piątek, 20 lutego 2015

NATURALNY UMYSŁ ŚWIADOMY

Naukowcy zadają sobie pytanie jakie są biologiczne podstawy świadomości. Naukowcy już wiedzą, że myśli wpływają na budowę mózgu i wiedzą, że świadomości nie ma bez uczuć. W zupełności się z tym zgadzam. Moja wiedza oparta na myśleniu podświadomości pozwala mi wszystko rozumieć. Odchodziłam też od tego myślenia podświadomości na jakim oparta jest świadomość, ale robiłam sprzeciw na myślenie inne jak podświadomości. Robiłam sprzeciw bo człowiekowi opierającemu się na myśleniu opartym na prawdzie nie zgadza się myślenie oparte na kłamstwie. Odeszłam z wykonywania myślenia ludzi zapisanego jako prawo, gdyż widziałam przepis za przepisem, że to źle. Widziałam, że od tych przepisów cierpieli ludzie. Jak człowiek cierpi to cierpi jego psychika, a zatem wiedziałam, że przepisy oparte na myśleniu ludzi którzy je ustanawiają są szkodliwe dla psychiki. Widziałam, że Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Jasnym dla mnie było, że to świadomość jest oparta na rozumie i emocjach które nie istnieją bez rozumu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a my wszyscy rozumiemy prawdę, a zatem wiedziałam, że świadomość jest oparta na rozumianym myśleniu jakie nie istnieje bez naturalnych emocji. Naturalne emocje są oparte na energii jaka jest w naturze człowieka, a zatem trzeba powiedzieć, że umysł świadomy to połączenie naturalnego myślenia z naturalną energią.
W wyniku posługiwania się przez ludzi innym myśleniem mózg stworzył umysł nieświadomy. Mózg widać, że wie w jakie miejsce kwalifikować myślenie oparte na prawdzie, a w jakie myślenie oparte na kłamstwie. Wspaniałe odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że myślenie narzucone przez człowieka ma swoje systemy neurologiczne, a więc swoje uczucia. Powstał zatem w mózgu umysł nieświadomy oparty na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka na jakim człowiek też ma uczucia ale złe. Te złe uczucia są na złej energii, a zatem odkryłam również co to jest umysł nieświadomy i że jest on oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Otóż umysł nieświadomy to umysł oparty na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim są złe uczucia. Uczucia są oparte na energii i uczucia oparte na kłamstwie są oparte na złej energii i dlatego umysł nieświadomy oparty jest na złej energii. Ludzie na umyśle nieświadomym są podporządkowani złej energii. Zatem umysł nieświadomy to połączenie wymyślonego przez człowieka myślenia opartego na kłamstwie ze złą energią.
Mądry Albert Einstein mówi, że chciałby poznać myśli Boga i wie, że zła energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja wczoraj też napisałam o moim odkryciu, że śmierć człowieka jest oparta na systemach neurologicznych na jakich wykonywana jest wola człowieka.
Człowiek wyraża swoją wolę przy pomocy myślenia, a na woli oparta jest energia. Wyrażanie woli jest oparte na energii i stąd myślenie narzucone przez człowieka oparte jest na złej energii.
Dawno już piszę, że można zbadać energię jaka jest w zapisach ustanowionego przez ludzi prawa i osiągnie się dowód na zadawanie cierpienia psychice przy pomocy wykonywania tego prawa. Ludzie uśmiercają siebie wykonywaniem ustanowionego prawa. Ludzie uśmiercają siebie myśleniem opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Nasz mózg jest oparty na prawdzie. Nasz mózg jest doskonały. Wiedzieć gdzie zakwalifikować każdą pojedynczą decyzję to niewyobrażalna doskonałość. To nasz Stwórca jest doskonały. Wszystkie Jego stworzenia na Jego myśleniu są doskonałe.
Panoszący się na ziemi ludzie kłamcy funkcjonują na umyśle nieświadomym na jakim nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Na tym umyśle nieświadomym wypowiadają ludzie słowa świadczące o ich braku rozumu, gdyż oparte na kłamstwie. Wypowiadane przez ludzi słowa oparte na kłamstwie są oparte na złej energii. Ludzie ze złą energią przychodzili po pomoc do Marii Szulc która pomagała im przemawianiem do ich podświadomości głosem o energii podświadomości. Maria Szulc pomagała, ale kłamca pozostał funkcjonujący na złej energii jaką zadaje sobie śmierć.
Człowiek żyje wiecznie. To człowiek przy pomocy energii opartej na kłamstwie uśmierca siebie. Dzieci przychodzą na świat z dotychczasowym stanem myślenia w ich umyśle świadomym i nieświadomym. Na tym myśleniu oparta jest psychika i ciało. Stąd cierpienie małych dzieci jeśli mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek ma zapewnione cierpienie na narzuconym przez siebie myśleniu opartym na kłamstwie. Człowiek sam zadał sobie to cierpienie.
Proszę zwrócić uwagę na słowa Naukowców którzy wiedzą, że myśli wpływają na budowę mózgu. Odkrycie Naukowców  z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja pokazuję, że na tym myśleniu do rozbieżnych celów oparty jest umysł nieświadomy na jakim człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie.
Od dawna już piszę, że lekarze psychiatrzy mają pracę zapewnioną na długie wieki, a los umysłowo chorych ludzi jest zależny od tego czy lekarz psychiatra będzie miał rozum. Leki na szczęście na brak rozumu już są, a teraz jak przywróci się świadomość u umysłowo chorego to trzeba szukać pod jakim względem kłamca oszukał i przywracać go do prawdy. Prawie wszyscy ludzie na ziemi mówią, że dla nich myślenie narzucone przez człowieka jest prawem, a zatem prawie wszyscy ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy. Ludzie, którzy doszli już do stanu, że biją się na wojnach o myślenie to już bardzo nienormalni ludzie. Ludzie mówiący, że zajmują się psychiką, którzy mówią do przyjeżdżających z wojen żołnierzy chorych psychicznie, że to ładnie oddawać życie dla  kraju to umysłowo i psychicznie chorzy ludzie, gdyż ludzie nie mają na ziemi swojego kraju. Ludzie oddają życie za to, że wymyśli, że są u siebie. Ja mam rozum i wiem, że mam możliwość przebywania w świecie mojego Stwórcy. Na moim rozumie jestem też zdrowa psychicznie.
Naukowcy wiedzą, że myśli wpływają na budowę mózgu, a ja wskazuję, że na myślach opartych na kłamstwie zbudowany jest mózg kłamcy. Na myślach jakie są w naturze mózgu mózg jest prawdomówny.

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz