niedziela, 22 lutego 2015

MYŚLI DOBRE I MYŚLI ZŁE

Myśli oparte są na emocjach, a emocje na energii. Jesteśmy stworzeni na energii i zmiana energii powoduje zmianę emocji, a przyczyną zmian emocji są inne myśli jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, a zatem myślenie na jakim oparty jest rozum jest oparte na emocjach opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym człowieka. Jest to dobra energia i na niej oparta jest miłość. Na myśleniu narzuconym przez człowieka nie mamy miłości, a mamy nienawiść. Miłość to dobre odczuwanie, a nienawiść to złe odczuwanie. Psychika jest oparta na miłości, a więc na dobrym odczuwaniu. Ludzie wymyślili inne myślenie i na tym innym myśleniu zachorowała ich psychika. To inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Naturalne myślenie to myślenie oparte na prawdzie. To bardzo źle świadczy o ludziach, że nie znają myślenia swojej natury, a jeszcze bardziej źle, że nie chcą o nim nawet słuchać, a to jest dowodem a to, że ludzie są źli. Na myślach złych zrobił się zły człowiek. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Na systemach neurologicznych oparte jest nasze odczuwanie, a zatem odczuwanie zachorowało od wykonywania czynności opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu do rozbieżnych celów powstała inna psychika i jest to psychika złoczyńcy i wykonującego wolę złoczyńcy. Nasz Stwórca bez wątpienia wiedział o skutkach posługiwania się narzuconymi słowami i dlatego przyszedł na ziemię i wystąpił przeciwko ludziom wykonującym czynności na narzuconych słowach. Byli to i są do dzisiaj: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. W kościołach widzimy cierpiących ludzi, którzy wraz z kapłanami modlą się do Boga ażeby nie cierpieć. Ja wskazuję, że na słowach Boga jest miłość, jest radość, jest szczęśliwe odczuwanie. Kapłani mają obrazy z Jezusem na których piszą, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością i mówią "uczmy się miłości" i mówią, że nie wiedzą co to jest prawda o której mówił Jezus. Prawda to uczciwe zachowywanie się. Przeciwieństwem prawdy jest kłamstwo, a kłamstwo to nieuczciwe zachowywanie się. Wskazywałam nie raz na dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych, które mówią, że ponad 99,5% skarżących się ludzi w Polsce przegrało sprawy w sądach z powodu skarżenia się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Zdziwiło mnie to, gdyż przegrane ludzi sięgają stu procent, a ja sama w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy w województwie. Jak widać posługuję się innym myśleniem jak ludzie władzy i dlatego przy pomocy mojego opartego na rozumie myślenia odbierałam zabrane moim klientom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia ludzi władzy prawem. To myślenie ludzi władzy jak widać czyni ludziom zło i oni muszą się skarżyć do sądów na uczynione im zło przez ludzi władzy. Na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest naszą naturą ludzie nie muszą się skarżyć, gdyż na tym myśleniu nikt nikomu nie robi nic złego. Skarżący się ludzie zgodzili się wykonywać myślenie władzy i teraz na całym świecie jest pełno skarżących się ludzi na uczynione im zło przez ludzi władzy.
Nasz Stwórca stworzył nas na Jego doskonałym myśleniu na jakim mamy rozum i szczęśliwe odczuwanie. Ludzie narzucili wykonywanie wymyślonego przez nich myślenia,  a psychika nie jest oparta na wymyślonym myśleniu i cierpi. Na tym wymyślonym myśleniu mózg stworzył drugi umysł w mózgu jakim jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzi umysłowo i psychicznie chorych jest tak dużo, że psychiatra Karol Jung kłócił się z psychiatrą Zygmuntem Freudem o to, że Zygmunt Freud powinien nazwać odkrytą przez niego podświadomość umysłem nieświadomym. Myślenie Zygmunta Freuda było oparte na silnym przekonaniu, że odkrył coś innego jak umysł nieświadomy i prawidłowo nazwał odkrytą przez niego psychikę z zawartymi w niej treściami podświadomością. Podświadomość to nasza naturalna psychika, która nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Te treści o których Zygmunt Freud odkrył, że są w wypartej i stłumionej psychice jaką nazwał podświadomością to myślenie oparte na rozumie na jakim oparta jest podświadomość. Ja nie wiedziałam, że wygrywam wszystkie sprawy w sądach dlatego, że opieram się na rozumie podświadomości, gdyż pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy się opierali na naturalnej dla nas uczciwości. Kiedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to wiedziałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Za to samo to jest za mówienie prawdy. Zajęłam się odkrywaniem podświadomości, a pomagały mi w tym odkrycia naukowe. Mnie się te wszystkie odkrycia naukowe naturalnie z moim myśleniem zgadzały i ja pisałam do ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości, dziennikarzy i wielu innych ludzi wskazując na odkrycia naukowe, że nasz mózg i psychika funkcjonują dobrze na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i że ja na nim rozwiązuję wszystkie problemy. Wskazywałam, że Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja na swoim  myśleniu rozwiązuję wszystkie problemy i wskazuję, że autorem problemów jest narzucający zachowania, który swoje myślenie nazwał prawem na ziemi. Wskazuję teraz ludziom, że mają w mózgach to narzucone przez siebie myślenie oparte na kłamstwie na jakim mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że mienie Stwórcy jest ich. Wskazuję, że ludzie którzy mają problemy mają w swoich mózgach swoje myślenie jakim zgodzili się na uznawanie, że myślenie oparte na kłamstwie jest dla nich prawem.
Myślenie oparte na kłamstwie powoli zadawało cierpienie psychice i zadaje ludziom wykonującym kłamstwo. Nasza psychika jest oparta na prawdzie. Prawda i kłamstwo są oparte na myśleniu i innym jest myślenie oparte na prawdzie i innym jest myślenie oparte na kłamstwie. W człowieku powstała zakrzywiona energia na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie psychika jest na zrównoważonej energii. Tą zrównoważoną energię naruszyło myślenie oparte na kłamstwie. Albert Einstein nie wiedział, że sposoby myślenia ludzi od jakich widzi, że jest zakrzywienie energii we wszechświecie i grozi śmiercią życia na ziemi to myślenie oparte na kłamstwie wymyślone przez ludzi, gdyż pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Myśli Boga to myśli jakie z natury wypowiadamy i są to myśli oparte na prawdzie. Ludzie widzimy, że wypowiadają myśli ludzi, gdyż mówią, że postępują zgodnie z prawem ludzi. Te myśli narzucone przez ludzi mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów  i to myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych. Ja teraz piszę i piszę przy pomocy rąk opartych na energii i przy pomocy tych rąk opartych na energii piszę to co mam w swojej głowie. Ludzie zatem na systemach neurologicznych opartych na energii wykonują swoje oparte na kłamstwie myślenie jakim wyszli ze zrównoważonej energii na jakiej oparte jest ich ciało i psychika. Ja też wyszłam z tej energii, ale na szczęście robiłam sprzeciw na myślenie władzy a czym wychodziłam ze złej energii. Weszłam też w związki z ludźmi kłamcami, a do Boga mówiłam, że nie mam dokąd iść, gdyż ludzie kłamcy mówią, że wszystko co jest na ziemi jest ich i każą sobie płacić za to co jest Stwórcy. Mój były mąż mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, ale  dodawał, że geniuszy nie ma. Nie zapytałam go dlaczego uważa, że powinnam mieć męża geniusza, ale mówiłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy jesteśmy geniuszami. Człowiek oparty na rozumie to geniusz. Patrzę na wybitnego Reżysera Pana Romana Polańskiego któremu ludzie z wymiaru sprawiedliwości nakazują opieranie się na myśleniu ludzi władzy. Mózg wykazuje, że na myśleniu ludzi władzy człowiek nie ma rozumu. Nasz Stwórca nie potrzebuje do pomocy ludzi jeśli człowiek zrobi coś złego, gdyż myślenie przy pomocy którego robi się coś złego pozostaje w mózgu i na nim cierpi człowiek, gdyż psychika. Ludzie wymuszający od Pana Romana Polańskiego wykonywania woli ludzi władzy znęcają się nad nim psychicznie przez około 40 lat, a zatem kto jest większym złoczyńcą Roman Polański, czy ludzie znęcający się nad nim, nad kobietą i dziećmi którzy muszą przeżywać zdarzenie jakie zaszło pomiędzy dwojgiem ludzi. To co się zdarzyło pomiędzy ludźmi to nie sprawa innych ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma możliwości wtrącania się do spraw innych ludzi. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na wtrącaniu się do spraw ludzi. To obrzydliwe zachowania ludzi. Nie stworzyli ludzi, a ustanawiają co mają robić i do tego przyznaniem sobie przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie prawa do ludzi. Pan Roman Polański i wszyscy inni ludzie nie powinni wykonywać woli ludzi. Ludzie kłamcy nadali sobie stanowiska i mówią, że ludzie mają wykonywać wolę ludzi. Ci ludzie mówiący, że ludzie mają wykonywać ich wolę to oszuści posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie, którzy wołają o wybranie ich jako władzy mówią, że będą czynili dobro, a ja jeszcze nie widziałam ażeby człowiek czyniący dobro kupował i produkował broń do zabijania ludzi. Ludzie władzy widać, że są myśleniem z ludźmi mordującymi ludźmi, a nie z myśleniem na jakim wykonuje się czynności dobra. Ważnym jest to co wykonujemy i bardzo dobrze pokazuje to odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, które mówi, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję na myślenie od jakiego zmienia się anatomia, że jest ono z nabycia w mózgu i na nim jest zmieniona anatomia na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Wskazuję, że nikomu nie udało się oszukać swojego Stwórcy, gdyż na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek ma zmienioną psychikę na psychikę psychopaty wymuszającego wykonywania jego woli i musi przeżywać te myśli.
Nasza psychika jest oparta na myślach dobrych i na nich jest zdrowa i szczęśliwa. Na myśleniu narzuconym przez człowieka psychika jest chora, a człowiek nienormalny. W roku 2011 dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce rozumieli o czym piszę gdyż przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Nie mam wątpliwości co do tego, że ci lekarze znali anatomię i im zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparta jest anatomia. Ci lekarze chcieli dobra, gdyż przysyłali mi zapytania czego od niech oczekuję. Z czasem przestało być o nich słuchać, a za to nowa dyrektor przysłała mi dwa pisma, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka, że na nich cierpi i umiera. To nie ja wymyśliłam, że systemy neurologiczne na myśleniu narzuconym przez człowieka zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć, gdyż odkryli to Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Ludzie czyniący zło wiedzą, że to odkrycie jest o zadawaniu przez nich cierpienia i śmierci, gdyż nie przyznali Nagrody Nobla tym Naukowcom. O świadomym zadawaniu ludziom cierpienia i śmierci świadczy to, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterysta podziękowań, a podziękowania te przestały przychodzić od dnia w którym napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to słowa jakie mózg zna. Z Ministerstwa Zdrowia w Polsce usunęli dyrektorów którzy chcieli zdrowia ludzi, a z Uniwersytetu Carnegie Mellon ludzi, którzy też chcieli zdrowia ludzi. Niezwykłym paskudztwem są ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu. Na wykonywaniu myślenia tego paskudztwa ludzie cierpią i umierają. Śmierć jest powolna, gdyż zadawana wykonywaniem myślenia opartego na kłamstwie w którym zawarta jest trucizna. Ta trucizna jest oparta na innej energii jak jest w naturze. Wzrost chorób umysłowych i psychicznych jest przerażający, a przyczyną jest wykonywanie czynności opartych na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na złych emocjach, a złe emocje na złej energii. Na złej energii człowiek nabył odruchów źle zachowującego się człowieka. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że człowiek który mówi prawdę jest w zgodzie z mową ciała. Mowa ciała jest oparta na energii jaka jest w myśleniu opartym na prawdzie na jakim ciało jest stworzone.
Naukowcy odkryli, że myśli wpływają na budowę mózgu, a zatem ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie mają przebudowane mózgi i chorą psychikę. Ta przebudowa mózgu jest oparta na innej energii jak jest w naturze człowieka. W innej energii jak jest w naturze człowieka nie ma energii życia. Człowiek jest wieczny, gdyż podświadomość jest wieczna. Jak człowiek nie będzie uśmiercał to będzie wieczny. Naukowcy odkryli, że człowiek w stanie śmierci klinicznej przyjmuje wiedzę. Ja mówię, że ta wiedza ożywia człowieka gdyż jest oparta na energii życia opartej na prawdzie jaka jest w naturze wszechświata.  Kłamca w stanie śmierci klinicznej nie ma możliwości kłamać i energia oparta na prawdzie go ożywia.

                                                                                            Barbara Paul  
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz