środa, 16 marca 2016

SŁOWA ZADAJĄCE CIERPIENIE TO SŁOWA OPARTE NA INNEJ ENERGII JAK JEST W NATURZE CZŁOWIEKA

Na słowach jakie są w naturze mózgu oparta jest energia podświadomości. Inne słowa jak oparte na energii podświadomości to słowa oparte na energii jaka jest systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ten Kto wykazuje słowa do rozbieżnych celów zna słowa i wie jakie słowa do czego służą. Głosu o energii podświadomości uczyła się Biochemik prof. Maria Szulc chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Dr Psychiatra Karol Jung uważał, że człowiek jest stworzony na uzależnieniu od myśli i kłócił się z dr Psychiatrą Zygmuntem Freudem o to, że Zygmunt Freud powinien nazwać psychikę z zawartymi w niej treściami jaką odkrył że jest wyparta i stłumiona umysłem  nieświadomym. Zygmunt Freud prawidłowo nazwał psychikę wypartą i stłumioną podświadomością, gdyż psychika jaka jest podświadomością to psychika oparta na energii na jakiej oparta jest podświadomość. Ludzie na umyśle nieświadomym mają w sobie inną energię. Energia podświadomości jest oparta na słowach jakie są w podświadomości. Te słowa jakie są w podświadomości to słowa oparte na prawdzie. Maria Szulc dobrze widzi, że energia podświadomości pomaga ludziom uzależnionym od myśli złych. Ja wskazuję, że podświadomość odrzuca wypowiedziane inne słowa jak są w podświadomości na umysł oparty na braku rozumu na jakim psychika jest uzależniona od energii opartej na braku rozumu. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy, a ja na moim Blogu i na Twitterze nie widzę tych miliardów ludzi. Nie widzę tych miliardów ludzi ponieważ wypowiadane przez nich słowa są inne jak wypowiada Bóg. Inne słowa jak wypowiada Bóg wypowiada złoczyńca, a na co dowodem są wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu na innej energii. Na tej innej energii wypowiada słowa złoczyńca. Złoczyńcy na ich innych słowach mają zapisane, że mienie Stwórcy jest ich. Albert Einstein mówi o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację, gdyż zła energia w człowieku jest oparta na braku rozumu. Tych miliardów ludzi wierzących w Boga nie obchodzi co wykazuje mózg na jakim oparta jest ich psychika i ciało. To co wykazuje mózg obchodzi ludzi wypowiadających słowa swojego Stwórcy. Ludzie wypowiadający inne słowa jak ich Stwórca mają zmienioną anatomię na źle zachowujących się ludzi. Źle zachowujący się człowiek ma zmienioną anatomię o złą energię opartą na narzuconych słowach w mózgu. Narzucający słowa psu Iwan Pawłow otrzymał Nagrodę Nobla od złoczyńców którym się zgadza zadawanie cierpienia. Ja znalazłam tylko dwóch ludzi którym zgadzało się, że anatomia jest oparta na słowach jakie odkryłam, że są w naturze mózgu. Odkryłam, że więcej ilości ludzi zgadza się myślenie jakie jest w naturze mózgu, gdyż mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych i mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko- mazurskim za 11 miesięcy roku 2004. Kiedy zaczęłam pisać, że wszystkie problemy ludzi się rozwiązuje na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili nie chcieli opierania się na myśleniu na jakim stworzony jest człowiek, a dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce jacy tam byli w roku 2011 chcieli zdrowia i życia ludzi, a na co dowodem są przysyłane do mnie napisane przez nich słowa pytające czego od nich oczekuję. Pewnego dnia przyszedł do mnie człowiek władzy Pan Cezary Grabarczyk mówiąc, że jest zainteresowany moją wiedzą. W trakcie rozmowy powiedziałam, że odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu zgadza się Dyrektorom w Departamencie Zdrowia. Za dwa dni otrzymałam wiadomość od nowej Dyrektor Departamentu Zdrowia, że jej się zgadza funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka na jakich człowiek cierpi i umiera. Pan Cezary Grabarczyk został Ministrem Sprawiedliwości który uważa, że stworzenia Boga mają wykonywać jego wolę. Wszyscy inni Ministrowie Sprawiedliwości tak uważają i uważają tak ludzie władzy, ludzie w wymiarze sprawiedliwości i kościoła. Ważnym jest to co wykazuje Stwórca człowieka, gdyż na Jego mózgu funkcjonujemy, a mózg wykazuje człowieka wypowiadającego inne słowa jak są w naturze mózgu na energii na jakiej wypowiada słowa złoczyńca. Miliardy złoczyńców mówią, że wierzą w Boga, a wypowiadają słowa jakimi zadają cierpienie i śmierć stworzeniom Boga. Ci świadomi bandyci wiedzą o czym piszę. Tych bandytów nie obchodzi co wykazuje ich Stwórca. Jezus wskazał, że ludzie narzucający słowa to bandyci. Mordercy Tego Kto dał im życie powiedzieli ludziom, że Jezus oddał życie za ich grzechy. Ludzie postanowili wykonywać słowa morderców i ich psychiki i ciała jęczą z zadanego im bólu. Ludzie zanoszą pieniądze bandytom mówiącym do stworzeń Boga, że dla nich ich myślenie jest prawem. Ludzie zgodzili się na służenie bandytom. Na tych słowach bandytów mają ludzie zmienioną anatomię na służących bandytów. Bandyta ma zmienioną anatomię na psychopatę. To bandyci i służący bandytów nie ogłaszają ludziom, że na wykonywaniu słów bandytów ludzie cierpią i umierają.  Człowiek zmienił się na bandytę na wypowiadaniu słów jakimi posługuje się złoczyńca. Wszyscy ludzie którzy zgodzili się wykonywać słowa bandytów wypowiadają słowa cierpiących ludzi. O tym jakimi ludzie są bandytami świadczy wysłanie przeze mnie ponad trzech tysięcy pism do ludzi nauki, ludzi władzy, ludzi w wymiarze sprawiedliwości, dziennikarzy, reżyserów, aktorów i wszystkich innych ludzi którym zgadzają się słowa wypowiadane przez bandytów, gdyż na słowa na jakich są stworzeni nie reagują. To bandyta mówi, że jest w swoim świecie. To bandyta ma w mózgu słowa oparte na kłamstwie i na nich energię na jakiej oparty jest bandyta.  Ludzie godząc się na wykonywanie słów bandytów nabyli zmienionej anatomii na cierpiącą. Bandyci im mówią, że mają sobie zbierać pieniądze na leczenie ich ciała z zadanego im cierpienia słowami jakie wypowiada bandyta. Wszyscy ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. To bandyta wyparł psychikę z zawartymi w niej treściami jaką odkrył Zygmunt Freud i nazwał podświadomością.
Człowiek wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu ma w sobie energię podświadomości na jakiej ma rozum w mózgu.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz