wtorek, 8 marca 2016

LEKI POMAGAJĄ, ALE NIE PRZYWRACAJĄ ROZUMU, A PSYCHIKA I CIAŁO SĄ OPARTE NA ROZUMIE

Psychiatria pokazuje, że leki przywracają świadomość, ale jak chory przestaje brać leki to powraca na brak rozumu oparty na stanie nieświadomości. Psychika jest oparta na rozumie. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów, a psychika to odczuwanie. To odczuwanie jest chore u ludzi którzy nie mają rozumu. Dobrze, że Pan Jerzy Owsiak zebrał 73 miliony na leki, gdyż świadczy to o tym, że ludzie chcą ażeby ludzie byli zdrowi, ale ja odkryłam, że ludzie chcą być zdrowi na braku rozumu, gdyż nie chcą nawet słuchać o opieraniu się na odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Jak znaleźli się dwaj Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którym się zgadzało, że psychika i ciało są oparte na odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to zwolnili tych Dyrektorów, a nowa napisała do mnie, że jej się zgadza funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie które zadają cierpienie i śmierć psychice i ciału. Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2015 pokazał mi odpowiedź do spamu na przedstawiane przeze mnie odkrycia naukowe, że wykonywanie prawa ludzi zadaje cierpienie i śmierć. Tak samo dwa razy już przysłali mi do spamu odpowiedź na to samo ludzie z programu "Świat się kręci" którzy pokazują w swoim programie jak ubolewają nad chorymi ludźmi. Z programu "Szkło kontaktowe" też dostałam wiadomość, że to co piszę wylądowało w spamie. Przedtem otrzymałam odpowiedź, że to co piszę jest niepożądane. Ja piszę, że odkryłam myślenie na jakim psychika i ciało są zdrowe, a człowiek ma rozum.  Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie a wypowiadają inne słowa jak Bóg, gdyż mówią, że wierzą w Boga. My nie jesteśmy stworzeni na wierze w Boga. Bóg nas stworzył i nasze życie jest oparte na wypowiadaniu Jego słów. Wskazuję na dowód naukowy jakim jest odkrycie, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć. Wskazuję na dowód oparty na nauce na jakim odkryłam, że życie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne a ja odkryłam, że to zróżnicowanie polega na tym, że są systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i są systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wykazywanie na moim Blogu maleńkiej ilości ludzi świadczy o tym, że ludzie chcą się posługiwać myśleniem przy pomocy którego znęca się na psychice i uśmierca ją. Ponad 2000 lat upłynęło od czasu wystąpienia Jezusa przeciwko narzucaniu myślenia i wskazaniu, że ludzie posługujący się narzuconym myśleniem zadają cierpienie i śmierć, a u ludzi króluje nazywanie prawem myślenia zadającego cierpienie i śmierć. Psychika i ciało nie znają myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi. Psychika i ciało wiedzą jak się cierpi i umiera na myśleniu narzuconym przez ludzi. To dla oszustów normalnym jest myślenie oparte na kłamstwie na jakim oparte jest prawo ludzi. To myślenie oszustów zgadza się ludziom kościoła którzy przyjmują pieniądze od ludzi władzy uzyskiwane ze znęcania się na psychice. Psychika jest stworzona przez Boga, a ludzie kościoła mówią ażeby się na niej znęcać. Na pogrzebach wypowiadają ludziom, że ten kto umarł idzie do lepszego świata do Boga. Ja mówię, że Bóg na pewno złoczyńców nie przyjmuje do dobrego świata i dowodem na to są przychodzące na świat dzieci u których medycyna odkryła, że przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby. Ja wskazuję, że te predyspozycje są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że te słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa do oszukiwania.
Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga i widać, że są miliardy ludzi wierzących w słowa do oszukiwania na jakich oparte jest prawo ludzi, a ja mówię, że psychika i ciało są oparte na wypowiadaniu słów Boga. To oszust wypowiada słowa ludzi. Narzucone słowa przez ludzi to słowa do oszukiwania. Słowa Boga są oparte na prawdzie i są to słowa do uczciwego postępowania. Psychika i ciało na słowach ich Stwórcy są zdrowe.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz