wtorek, 15 marca 2016

NARUSZENIE PSYCHIKI I CIAŁA JEST OPARTE NA ZABIERANIU DOBRA I NA DAWANIU DOBRA ZŁOCZYŃCY

Psychika jest oparta na myśleniu opartym na wzajemnym obdarzaniu się dobrem. Psychika jest naruszona narzuconym myśleniem, gdyż narzucający słowa wymusza dawania mu dobra. Psychika jest też naruszona dawaniem dobra złoczyńcy. Na narzuconym myśleniu, czyli na myśleniu do zabierania dobra oparte jest prawo ludzi i prawo kościoła. Na wykonywaniu narzuconego myślenia jest oparte wykonywanie ustanowionego prawa opartego narzucanej woli, czyli na dawaniu dobra złoczyńcy. Te dwa rodzaje myślenia mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i na systemach neurologicznych na jakich zabierający dobro ma zmienioną anatomię na złoczyńcę, a dający dobro złoczyńcy ma zmienioną anatomię na służącego złoczyńcy.
Złoczyńca wyłudza dobro przy pomocy narzucania słów, a człowiek który się godzi dawać dobro wyłudzającemu dobra jest służącym złoczyńcy. Złoczyńca wyłudza dobro tak długo jak długo widzi, że ten kogo okrada ma pieniądze. Złoczyńcy też wyłudzają z seksu i ze służenia im w wykonywaniu dla nich czynności. Jak złoczyńca okradanie to zostawia ofiarę lub morduje. Złoczyńca nie wykonuje swoich obowiązków i nie interesuje go los zostawionych dzieci. Złoczyńcy zgodnie z prawem pilnują czy ofiara otrzymała jakieś pieniądze ażeby jej je zabrać. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie płacą sobie za dobro wytworzone przez człowieka. Ludzie narzucający słowa nie wytwarzają dobra, a zabierają dobro. Ludzie narzucający słowa zabierają dobro przy pomocy wymyślania słów do oszukiwania. Ludzie władzy nazwali te słowa do oszukiwania prawem dla stworzeń Boga. Moi klienci których broniłam przed sądami mówili, że przyszli do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ten język prawniczy jest oparty na słowach do oszukiwania, a nasza uczciwa natura oparta na rozumieniu nie zna słów do oszukiwania. Ludzie oszuści wymyślili nierozumianą mowę przy pomocy której przemawiają do ludzi nierozumianymi przez nich paragrafami. Ja też nie znam słów do oszukiwania, a wygrywałam sprawy dlatego, że natychmiast widzę słowa przy pomocy których dokonano kradzieży. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w sądach, a ja znowu w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba się opierać na naturalnej dla nas prawdzie na jakiej widzi się słowa złodzieja i postanowiłam o tym dopisywać na skargach. Wtedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na prawie ludzi władzy. NSA nie przedstawił mi prawa ludzi władzy do ludzi, a zatem wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojej nieznajomości myślenia ludzi władzy. Tak właśnie NSA napisał, że ja nie znam skargi kasacyjnej. Napisałam, że znam i przedstawiłam dowód, że mam wzór skargi kasacyjnej i że dostałam ją na szkoleniu od Sędziego NSA i że przy pomocy tej skargi kasacyjnej okrada się ludzi z ich pieniędzy. Kilka lat prowadzili dochodzenie, gdyż przedstawiałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Nasz spór jest o myślenie. Zajmuję się również odkryciami naukowymi o funkcjonowaniu mózgu i psychiki i widziałam, że mózg robi sprzeciw na myślenie narzucone i wykonywanie narzuconego myślenia. Zrozumiałam, że ja tak samo jak mózg odróżniam myślenie do oszukiwania od myślenia opartego na prawdzie. Widziałam, że mózg wprowadza myślenie do oszukiwania na inne systemy neurologiczne jak systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Znałam odkrycie odkrywcy układu genetycznego pierwiastków doc. Juliana Ochorowicza i wiedziałam, że na tych układach z pierwiastków jest oparta energia życia. Jasnym dla mnie było, że na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym i wykonywaniu narzuconego myślenia nie ma energii życia i dlatego psychika i ciało chorują i umierają. Napisałam tysiące pism do ludzi narzucających słowa, że znęcają się na psychice i mordują ludzi na wojnach za zabrane ludziom pieniądze, ale to nic tych ludzi nie obchodziło. Ludzie kościoła dalej mówili, że to Bóg zadaje cierpienie i nie obchodziło ich, że mózg wykazuje sprzeciw na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów i że ja wskazuję, że narzucający słowa stosuje przemoc na psychice wymuszaniem od niej wykonywania woli ludzi. Pisałam, że ludzie nie są stworzeni na wykonywaniu woli ludzi, a ludzie władzy i wymiar sprawiedliwości wymierzają odczuwaniu kary za nie wykonywanie woli ludzi. Odczuwanie jest oparte na wykonywaniu woli Stwórcy i odczuwanie na narzuconej woli zmieniło się na odczuwanie psychopaty a na wykonywaniu narzuconej woli na odczuwanie służącego psychopacie. Ludzie władzy razem z ludźmi kościoła wymyślili, że będą mówili ludziom, że wierzą w Boga i dzielą  się uzyskanymi ze stosowania na psychice przemocy pieniędzmi. Tych złych ludzi nie obchodzi, że pisałam, że znęcają się na psychice i że ludzie umierają od wykonywania myślenia do oszukiwania nazwanego prawem. Pisałam często do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że myślenie jakie jest w naturze mózgu jest oparte na zgodnej woli, a prawo jest oparte na wykonywaniu narzuconej woli i że to wymierza cios w psychikę opartą na zgodnej woli. Stwórca wiedział, że ludzie narzucający słowa to świadomi złoczyńcy, gdyż słowa do czynienia zła trzeba wymyślić. Stwórca wiedział, że złoczyńcy przybiją Go do krzyża i Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć. Stworzył Stwórca ludzi i postanowił ich ostrzec przed wykonywaniem narzuconych słów i wskazał, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ci ludzie świadomie wymyślili, że wierzą w Boga ażeby ludzi oszukiwać. Wiara w Boga jest oparta na słowach do oszukiwania. Ludzie są stworzeni na wypowiadaniu słów Boga. Albert Einstein odkrył, że ludzie posługujący się sposobami myślenia i zaznacza, że szczególnie w rządach wytworzyli tyle energii śmierci, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. To ludzie kanalie. Ci ludzie kanalie stosują przemoc na psychice wymuszając od niej uznawania za prawo słów wymyślonych do oszukiwania i wynagradzają złoczyńców dla nich pracujących. Ludzie kultury nie mogą się doprosić pieniędzy, gdyż ludzie oszuści z kulturą nie mają nic wspólnego. Dla ludzi oszustów ważną jest broń do zabijania ludzi, a nie kultura. Bezczelni oszuści wynagradzają ludzi za talenty jakie otrzymali od Boga jak np. Laureatów Konkursu Chopinowskiego.  Ludzie kultury proszący oszustów o danie im pieniędzy z ukradzionych ludziom też nie są kulturą. Kulturę mają ludzie oparci na rozumie Stwórcy na jakim mają inteligencję, wiedzę i miłość. Na pewno złoczyńcy się nie doczekają zbawienia ze znęcania się na psychice i życia z okradania ludzi. Odkrycia naukowe jasno dowodzą, że ludzie przychodzą na świat z dotychczasowym swoim myśleniem i na nim złej energii jeśli w mózgu mają myślenie do czynienia zła.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz