sobota, 28 lutego 2015

ZMIENIONA ENERGIA JEST OPARTA NA ZMIENIONYCH SŁOWACH

Energia jaka jest w naturze każdego człowieka jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na prawdzie. Słowa które zmieniły energię to słowa oparte na kłamstwie. Słowa oparte na prawdzie są do uczciwego załatwiania spraw, a słowa oparte na kłamstwie są do nieuczciwego załatwiania spraw.
W stanie natury wszyscy mamy w sobie energię opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tych słowach jakie są w naturze mózgu oparty jest rozum. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest psychika i ta psychika nie istnieje bez słów na jakich oparty jest rozum. Zmieniona psychika oparta jest na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie na zmienionych słowach w mózgu są pod władzą energii i widać to w schizofrenii, że ci ludzie chodzą po świecie i nie wiedzą dokąd idą, a nie wiedzą ponieważ są pod władzą energii. Każdy człowiek pod względem myślenia do oszukiwania jest pod władzą energii. Ci ludzie mają złe emocje. Na słowach do oszukiwania człowiek ma złe emocje. Złe emocje są oparte na słowach do czynienia zła. Oszukiwanie to słowa do czynienia zła. Zachwyca mnie mądrość Alberta Einsteina, który wiedział, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. To wielki wstyd świadczący o tym kim są ludzie na ustanowionym przez nich prawie na myśleniu do oszukiwania. To wielki wstyd, że w internecie siedzą ludzie oszuści którzy zajmują się zmniejszaniem pokazywania danych o ludziach wchodzących na mojego bloga. Ktoś pokazuje prawidłowe dane, a jakiś łobuz oszust ma dostęp do tych danych i zmniejsza. W nocy napisałam artykuł i kiedy osiem godzin temu wyłączyłam komputer czytało ten mój nowy artykuł 17 osób. Była już pierwsza w nocy więc poszłam spać, a teraz o 9-tej rano włączyłam komputer i patrzę, że jest tylko dziewięć osób. Przy tym cały czas widać ludzi czytających. Na blogu wykazuje się ile ludzi czyta teraz, ile w ciągu doby, ile w tygodniu, ile w miesiącu i ile cały czas. Pokazuje się, że jest na blogu np. 220 ludzi, a po jakimś czasie tego samego dnia wykazuje się, że jest mniej.  Bloga mam piąty rok i nie było dnia ażeby nie było na nim czytających ludzi, a z czego się cieszę bo to świadczy o tym, że ci ludzie mają rozum. Ludzie, którzy nie mają rozumu chcą pokazać, że nie ma ludzi z rozumem, albo że jest ich bardzo mało. Jak napisałam, że ponad 200 osób weszło w ciągu około dwóch godzin ze Stanów Zjednoczonych to od tej pory pokazuje się tylko kilka osób ze Stanów Zjednoczonych. Widziałam, że te ponad 200 osób ze Stanów Zjednoczonych weszło na mój artykuł o połączeniu emocji z rozumem, a ja do tej pory już wszystko odkryłam o połączeniu myślenia z emocjami i nie widać tych setek ludzi ze Stanów Zjednoczonych. Pewnego dnia napisałam, że teraz Francja jest druga w czytaniu tego co piszę i że na pewno dlatego, że ich język jest salonowy a nasz naturalny język jest salonowy. Od tej pory pokazują tak samo jak ze Stanów Zjednoczonych po kilka osób. Ludzie z wielu innych krajów wchodzili po kilkadziesiąt ludzi jednocześnie i nie widać już ich. W danych na blogu pokazuje się jakie tytuły artykułów czytają ludzie i np. pokazują, że w danym momencie czyta szesnaście osób i że razem jest to jedna osoba czytająca. Ludzie oszuści to kanalie. Ci ludzie kanalie wiedzą o czym piszę. Ci ludzie kanalie chcą ażeby ludzie cierpieli na narzuconych słowach. Zło jakiego narobili na ziemi ludzie kanalie jest niewyobrażalne. Ludzie opierający się na myśleniu do oszukiwania wydają polecenia Rolnikom, że mają produkować żywność na narzuconym przez nich myśleniu. Skutek tego to uśmiercanie ludzi na wielką skalę. Przedstawiłam wcześniej, że zmiany genetyczne są oparte na zmienionym myśleniu. Zmiany genetyczne są oparte na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem opartym na kłamstwie. Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie do oszukiwania. Ludzie, którzy opierają się na myśleniu ludzi to oszuści. Psychika i ciało na myśleniu do oszukiwania jest nienormalne i nienormalnym jest człowiek, który posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie władzy wiedzą, że ludzie cierpią i umierają na wykonywaniu czynności na narzuconym myśleniu, gdyż nie raz jasno im to przedstawiłam. Ludzie wybierają sobie na swoich przedstawicieli ludzi oszustów. Wykonywanie czynności na myśleniu ludzi, to wykonywanie myślenia do oszukiwania. Ludzie oszuści mają u ludzi wielkie uznanie. Przysyłający mi podziękowania Uniwersytet Cambridge nie ma przekonań opartych na myśleniu do oszukiwania. Wczoraj pokazywano w programie TVN 24 lekarzy i chorych ludzi na nowotwory i mówi się, że co czwarty człowiek ma nowotwór a ja mówię, że każdy człowiek na myśleniu do oszukiwania ma nowotwory i jest chory psychicznie. W programie brał udział Minister Zdrowia, który wie, że w roku 2011 Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie na jakim oparta jest anatomia.
Człowiek który ma rozum nie wykonuje myślenia człowieka. Trzeba być idiotą jeśli wykonuje się to co myśli wybrany człowiek. Ludzie takich oszustów wybrańców wybierają też na swoich małżonków i oszust znęca się nad nimi psychicznie wymuszając wykonywania narzucanych przez niego słów. Jeden z moich przyjaciół ze studiów, on w tej chwili z tytułem doktora mówi, że rolnictwo leży bo rolnicy nie chcą wykonywać czynności na słowach ludzi nazwanych, że to przepisy prawa. Tych ludzi nazywających swoje myślenie prawem to nie obchodzi, gdyż głupi kupi z innych krajów. Mądrego obchodzi jego kraj i to co wytwarzają ludzie w jego kraju. Mądry żyje w zgodzie z ludźmi, a głupi zajmuje się wtrącaniem się do czyjegoś życia. Myślenie ludzi zapisane jako prawo jest oparte na wtrącaniu się do życia innych ludzi, a przede wszystkim jest postanowieniem, że stworzenia Boga nie mają wykonywać woli Boga. Człowiek na myśleniu do oszukiwania jest na energii na jakiej jego los stał się zależnym od pomocy innych ludzi. Ludzie dobrzy pomagają, ale trzeba tym ludziom powiedzieć ażeby przestali oszukiwać to nie będą potrzebowali pomocy ludzi. Na myśleniu Stwórcy człowiek czyniący zło przechodzi na funkcjonowanie na myślenie do czynienia zła i doświadcza życia na energii na jakiej nie wie o co chodzi. Na myśleniu ludzi władzy za ludzi czyniących zło płacą niewinni ludzie. Ludzie opierający się na myśleniu władzy mówią, że ludzie którzy uczynili zło nie mają pieniędzy ażeby zapłacić za uczynione zło i każą niewinnym ludziom płacić za uczynione zło przez ludzi którzy żyją jako pasożyty. Na myśleniu Stwórcy niewinni ludzie nie płacą za uczynione zło przez innych ludzi. Ludzie władzy mówią, że myśleniem są w zgodzie z ludźmi mordującymi na Ukrainie i że z ludźmi mordującymi z Rosji nie są w zgodzie. Ja mówię, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie nie są mordercami.
Dla ludzi którzy mają rozum wskazuję, że na myśleniu Stwórcy funkcjonują na energii jaką mają w swoim ciele, a na myśleniu narzuconym funkcjonują na zmienionej energii w której nie ma życia.
Przekazuję ludziom, którzy mają rozum, że każdy człowiek na narzuconym myśleniu idzie wprost do zakładu psychiatrycznego.
W ciągu pisania przeze mnie tego artykułu kilkanaście razy rozłączano mnie z internetem. Ludzie w naturze inteligentni, dobrze zachowujący się są na narzuconym przez siebie myśleniu różnego rodzaju paskudztwem nie zasługującym na nazwę człowieka. Dobrze, że natura zmienia energię na narzuconym myśleniu i wykazuje, że to odruchy, chuligana, chama, gwałciciela, mordercy, złodzieja, itp. Odkryłam, że energia na narzuconym myśleniu stworzyła inne odruchy u człowieka. Jestem już na emeryturze i spotkałam jednego tylko człowieka który zachwycił mnie swoimi odruchami. Nie wiedziałam dlaczego po kilku minutach rozmowy z człowiekiem którego nie znałam mnie się ciągle przypominały jego odruchy. Teraz po odkryciu innej energii na narzuconych słowach wiem, że to moja natura cieszyła się, że spotkała człowieka o naturalnych dla niej odruchach. Później zobaczyłam, że ten człowiek o inteligentnych odruchach ma też rozumną twarz.
Ludzie narzucający słowa mówią, że uczą się mowy ciała. Ja mówię, że nie zmienią słów jakie wypowiadają na jakich mają inne odruchy jak naturalna mowa ciała.
Ażeby człowiekowi powróciły naturalne odruchy to musi usunąć z siebie energię na jakiej ma odruchy chuligana, chama i wszelkiego rodzaju innego paskudztwa.
Zmienić energii się nie da na słowach wypowiadanych przez oszusta.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz