środa, 23 marca 2016

ZŁA ENERGIA NIE MA OPARCIA W NARZĄDZIE I NISZCZY NARZĄD

Wszystkie narządy jakie są w ciele człowieka są oparte na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Słowa oparte na prawdzie mają odzwierciedlenie w stworzonym tym myśleniem narządzie. Wszystkie narządy żyją na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu.
Energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka nie ma oparcia w narządach i zajmuje się niszczeniem narządów. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że te rozbieżne cele człowiek wypowiada na innych słowach jak są w naturze mózgu i że na wypowiadaniu tych innych słów mówi głosem o innej energii i że głos o innej energii to głos złoczyńcy. Na tej innej energii zajmującej się niszczeniem narządów ludzie wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Zła energia jest oparta na innej woli człowieka i tą inną wolą człowieka jest wykonywanie woli człowieka złego. Odkryłam, że mózg wykazuje złą energię na myśleniu jakim człowiek wyraża inną wolę od Stwórcy. Odkryłam, że na innej woli ludzie mają ustanowione prawo i religie na jakich mówią, że wierzą w Boga. Odkryłam, że w systemach neurologicznych opartych na innej woli jak wola Stwórcy nie ma energii życia i ta energia zajmuje się uśmiercaniem życia. Odkryłam, że na energii opartej na woli narzuconej przez człowieka człowiek wypowiada słowa oparte na tej energii i są to słowa złoczyńcy. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to anatomia złoczyńcy. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy a ja odkryłam, że one są oparte na zmienionej energii na jakiej zmieniona jest anatomia człowieka. Odkryłam, że ludzie są świadomymi złoczyńcami, gdyż myślenie do czynienia zła trzeba wymyślić. Myślenie oparte na kłamstwie służy do czynienia zła i po to wymyślił je człowiek. Na wymyślonych słowach człowiek się znalazł na innej energii i jest to zła energia jaka go niszczy. Prawo oparte na kłamstwie to prawo złoczyńców. To myślenie zapisane, że jest prawem ludzi mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne które nie mają oparcia w narządzie i dokonują uśmiercania narządów. Człowiek żyje na narządach opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a wypowiada słowa na jakich nie ma narządów, a jest energia niszcząca narządy. Świadomi złoczyńcy nie ogłosili ludziom odkrycia naukowego, które pokazuje, że wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie uśmierca człowieka. Biorący udział w odkryciu Uniwersytet  Carnegie Mellon przysyłał mi podziękowania na wskazywane przeze mnie myślenie zapisane, że to prawo ludzi, że ono zgadza się z myśleniem odkrytym w mózgu, że jest do rozbieżnych celów. Podziękowania przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że te wypowiadane słowa inne jakie mózg wykazuje, że są to rozbieżnych celów są oparte na energii jaka nie ma oparcia w narządach i dokonuje uśmiercania życia przy pomocy zadawania cierpienia inną energią jak energia na jakiej oparte jest życie. Na tej innej energii ludzie wykonują myślenie oparte na kłamstwie jakie ich uśmierca. Usunięcie z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którym się zgadzało, że życie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest decyzją świadomych morderców ludzi. Ludzie na słowach opartych na kłamstwie są złoczyńcami. Ci złoczyńcy piszą na moje dwa adresy pisma, że mają ważną wiadomość, a w telefonie pokazują, że dzwonił jakiś nieznany numer, a w ogóle go nie słychać. Bandyta chce ażeby ludzie się bali i wykonywali wolę bandytów. To bandyta ma zmienioną anatomię na jakiej wypowiada słowa złoczyńcy. Biochemik Maria Szulc postanowiła nauczyć się głosu o energii podświadomości ażeby pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Ja wskazuję, że to świadomi złoczyńcy uzależnieni od myśli złych. Myśli złe są oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu wymyślonym przez człowieka do czynienia zła. Zła energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, to energia oparta na słowach złoczyńców. Zanoszenie pieniędzy ludziom władzy i kościoła wypowiadającym słowa oparte na kłamstwie to zanoszenie pieniędzy złoczyńcom. Na słowach jakie są w naturze mózgu wypowiada się słowa Boga, a nie mówi, że wierzy w Boga. Odkryłam, że zmienioną anatomię ma człowiek wypowiadający inne słowa jak jego Stwórca i że jest to złoczyńca. Jeden z ludzi sprzedających moje książki powiedział, że jak ja chcę ażeby ludzie kupowali moje książki to muszę zmienić tytuł "Nasza Boskość". Nie zmieniłam tytułu.
 Złoczyńca wypowiada słowa oparte na kłamstwie na jakich funkcjonuje na energii zajmującej się niszczeniem życia złoczyńcy.
Wielu ludzi mówi, że nie ma Boga, a ja im polecam sprawdzenie na Czyim myśleniu systemy neurologiczne utrzymują jego życie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje skąd pochodzi śmierć, gdyż systemy neurologiczne zajmujące się wykonywaniem myślenia jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to systemy neurologiczne uśmiercające życie, a ja wskazuję skąd pochodzi życie wskazując na systemy neurologiczne zajmujące się wykonywaniem myślenia jakie jest w naturze mózgu.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz