czwartek, 5 lutego 2015

ODKRYCIE MYŚLENIA JAKIE MÓZG WYKAZUJE, ŻE TO ROZBIEŻNE CELE

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele.
Zatem ażeby dowiedzieć się jakim jest myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele trzeba dowiedzieć się jakim jest myślenie naturalne dla mózgu.
W mózgu jest naturalne dla mózgu myślenie, gdyż Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Zatem trzeba dowiedzieć się jakie słowa wypowiadają ludzie których mózg myślenie wykazuje, że to rozbieżne cele. Naukowcy odkryli, że to narzucane zachowania i problemy. Zatem słowa jakie wypowiadają ludzie narzucający zachowania to słowa jakie ci ludzie chcą ażeby wykonywali inni ludzie. Ci ludzie chcą ażeby inne stworzenia też wykonywały ich słowa. Fizjolog Iwan Pawłow tak chciał od psa i zrobił go wykonawcą jego woli. Słowa ludzi, którzy chcą ażeby wykonywać ich słowa to słowa kłamców, gdyż oni nie stworzyli ludzi, ani innych stworzeń, a chcą ażeby wykonywać ich wolę. Ci ludzie są źle zachowującymi się, którzy przy pomocy słów wymuszają od innych posłuszeństwa, okradają ludzi, albo naciągają ich na seks, czy mordowanie ludzi na wojnach. Zatem mózg wykazuje słowa ludzi narzucających zachowania, że ci ludzie są czyniącymi zło.
Mózg wykazuje również, że rozbieżne cele mają ludzie którzy mają problemy. Zatem trzeba odkryć co jest przyczyną problemu. Odkryłam, że przyczyną problemu jest wykonywanie słów których skutkiem jest otrzymanie zła. Odkryłam, że ludzie, którzy mają problemy to ludzie, którzy wykonują wolę ludzi czyniących zło. Odkryłam zatem, że Stwórca mózgu wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek, który czyni zło i człowiek, który wykonuje to zło. Odkryłam, że człowiek wykonujący zło jest sługą człowieka, który wymyśla słowa do czynienia zła. Zatem przedstawiam moje odkrycie jakie słowa mózg wykazuje, że to rozbieżne cele:
Narzucane zachowania to narzucone słowa które narzucający słowa chce ażeby je wykonywać. Narzucane zachowania to opracowane zło przez człowieka, który chce ażeby to zło wykonywać.
Problemy to wykonywanie zła. Wykonuje się zło przy pomocy wykonywania narzuconych słów.
Skutkiem wykonywania narzuconych słów jest problem. Problem jest przyczyną cierpienia psychiki. Cierpienie psychice zadał człowiek, który opracował myślenie do wykonania zła.
Moi klienci mieli problemy i wskazywali na przepis prawa przez który cierpieli. Jak długo nie wygrywałam dla nich sprawy to chodzili leczyć swoją psychikę do lekarzy psychiatrów lub leżeli w szpitalach, najczęściej na onkologii. Przyczyną chorób moich klientów był wskazywany przez nich przepis prawa. Ażeby doszło do cierpienia tych ludzi to oni musieli wykonać wolę ludzi którzy uczynili im zło. Zauważyłam, że ci ludzie mówili, że chcą ażebym im wygrała sprawę zgodnie z prawem. Ludzie którzy ustanowili to prawo uczynili im zło z powodu którego leczyli się psychicznie lub na onkologii, a mówili, że chcą wykonywania woli ludzi, którzy czynią zło. Zatem wskazuję, że mózg wie, że wykazuje jako rozbieżne cele myślenie ludzi czyniących zło. Wskazuję na to lekarzom psychiatrom i innym lekarzom, a szczególnie onkologii. Dlaczego onkologii wskazuję na słowa dr Deepaka Chopry który pisze, że nowotwór zaczyna się tworzyć w wyniku pomyłki komórki. Ja wskazuję, że to nie jest pomyłka, gdyż ci ludzie chcą wykonywania zła.
Ażeby mózg wykazywał jako rozbieżne cele narzucane zachowania i problemy, że to czynienie zła to dla niego wykonywanie czynności dobra musi być normalnym.
Ludzie z natury wypowiadają prawdę, a prawda to uczciwe załatwianie spraw. Uczciwym załatwianiem spraw nikomu nie wyrządzamy krzywdy. Ja wygrywałam dla moich klientów sprawy i oni otrzymywali  z powrotem zabrane im "zgodnie z prawem" pieniądze. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA, a kiedy od roku 2004 wprowadzono wojewódzkie sądy administracyjne i gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku ogłosiła dane za 11 miesięcy roku 2004 o skargach jakie wpłynęły do sądów w kraju i o skargach wygranych i zobaczyłam, że w kraju jest przegranych ponad 99,5% spraw, a ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam za 11 miesięcy 50% wszystkich wygranych to uznałam, że muszę do sądów pisać, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na uczciwości tak jak ja to robię. Skutek był inny bo wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na uczciwości.
Zatem wskazuję ludziom na dowód na to, że mózg wykazuje, że rozbieżne z Nim cele ma człowiek nieuczciwy.
Ja po pierwszym przeczytaniu książki Marii Szulc "Potęga podświadomości" opartej na nauce od razu odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Ucieszona napisałam o tym do Polskie Akademii Nauk. Była cisza. Pisałam dalej i również do ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości, dziennikarzy, ludzi kultury i wielu innych ludzi i była cisza. Postanowiłam szukać za granicą. Zareagował Uniwersytet Cambridge i reaguje do dzisiaj i mam stamtąd około dwóch tysięcy podziękowań. Reagował też Uniwersytet Carnegie Mellon i mam od nich około czterystu podziękowań. Podziękowania przestały przychodzić od dnia w którym napisałam, że odkryte narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadane słowa przez ludzi. Pisma z wyrazami szacunku i uznania otrzymałam też od Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Dyrektorzy ci przysyłali mi zapytania czego od nich oczekuję. Po jakimś czasie przestało być słychać o tych dyrektorach, a nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem narzuconym przez człowieka.
Przekazuję zatem ludziom moje odkrycie, że nasz Stwórca stworzył nas na swoim myśleniu na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi, a na ziemi swoje inne prawo założyli nieuczciwi ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Skutkiem wykonywania przez ludzi myślenia jakim posługują się nieuczciwi ludzie cały świat jęczy z psychicznego bólu i na całym świecie jest w szpitalach pełno chorych ludzi. Proponuje lekarzom zapytać tych chorych ludzi czy dla nich wykonywanie prawa ludzi jest normalnym. Jestem przekonana, że ponad 99% ludzi powie że tak.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Na emocjach oparte jest nasze odczuwanie. To odczuwanie jest chore u prawie wszystkich ludzi, a przyczyną tej psychicznej choroby jest nieuczciwość.
Ludzie kościoła mówią, że ludzie mają prosić Boga jak nie chcą cierpieć. Ja wskazuję, że jest to oskarżeniem Boga przez ludzi nieuczciwych, gdyż przyczyną cierpienia jest nieuczciwość. Ludzie na swojej nieuczciwości wykonują czynności na systemach neurologicznych dla których naturalną jest uczciwość.
Ludziom medycyny przekazuję, że chorzy ludzie mają zmienioną anatomię w wyniku wykonywania nieuczciwych czynności na systemach neurologicznych. Wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Znalazłam tylko odrobinkę ludzi którzy chcą posługiwać się myśleniem jakie jest w naturze mózgu na jakim jesteśmy uczciwymi ludźmi.

                                                                                               Barbara Paul   

2 komentarze: