poniedziałek, 21 marca 2016

ANATOMIA TO ROZUM OPARTY NA WOLI CZYNIENIA DOBRA

Wola oparta jest na energii, a energia na słowach. Energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu na jakich oparty jest rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Odkryłam, że inna energia jest oparta na innej woli, a inna wola na słowach jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Dokonałam odkrycia funkcjonowania człowieka i na moim Blogu na którym wykazywali ludzi z ponad stu krajów świata pokazują w tej chwili około dwudziestu osób. Ten stan pokazywanych ludzi z ponad stu krajów świata zmienił się na kilka krajów świata i pokazywaniu pojedynczych ludzi od momentu w którym złoczyńcy zauważyli, że ich odkryłam. Na Twitterze pokazują ludzi opartych na rozumie też niewielu. Przed tysiącami lat w wybudowanej przez Egipcjan postaci Sfinksa pokazują, że rozumna ludzka twarz jest takim wyjątkiem, że trzeba ją wybudować w potężnej postaci Sfinksa. Jest bardzo prawdopodobnym że Platon ma rację mówiąc, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Wielki człowiek to człowiek oparty na woli czynienia dobra i takimi jesteśmy stworzeni na rozumie Stwórcy. To mózg wprowadził wolę czynienia zła na umysł oparty na braku rozumu. Gdyby nie dwaj Dyrektorzy Departamentu Zdrowia którzy w roku 2011 zareagowali na odkryte przeze mnie myślenie oparte na rozumie jakie jest w naturze mózgu i znawcy Anatomii, oraz Genetyki i Fizyki i Bioinformatyki i normalni uczciwi ludzie którzy weszli jako Obserwatorzy u mnie na Twitterze i na Blogu to nikogo by nie było komu zgadza się myślenie oparte na rozumie. Pierwszy oparty na rozumie wszedł do mnie znawca Fizyki Takeda_Hroyuki. Ta Fizyka tego opartego na rozumie Naukowca to bez wątpienia energia oparta na rozumie jaka jest w naturze człowieka. Ludzie którym zgadza się myślenie władzy i kościoła mają w sobie złą energię opartą na woli czynienia zła opartej na umyśle opartym na braku rozumu w mózgu. Ponad dwadzieścia lat temu odkryłam myślenie oparte na rozumie jakie jest w naturze mózgu i zadowolona myślałam, że jak przekażę to ludziom to wszyscy będziemy żyli szczęśliwie. Przekazywałam, że psychika i ciało są oparte na rozumie. Jakoś się uchowałam, że ludzie oparci na braku rozumu nie ukrzyżowali mnie tak jak opartego na rozumie naszego Stwórcy którego znamy jako Jezusa. Kiedy Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie to napisałam, że to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Skąd ci ludzie mają przekonania, że mają prawo do ludzi i zarabianych przez ludzi pieniędzy. Ażeby nabyć przekonań opartych na prawie do człowieka i do ich pieniędzy to trzeba mieć w mózgu dużo myślenia opartego na woli czynienia zła. To złoczyńców nie obchodzi odczuwanie stworzeń. Odczuwanie to psychika i ona jest oparta na rozumie w mózgu. Ludzie złoczyńcy wiedzą o czym piszę. Nie dziwię się, że ludzie nauki odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć. Stwórca wiedział że idzie do bandytów powstałych na woli czynienia zła na myśleniu opartym na kłamstwie. To bandyci oparci na kłamstwie mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że mają prawo do ludzi i ich pieniędzy i innego mienia. Energia zmieniła kłamców na złoczyńców. Nie ma w naturze energii na jakiej wykonuje się wolę ludzi, a ludzie mają w sobie energię na jakiej wykonuje się wolę ludzi. To złoczyńca ma w sobie energię na jakiej wykonuje swoją wolę. To nie tylko Kajetan P. chce mordować ludzi, gdyż ludzie ukrywający odkrycia naukowe chcą mordować ludzi, a przede wszystkim ludzie którzy stoją na czele mienia Stwórcy i mówią, że to ich. Pierwszą czynność jaką można zobaczyć u wybranych przez ludzi Prezydentów to sprawdzanie ile jest broni do zabijania ludzi i ogłoszenie się naczelnikiem sił zbrojnych. Nie nabyłam głupiej twarzy bo nie wchodziła mi do głowy nauka myślenia do czynienia zła Wygrywałam sprawy w sądach, a ludzie władzy mówili, że trzeba mieć uprawnienia, a mnie nie wchodziło do głowy myślenie do oszukiwania. Pewnego dnia ogłosili, że kto ma wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może otrzymać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Byłam tą osobą i szczęśliwie dalej wygrywałam sprawy na utrzymanym rozumie. Kiedy zobaczyłam, że mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" pokazują, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w kraju, a ja znowu mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że sędziowie muszą nie wiedzieć, że kłamca posługuje się innym myśleniem i zaczęłam o tym dopisywać w skargach. Wtedy okazało się, że wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zrozumiałam, że ludzie mają w mózgach z nabycia myślenia do oszukiwania i że zapisali to myślenie, że jest prawem dla stworzonych na prawdzie stworzeń Boga. Zrozumiałam, że to świadomi złoczyńcy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli myśleniem do oszukiwania. Wskazuję na mózg zmieniony na słowach do oszukiwania na jakim oparci są ludzie oszuści. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że jedne z nich są oparte na wolnym mózgu, a drugie na zaburzonym oszukiwaniem mózgu. Na tym zaburzonym oszukiwaniem mózgu ludzie mówią, że wierzą w Boga. Ja na słowach jakie są w naturze mózgu wypowiadam słowa Boga.  Ja nie mam woli czynienia zła, a to co piszę jest dowodem na to, że na rozumie ma się wolę czynienia dobra. Brak rozumu i na nim choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała to prawidłowa kara dla ludzi złoczyńców którzy wymyślili myślenie do czynienia zła stworzeniom Boga. Człowiek który mówi, że ma prawo do ludzi i ich mienia i mienia jakie jest w naturze to oszust. Oszust to złoczyńca i ma zmienioną mowę ciała na odzwierciedlającą brak rozumu w mózgu i odruchy bandyty czyniącego innym ludziom i innym stworzeniom zło. Nie ma leku na energię na jakiej oparty jest złoczyńca i na energię jaką ma w sobie ten kto mówi, że dla niego słowa złoczyńcy są prawem.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz