poniedziałek, 14 marca 2016

WYKONYWANE CZYNNOŚCI SĄ DOBRZE NA ROZUMIE W MÓZGU

Ludzie i wszystkie inne stworzenia w naturze wykonują czynności na rozumie. Czynności na rozumie wykonywane są na energii opartej na rozumie. Na energii opartej na rozumie oparte jest odczuwanie wszystkich stworzeń. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na braku rozumu. Odkryłam, że na braku rozumu wykonują czynności tylko ludzie i oni mają zmienioną anatomię na funkcjonującą na braku rozumu. Odkryłam, że wykonywanie czynności na braku rozumu jest wykonywane na energii opartej na braku rozumu jaka jest w systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Albert Einstein bardzo dobrze widzi że energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja powinnam otrzymać Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia jest zmieniona od wykonywanych czynności na braku rozumu i że brak rozumu jest oparty na innej energii jak rozum. Albert Einstein bardzo dobrze widzi pochodzenie energii śmierci z myślenia opartego na braku rozumu. Albert Einstein też widzi, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja odkryłam, że myśli Boga są oparte na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, Emocje oparte na rozumie są oparte na energii opartej na rozumie jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków ludzi i wszystkich innych stworzeń. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że ten przekład zapisów na czynności organizmu to przekład rozumu na energię. Odkryłam też przekład zapisów braku rozumu na energię. Mózg wykazuje przekład braku rozumu na energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Kiedy odkryłam, że mózg wykazuje brak rozumu na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie którzy nie mają rozumu spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania, a w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce zwolnili Dyrektorów którym się zgadzało, że psychika i ciało są oparte na myśleniu jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu i że na nim oparty jest rozum. Kiedy ponad 2000 lat temu był na ziemi nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa to Go przybili do krzyża. Powiedzieli Mu, że to zgodnie z ich prawem w Jego świecie który przejęli przy pomocy narzuconego myślenia opartego na kłamstwie. Zatem Stwórca występując przeciwko ludziom narzucającym słowa wystąpił przeciwko złodziejom. Ja wskazuję, że mózg wykazuje człowieka na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów, że nie ma rozumu i jest chory psychicznie i ma różne choroby ciała. Odkryłam, że ludzie na braku rozumu mają swoją energię opartą na braku rozumu na jakiej wykonują czynności na braku rozumu i zaburzyli wszelki porządek w naturze wszechświata. Odkryłam, że na tej energii opartej na braku rozumu ludzie mają chorą psychikę i chore ciała. Ludzie na energii opartej na braku rozumu mają nadane nazwy tego kim są na braku rozumu. Na rozumie widać po wykonywanych czynnościach kim kto jest. Ludzie na wykonywanych czynnościach na energii opartej na braku rozumu mają nadane nazwy tego kim są na braku rozumu. Te nazwy oparte na braku rozumu są nadane przez ludzi narzucających słowa. Ludzie narzucający słowa są oparci na braku rozumu i nadają nazwy dla ludzi wykonujących czynności na braku rozumu. Ludzie wykonujący czynności na braku rozumu otrzymują nazwy wykonujących czynności na braku rozumu od ludzi opartych na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Ludzie oparci na braku rozumu wystąpili do ludzi nadających tytuły na braku rozumu, że trzeba mi odebrać prawo wykonywania zawodu z powodu mojego opierania się na rozumie. Ja na moim rozumie odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przez ludzi opartych na braku rozumu którzy swoje myślenie na ziemi nazwali innym prawem jak prawo Stwórcy. Mózg wykazuje normalnego człowieka na energii opartej na rozumie i wykazuje nienormalnego człowieka na energii opartej na braku rozumu. Ludzie którzy wypowiadają słowa jakie są w naturze mózgu mają rozum, a ludzie którzy przeszli na wykonywanie narzuconego myślenia nabyli braku rozumu.  Odkryłam, że brak rozumu jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że na braku rozumu powstała inna psychika jak oparta na rozumie jaką jest psychika psychopaty i służącego psychopacie. Takim przykładem służącego psychopaty był Adolf Eichman który po schwytaniu go mówił, że on zgodnie z prawem Adolfa Hitlera wywoził ludzi wagonami na śmierć. Odkryłam, że śmierć jest oparta na energii opartej na braku rozumu i też bardzo dobrze to widzi Albert Einstein. Odkryłam, że na rozumie oparta jest energia życia. Albert Einstein też odkrył, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja miałam przyjemność odkrycia myśli Boga, że są w naturze mózgu i na nich mają rozumne twarze nie tylko ludzie ale również wszystkie inne stworzenia. Odkryłam też, że na braku rozumu ludzie mają głupie twarze i odruchy źle zachowujących się ludzi.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz