niedziela, 8 lutego 2015

KOLEGA DO KOLEGI Z ŁAWKI SZKOLNEJ PO LATACH MÓWI, ŻE TERAZ JEGO MYŚLENIE JEST DLA NIEGO PRAWEM GDYŻ WYBRALI GO PREZYDENTEM LUB PAPIEŻEM

KOLEGA DO KOLEGI MÓWI, ŻE DLA NIEGO JEGO MYŚLENIE JEST PRAWEM

Ludzie w naturze mózgu mają takie same myślenie oparte na prawdzie. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Dzieci siedzą razem w szkolnych ławkach, a po latach ich kolega mówi, że z okazji wybrania go Prezydentem lub Papieżem mają uważać jego myślenie za prawo. Ludzie wybrani mówią, że są wybrani większością głosów. W stanie natury wszyscy ludzie mają takie same głosy, ale ja na swoim myśleniu nigdy nie zgodziłabym się być przywódcą innych ludzi. Nie zgodziłabym się dlatego ponieważ nie stworzyłam ludzi ażeby mówić, że oni mają moje myślenie uważać za prawo. Ja przede wszystkim nie mam myślenia na jakim można ustanowić prawo ludzi. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości ustanowienia prawa ludzi ani prawa kościoła. Wszyscy ludzie mamy w naturze mózgu słowa swojego Stwórcy, a ludzie kościoła mówią, że opierają się na piśmie świętym. Ja się opieram na słowach mojego Stwórcy. Ludzie władzy i kościoła mówią, że opierają się na słowach ludzi, gdyż są wybierani w oparciu o głosy ludzi. Jedni z ludzi wybierają ludzi władzy i kościoła, a inni nie, a zatem mają inne myślenie. W naturze mózgu jest takie same myślenie, a zatem ludzie inaczej myślący są kłamcami. W naturze pojawiło się myślenie kłamców. Mózg wykazuje, że to myślenie kłamców jest do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem na myśleniu opartym na kłamstwie powstał człowiek kłamca.
Koledzy z klasy mogą powiedzieć, że nie zgadzają się uznawać myślenia kolegi za prawo, ale jeśli są kłamcami to się zgodzą. Wtedy kolega kłamca ogłoszony przywódcą ma poparcie. Jednym z przywódców który miał największe poparcie u ludzi był jeden z większych morderców ludzi Adolf Hitler. Jego koledzy i inni ludzie od których miał poparcie mordowali ludzi. Wielki morderca Adolf Eichman po schwytaniu go mówił, że on przecież wykonywał prawo Adolfa Hitlera.
Ja mówię, że Adolf Hitler czy jakiś inny przywódca ludzi mnie nie stworzył i ja opieram się na myśleniu swojego Stwórcy, a nie na myśleniu ludzi i to morderców. Ludzie, którzy uznali za prawo myślenie ludzi morderców to ludzie jakich widać w obozach śmierci.
Opieranie się na myśleniu inaczej myślących jak Stwórca ludzi ma różne skutki, ale zawsze złe. Myślenie inaczej myślących ludzi jest do czynienia zła. Ludzie którzy zgodzili się wykonywać myślenie inaczej jak Stwórca myślących ludzi otrzymują zło. Ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych a nasze odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych i wprowadzenie w odczuwanie myślenia opartego na kłamstwie powoduje zmianę odczuwania. Odczuwanie inaczej jak Stwórca myślących ludzi zmieniło się na odczuwanie psychopatów, a odczuwanie ludzi wykonujących myślenie inaczej jak Stwórca myślących ludzi zmieniło się na odczuwanie cierpiących ofiar. Ofiara to skutek posługiwania się innym myśleniem jak Stwórca. Ludzie kościoła mówią, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością, ale mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem posługują się innym myśleniem jak Stwórca. Inne myślenie jak Stwórcy zadaje psychice i ciału cierpienie, a ludzie kościoła mówią, że cierpienie zadaje Bóg i że Jego trzeba prosić jak nie chce się cierpieć.
Ja odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu i odkryłam, że na nim jest zdrowa psychika, zdrowe ciało i że na tym myśleniu Boga odczuwa się miłość. Odkryłam też myślenie jakim posługują się źli ludzie i odkryłam, że swoim innym myśleniem zadają stworzeniom Boga cierpienie i śmierć. Albert Einstein też odkrył, że śmierć jest oparta na sposobach myślenia ludzi i odkrył, że ludzi złoczyńców jest  tak dużo, że grozi śmierć życia na ziemi.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko inaczej jak On myślących ludziach, a oni Go zamordowali i to w okrutny sposób. Ogromnej ilości ludzi podoba się myślenie inaczej myślących jak Stwórca ludzi którzy są złodziejami i bandytami.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz