piątek, 27 lutego 2015

ZRÓWNOWAŻONA ENERGIA JAKA JEST W NATURZE WSZECHŚWIATA JEST OPARTA NA UCZCIWYCH DECYZJACH JEJ STWÓRCY

Albert Einstein mówi, że zakrzywiona energia we wszechświecie, która grozi śmiercią życia na ziemi jest oparta na sposobach myślenia ludzi i podkreśla, że szczególnie w rządach. Ja odkryłam te sposoby myślenia ludzi, że są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam też, że myślenie na jakim stworzył nas nasz Stwórca jest oparte na uczciwych decyzjach. Odkryłam, że myślenie przeciwko któremu wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa to myślenie jakim posługują się ludzie kłamcy. Jezus wskazał, że ci nieuczciwi ludzie są w organach na jakich oparta jest władza, kościół i wymiar sprawiedliwości. Na ziemi jedynymi stworzeniami, które mogą narzucić inne myślenie są ludzie i ci ludzie mają z nabycia w swoich mózgach narzucone przez nich myślenie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że to myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że ludzie nieuczciwi wykonują na tych systemach neurologicznych narzucone przez nich myślenie na jakich mają zmienioną anatomię na ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Wprowadzenie przez tych nieuczciwych ludzi innych słów na ziemi spowodowało zakrzywienie w energii na którym oparte jest cierpienie i śmierć. Energia w naturze wszechświata jest stała, a teraz na myśleniu ludzi oszustów pędzi na śmierć. W naturze ludzi też jest stała energia i w naturze wszystkich innych stworzeń jest stała energia. Na tej stałej energii psychika i ciało są szczęśliwe. Ludzie na narzuconym myśleniu też nie wiedzą dokąd idą i co robią tak jak widzi to Karol Jung u ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Zygmunt Freud widzi inną psychikę którą nazwał podświadomością. Zygmunt Freud widzi, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Podświadomość to natura i o niej Naukowcy odkryli, że w jej mózgu jest rozum, który nie istnieje bez psychiki. Ja mówię, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez tej psychiki jaką odkrył Zygmunt Freud i który wiedział, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że przy pomocy tej psychoanalizy trzeba poszukiwać myślenia  do oszukiwania od jakiego zachorowała psychika. Ludzie którzy pozwalają siebie oszukiwać to ludzie wykonujący myślenie do oszukiwania. Odkryłam, że ludzie na narzuconym myśleniu mają w sobie takie same zakrzywienie w energii jakie widzi Albert Einstein we wszechświecie i odkryłam, że to narzucone myślenie słusznie Albert Einstein nazywa sposobami myślenia i dodam, że te sposoby myślenia są do oszukiwania, okradania, mordowania, gwałcenia, itp.
Takimi paskudztwami są ludzie na narzuconym przez nich myśleniu. Ci wstrętni ludzie zaburzają mi ciągle korzystanie z internetu i oszukują, że mało kto wchodzi na mojego bloga. To oszukiwanie jasno widać. Bezczelność tych wstrętnych ludzi złoczyńców widać wszędzie. Wszyscy stworzeni przyzwoitymi ludźmi, a ilu jest nieprzyzwoitych ludzi świadczy naruszona przez nich energia na jakiej cały wszechświat bandyci naruszyli. Ci ludzie bandyci nie reagują na moje odkrycia ażeby tylko mogli się znęcać nad psychiką ludzi i innych stworzeń i mordować. Napisałam do nich setki pism, a on siedzą cicho ażeby tylko nie dowiedzieli się ludzie, którzy ich wolę wykonują. Ci ludzie złoczyńcy ażeby od siebie odwrócić uwagę pokazują ludzi którzy czynią zło.

                                                                                         Barbara Paul

                                                                                           

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz