poniedziałek, 7 marca 2016

INNA WOLA CZŁOWIEKA JAK STWÓRCY TO ZŁA WOLA

Zygmunt Freud odkrył sprzeciw podświadomości i odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Inni Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Zatem Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na emocjach opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. Podświadomość to stan psychiki która nie zna słów. Odkrycie Zygmunta Freuda które mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy pokazuje, że psychika zachorowała od wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jest oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odtąd kiedy to odkryłam przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Dnia 21.10.2011 roku napisałam do Uniwersytetu Cambridge i Departamentu Zdrowia w Polsce o moim odkryciu, że "Zła energia jest wytwarzana przez człowieka złą wolą". Jest to najczęściej czytany mój artykuł. Uniwersytet Cambridge nigdy nie zareagował na ten artykuł, ale zareagowali Dwaj Zastępcy Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Polsce. Dyrektorzy Ci każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania. W jednym z pism Dyrektorzy Ci piszą ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły i zasady. Odpisałam, że Biolog prof. Piotr Słonimski uważany za Twórcę Genetyki Mitochondrialnej mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że zatem my naturalnie wiemy jak należy się zachowywać. Napisałam również, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że Prezydent, Sejm i reprezentanci ludzi jakimi są Posłowie wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu i że mózg robi sprzeciw na te wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu i skutkiem tego sprzeciwu jest wprowadzanie przez mózg narzucanych słów i wykonywania narzucanych słów na inne systemy neurologiczne na jakich Posłowie mają zmienioną anatomię bo mówią, że uczą się mowy ciała. Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia przysłali mi po tym jeszcze jedno pismo z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Pewnego dnia zjawił się u mnie w moim lokalu na Starym Mieście w Elblągu  Pan Cezary Grabarczyk który niedługo po tym został Ministrem Sprawiedliwości. Po jego wizycie otrzymałam dwa pisma z Departamentu Zdrowia z podpisem już nowej Dyrektor której zgadzało się funkcjonowanie człowieka na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Każdy człowiek wydający decyzje i wyroki w sprawie ludzi to człowiek który sobie przyznał prawo do mózgu, psychiki i ciała stworzonego przez Stwórcę. Ten człowiek który przyznał sobie prawo do mózgu jest ze swoim narzuconym myśleniem w mózgu Stwórcy i na innych systemach neurologicznych na jakich ma zmienioną anatomię na złoczyńcę.
W roku 2000 Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych
czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że anatomia nie tylko zmienia się od wykonywanych czynności, ale przede wszystkim od narzuconego myślenia na jakim wykonuje się te czynności od jakich jest zmieniona anatomia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że człowiek funkcjonuje na innych systemach neurologicznych na narzucanych słowach i na wykonywaniu narzuconych słów. Złoczyńcy posługujący się złą wolą nie oszukali mózgu na jakim są stworzeni.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz