sobota, 26 marca 2016

ODCZUWANIE OPARTE JEST NA SŁOWACH

Odczuwanie oparte jest na energii jaka jest w naturze wszechświata, a ta energia na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta energia jaka jest w naturze wszechświata to energia miłości. Do zmiany energii, a co jest przyczyną zmiany odczuwania doszło w człowieku jeśli zmienił myślenie. Mózg wykazuje to zmienione myślenie, że jest do rozbieżnych celów, na zmienionej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na zmienionym myśleniu w mózgu. Na tej zmienionej energii człowiek ma zmienione odczuwanie. Mózg wykazuje zmienione myślenie, że to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że na tym zmienionym myśleniu jest zmienione odczuwanie u narzucającego słowa na odczuwanie psychopaty, a u człowieka który ma problemy na odczuwanie ofiary. Odkryłam, że problem jest skutkiem oszukania człowieka przez człowieka który oszukał go przy pomocy wymyślenia myślenia opartego na kłamstwie. Odkryłam, że w energii opartej na kłamstwie nie ma miłości i człowiek który wierzy kłamcy pozostaje z cierpiącą psychiką. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo ich okradli. Powiedziałam, że psychika jest oparta na prawdzie, a ludzie władzy okradają ludzi przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Zygmunt Freud odkrył, że choroba psychiczna jest wywołana urazem psychicznym. Ja odkryłam, że ten uraz psychiczny jest skutkiem zrozumienia, że wykonywało się wolę oszusta który okradł i psychika przestała wiedzieć co robić. Odkryłam, że oszust to złodziej zdobywający to co chce przy pomocy oszukiwania osoby lub ludzi których chce okraść. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa mają myślenie złodzieja. Odkryłam również, że ludzie wykonujący słowa złodzieja są okradani i ich psychika boi się o swój byt i ludzie albo wariują albo popełniają samobójstwa. Odkryłam, że narzucone myślenie zmieniło psychikę na psychikę złoczyńcy, a wykonującego narzucane słowa na psychikę cierpiącą i chorą na tym odczuwaniu cierpienia. Odczuwanie na cierpiące zmieniło wykonywanie woli oszusta. Przeciwko oszustom narzucającym słowa wystąpił nasz Stwórca którego znamy Jezusa ostrzegając ludzi przed wykonywaniem woli oszustów, gdyż wskazał, że na wykonywaniu słów do oszukiwania psychika i ciało cierpią i umierają. Dzisiaj mamy skutek wykonywania przez ludzi woli oszustów gdyż pełne szpitale ludzi z chorą psychiką i różnymi chorobami ciała. Te choroby psychiczne i ciała są oparte na systemach neurologicznych na jakich występuje psychopata i cierpiąca psychika. Mózg wykazuje, że myślenie zarówno psychopaty jak i ofiary jest do rozbieżnych celów. Mózg wykazuje, że to myślenie do rozbieżnych celów to myślenie oparte na kłamstwie. Te dwie osobowości psychopata i ofiara są opierającymi się na kłamstwie. Psychopata oszukuje, a ofiara zgadza się z oszustem. Pracowałam w moim życiu w dobrych przedsiębiorstwach i prowadziłam wiele firm prowadzonych przez mądrych ludzi którzy otrzymywali pieniądze za wyprodukowane przez nich rzeczy. Widziałam, że z tych rzeczy okradli ich ludzie których myślenie jest zapisane, że to inne prawo ludzi jak Stwórcy. Występowałam przed sądami w obronie ludzi którzy robili sprzeciw na jakiś przepis prawa przy pomocy którego zabrano im pieniądze. Odbierałam te pieniądze ale zauważyłam, że ludzie często mówili, że mam im wygrać sprawy zgodnie z prawem, czyli myśleniem do oszukiwania. Gdybym ja opierała się na myśleniu do oszukiwania to nie odebrałabym im pieniędzy zabranych przy pomocy myślenia do oszukiwania. Ten kto oszukuje chce ukraść a nie oddawać to co ukradł. Przedsiębiorstwa w których pracowałam były dochodowe i ludziom żyło się dobrze. Dzisiaj te przedsiębiorstwa wybudowane za setki milionów złotych leżą w ruinie, a ludzie najczęściej są na zasiłkach dla bezrobotnych. Prowadzone przeze mnie firmy były też bogate i często zatrudniały nawet do stu pracowników. Widziałam, że po kilku latach pieniądze moich klientów przeszły do budżetu państwa a za moimi klientami którzy wypracowali dobro i zabrali je im ludzie władzy chodzą komornicy i windykatorzy. Jasno widziałam, że myślenie władzy jest oparte na okradaniu i złodzieje żyją w dostatku, a okradzeni moi klienci i ludzie z bogatych kiedyś przedsiębiorstw nie mają z czego żyć. Pamiętałam jednak często powtarzane słowa przez wielu moich klientów, że ma być zgodnie z prawem, a prawo jest oparte na kłamstwie, a więc oni też musieli mieć w mózgu myślenie do okradania. Jasnym dla mnie było, że ich psychika zachorowała od zgadzania się z oszustami, a oszust jest psychicznie chory. Odkryłam, że psychika jest zdrowa na myśleniu opartym na prawdzie, a chora na myśleniu opartym na kłamstwie. Myślenie jest w mózgu, a odczuwanie oparte na energii opartej na słowach w mózgu. Jakie słowa w mózgu taka psychika. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i tylko dwóch ludzi chciało się nim posługiwać, a na co dowodem są przysłane przez nich pisma. Odkryłam całe funkcjonowanie człowieka i przyczynę cierpienia,  a nie ma kto ogłosić mojego odkrycia a co jest dowodem na to, że ludzie są oszustami. Iwan Pawłow za oszukiwanie psa dostał Nagrodę Nobla, a ja za odkrycie oszustów nie. Odkryłam, że przyczyną chorób i śmierci ludzi jest myślenie wymyślone przez człowieka do oszukiwania i że mózg je wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Nasz Stwórca kłamcą nie jest i wykazuje kłamcę, że jest oszustem wypowiadającym inne słowa jak oparte na prawdzie. Pisałam często do sądów, że prawo ludzi jest oparte na myśleniu opartym na kłamstwie, a encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola i że kłamstwo to niezgodna wola. Pisałam, że ludzie cierpią od wykonywania prawa, a cierpienie jest oparte na oszukiwaniu. Pisałam też o tym do ludzi kościoła którzy mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Stwórca. Nigdy nie znalazłam człowieka który powiedziałby, że nie chce pieniędzy z okradania innych ludzi. Jasnym zatem jest, że dla tych ludzi normalnym jest okradanie ludzi. Ludzie władzy dają pieniądze ludziom kościoła za namawianie ludzi na wybieranie władzy, a władza posługuje się innym myśleniem jak Bóg. Odkryłam, że ludzie którzy nabyli w mózgu myślenia opartego na kłamstwie nabyli myślenia złodzieja, ale również bandyty. Bandyta znęca się na psychice a ten kto się znęca jest bandytą. Całe prawo ludzi to prawo ludzi znęcających się na psychice opartej na uczciwości. Z danych pokazywanych na moim Blogu i na Twitterze wynika, że uczciwy jest tylko  Stwórca i maleńka ilość ludzi która pozostała z odczuwaniem opartym na uczciwości. Za głowę się łapać widząc stworzonych uczciwymi ludźmi, a Biochemik Maria Szulc pisze, że jest to nieznane ludziom myślenie. Ludziom zmieniła się biochemia. Przyczyną zmienionej biochemii jest myślenie oparte na kłamstwie. Ta inna biochemia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Dojść do stanu takich złodziei, że na ziemi wszędzie jest prawo oparte na oszukiwaniu to katastrofalny stan z nabycia biochemii u ludzi. Oszuści z różnych partii konkurują ze sobą w sposobach oszukiwania ludzi, a ludzie którzy wybierają partię wybierają taką która im obiecuje to co oni chcą. Psychika stała się zależną od wybranego przez człowieka oszusta. Kiedy rządziła w Polsce partia "Platforma Obywatelska" to partia "Prawo i Sprawiedliwość" rządząca dzisiaj wpadła na pomysł, że trzeba ludziom pokazać, że partia PO jest łapówkarzem i postanowili oszukiwać Posłankę z partii PO, że oszukujący ją Poseł z partii PIS ją kocha. Poseł oszukiwał ponad rok za pieniądze zabrane ludziom i sypiali w luksusowych hotelach, jeździli luksusowym samochodem, bawili się w luksusowych restauracjach i Poseł nawet bieliznę osobistą kupował za pieniądze zabrane ludziom przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Poseł pracował nad rozkochaniem Posłanki, a kiedy zobaczył, że już tego dokonał to ogłosił, że partia PO jest łapówkarzem. Nie powiedział kim jest on który ponad rok zabawiał się z Posłanką za pieniądze zabrane ludziom. Mózg bez wątpienia ma rację wykazując człowieka posługującego się myśleniem do oszukiwania, że nie ma rozumu. Odczuwanie oszukującego Posła się zmieniło na psychopatę, a oszukiwanej Posłanki na ofiarę która zgodziła się na jej oszukiwanie. Oszuści wiedzą, że człowieka można zdobyć przy pomocy oszukiwania go, że się go kocha i wiedzą, że zakochany jest już posłusznym narzędziem w ręku oszusta. Oszuści nie wiedzą, że odczuwanie oparte na oszukiwaniu przechodzi pod uzależnienie od energii. Oszuści postanowili wykorzystać miłość stworzoną przez Boga do oszukiwania ludzi, a miłość wzięła ich w uzależnienie od odczuwania oszustwa. Wskazuję na mózg, że zrobiły to narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów.. Wskazuję na osiągnięty stan odczuwania u narzucającego słowa na psychopatę, a u wykonującego narzucane słowa na ofiarę. Wskazuję, że zmienione odczuwanie jest oparte na zmienionej energii i że ta zmieniona energia jest oparta na narzuconych słowach w mózgu i wykonywaniu narzuconych słów. Wskazuję, że dla psychiki normalnym jest wypowiadanie słów Boga, a ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga. Odkryłam, że na myśleniu opartym na kłamstwie powstali inni ludzie jak w stanie natury i że ci inni ludzie to oszuści. Oszust jest na zmienionej energii na jakiej ma zmienioną mowę ciała na opartą na wypowiadaniu słów do oszukiwania. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności to okradanie ludzi, wykorzystywanie ich z seksu, z wykonywania prac dla oszusta i zabijanie. Odkryłam, że energia oparta na słowach Stwórcy to energia miłości, a energia oparta na wypowiadaniu słów do oszukiwania to energia bez uczuć. Odkryłam, że na myśleniu opartym na kłamstwie powstali ludzie bez uczuć dla których znęcanie się nad innymi ludźmi i zwierzętami stało się normalnym i mordowanie psychiki.
Zła energia na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach to energia z nabycia we wszechświecie od ludzi złoczyńców.
Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a wiara w Boga jest oparta na kłamstwie i braku miłości. Słowa Boga oparte są na energii miłości.
Dokąd ludzie nie wypowiadali słów istniała tylko energia miłości.
Ludzie mówią, że nie wiedzą o co chodzi i czekają na powtórne przyjście Jezusa na ziemię żeby im powiedział o co chodzi, a ja mówię, że ludzie którzy mają w mózgu myślenie do oszukiwania nie wiedzą o co chodzi. Ludzie kościoła wymyślili, że Bóg zbawi ludzi, a ja mówię, że na pewno nie złodziei, gwałcicieli i morderców, gdyż mają zapewnione funkcjonowanie na energii na jakiej wykonują czynności oparte na kłamstwie. Inną energię jak jest w naturze człowieka ma człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję na dowód jakim są systemy neurologiczne oparte na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Bóg nie zna słów do oszukiwania i dlatego mózg je wprowadza na energię na jakiej zmienione jest odczuwanie u oszusta.
Na energii opartej na słowach do oszukiwania ma człowiek odczuwanie uczynionego zła. Na rozumie w mózgu ma człowiek odczuwanie miłości. Energia zajmuje się realizowaniem myślenia jakie jest w mózgu i to jest sprawiedliwość Stwórcy. Ludzie złoczyńcy oskarżają innych ludzi, że przez tego kogo oskarżają ktoś cierpi, a ja wskazuję na energię, że jest oparta na słowach człowieka którego jest mózg i że każdy cierpi na swoich słowach, a nie kogoś. Jak wchodzimy w związek ze złoczyńcą to się otrzymuje to co otrzymuje się od złoczyńcy. To była nasza decyzja o wejściu w związek z przymilającym się oszustem. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości i mówią, że człowiekiem rządzą jakieś żądze, a ja mówię, że człowiekiem jakim rządzą jakiś żądze to uzależnienie uczuć od myślenia w którym nie ma uczuć. Ludzi na słowach Stwórcy łączy miłość, tak jak i wszystkie inne stworzenia oparte na słowach Stwórcy psychiki. Jedyne stworzenia bez uczuć to ludzie złoczyńcy posługujący się myśleniem do oszukiwania. Człowiek posługujący się myśleniem do oszukiwania nie ma miłości. To człowiek który nie ma miłości do innych robi im zło i dlatego Stwórca zmienił jego anatomię na złoczyńcę który jest uzależniony od odczuwania uczynionego zła.
Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszystkie psychiki ludzi są chore, a ja odkryłam przyczynę chorego odczuwania jaką jest myślenie do oszukiwania i wykonywanie woli oszusta. Nie znam lekarzy psychiatrów ani psychologów którzy mówiliby do chorego psychicznie, że nie ma płacić za to co wymyślili ludzie władzy, że człowiek ma płacić, a dokąd człowiek będzie płacił oszustowi i będzie oszukiwał będzie chory psychicznie. Uzależnienie psychiki jest od słów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to słowa do oszukiwania i do pozwalania na oszukiwanie siebie. Uzależnienie jest oparte na energii opartej na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Jak ludzie nie przestaną oszukiwać to zamiast zbawienia będą mieli to na co wskazuje Albert Einstein, że jest oparte na złej energii.  

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz