opartych na kłamstwie i do tych ludzi nie można przemówić. Tych ludzi nie obchodzą słowa Alberta Einsteina, który mówi, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy na sposobach myślenia ludzi. Ci ludzie oparci na sposobach myślenia, czyli na kłamstwie przestali rozumieć. Na umyśle nieświadomym człowiek nie rozumie. Człowiek, który mówi, że ma na ziemi jakieś prawa to chory umysłowo człowiek. Ten człowiek kłamie, a umysłowa choroba oparta jest na kłamstwie.
Ludzie nabyli umysłu nieświadomego opartego na kłamstwie. Umysł świadomy oparty jest na prawdzie. Ustanowione przez ludzi prawo i prawo kościoła świadczą o ogromnej ilości wymyślonego myślenia, a wymyślone myślenie jest oparte na złej energii. Prawie wszyscy ludzie mówią, że wykonują prawo ludzi i prawo kościoła. Ja wskazuję dla ludzi nauki, że mózg to prawo ludzi i kościoła wykazuje w umyśle nieświadomym i na nim umysłowo chorego człowieka. Wskazuję, że przyczyną umysłowej choroby i równocześnie psychicznej jest myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Wskazuję, że na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek ma złe emocje. Kilka dni temu rozmawiałam z moją znajomą która ukończyła studia psychotroniczne i mówi, że miłość jest na najwyższym poziomie odczuwania. Odpowiedziałam, że ten najwyższy poziom odczuwania to nasza natura. Nasza natura to rozum i miłość. Ludzie kościoła na obrazach z Jezusem mają napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością, ale nie mają napisów, że miłość oparta jest na prawdzie. Skoro nauka mówi, że odczuwanie miłości to najwyższy poziom odczuwania to należy zadać pytanie gdzie my jesteśmy ze swoim odczuwaniem i jakim jest to odczuwanie. Jakim jest to odczuwanie nabyte przez ludzi na myśleniu opartym na kłamstwie można zobaczyć w obozach śmierci gdzie widać przerażające cierpienie ludzi którym cierpienie i śmierć zadają ludzie kłamcy którzy mówią, że dla tych ludzi którym zadają cierpienie i śmierć ich myślenie jest prawem. Ludzie w obozach śmierci boją się ludzi.
Na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu ludzi łączy miłość. Z cierpieniem mamy do czynienia na słowach innych jak oparte na prawdzie i są to słowa oparte na kłamstwie. Wprowadzenie przez człowieka słów opartych na kłamstwie wprowadziło cierpienie psychiki. Psychika przechyliła się ze stanu równowagi na cierpienie jej zadane słowami opartymi na kłamstwie.
Stan ludzi jako kłamców jest przerażający, ale są ludzie którzy czytają to co piszę, a zatem mają w mózgu myślenie oparte na prawdzie. Ja też wyszłam z myślenia opartego na prawdzie i musiałam do niego wrócić, ale przedtem musiałam zrobić sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie z jakim miałam do czynienia pracując w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem. Musiałam mieć duży stan w mózgu myślenia opartego na prawdzie skoro wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Kiedy zobaczyłam, że w kraju za 11 miesięcy roku 2004 jest przegranych przez ludzi ponad 99,5% spraw, a ja w województwie warmińsko-mazurskim sama mam za ten okres wygranych 50% wszystkich spraw to postanowiłam w skargach dopisywać, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. To się nie podobało Sędziom i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję ludziom nauki, że nasz spór jest o myślenie. Wskazuję, że myślenie władzy jakiego wymagają Sądy jest innym myśleniem aniżeli moje na jakim rozwiązuję wszystkie sprawy. Mój były mąż oddany myśleniu ludzi władzy mówił nie raz do mnie, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, ale po chwili dodał, że geniuszy to nie ma. Mój były mąż mówił tak do mnie dlatego, że widział, że mnie nie można oszukać. On był zdziwiony, że ja wszystko wiem, a ja mówię, że wiem tak samo jak nasz prawdomówny naturalny mózg i że wie każdy kto opiera się na prawdomównym mózgu.  Dziennikarze komentujący odkrycie naukowe, które mówi, że mamy prawdomówny mózg mówią, że ten mózg przydałby się w kryminalistyce. Ja zaś pytam skąd ludzie mają w mózgach inne myślenie i że jeśli mają inne myślenie to jest to myślenie kłamców. My bardzo dobrze widzimy, że ludzie są niesamowitymi kłamcami. Ludzie już za normalne uważają oszukiwanie ludzi w fakturach, kredytach no i w ogóle przy pomocy ustanowienia myślenia opartego na kłamstwie prawem.
Wskazuję dla ludzi, że nikomu nie udało się oszukać naszego prawdomównego mózgu, gdyż on to co jest kłamstwem wykazuje w innym miejscu w mózgu. Ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych i wprowadzili kłamstwo w swoją anatomię i stali się kłamcami.
Teraz przekazuję dla ludzi, którzy niedaleko odeszli od stanu prawdomównego mózgu, że trzeba do tego stanu powrócić. Człowiek narzucając myślenie stał się w sprzeczności z samym sobą. Trzeba zatem wprowadzić do mózgu myślenie oparte na prawdzie poprzez posługiwanie się nim. Jest to proste gdyż wystarczy tylko uczciwie się zachowywać. Jak przywrócimy w mózgu myślenie do prawdomównego stanu to wtedy pomaga wypowiadanie słów "jestem w zgodzie z sobą". Te słowa powodują, że systemy neurologiczne podporządkowują się tym słowom.
W sumie jest tak, że systemy neurologiczne zajmujące się kłamstwem podporządkowują się kłamcy, a systemy neurologiczne zajmujące się prawdą podporządkowują się prawdomównemu. Na systemach neurologicznych jesteśmy stworzeni i na nich utrzymywany jest nasz stan jeśli w mózgu mamy prawdę i na nich zaburzany jest nasz stan jeśli w mózgu mamy kłamstwo. Systemy neurologiczne są oparte na energii i opieranie się na kłamstwie wprowadza w nas złą energię która zadaje ciału cierpienie i śmierć. Ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych i jeśli mają w mózgu kłamstwo to w systemach neurologicznych na jakich wykonują to kłamstwo mają złą energię. Człowiek wprowadza w życie złą energię wykonując czynności oparte na kłamstwie i stąd we wszechświecie jest zakrzywienie w energii na jakim oparta jest śmierć.

                                                                                                  Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz