piątek, 25 marca 2016

ENERGIĘ ZADAJĄCĄ CIERPIENIE I ŚMIERĆ MA W SOBIE KŁAMCA

W Polsce bada się ambulatoryjnie mordercę Kajetana P. Gazety podają, że ambulatoryjnie bada się mordercę ażeby zbadać czy jest chory psychicznie. Ja wskazuję, że chora psychika jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w umyśle opartym na braku rozumu. Te systemy neurologiczne oparte na braku rozumu to systemy neurologiczne jakie Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Kiedy odkryłam, że te rozbieżne cele ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu to mordercy spowodowali ażeby biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania, a w Polsce zwolnili Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie na jakim człowiek jest zdrowy psychicznie. Zatem na czele mienia Stwórcy stoją mordercy. Morderca u Stwórcy jest chory psychicznie i nie ma rozumu. W naturze nie ma chorej psychiki i nie ma myślenia opartego na kłamstwie. Chorą psychikę ma kłamca. Kłamca ma chorą psychikę na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Badania ambulatoryjne wykazują człowieka albo na systemach neurologicznych na jakich jest kłamcą, albo na systemach neurologicznych na jakich jest prawdomównym. Ludzie którzy funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na prawdzie nie chodzą do lekarzy bo są zdrowi i ich medycyna nie widzi. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i odkryli, że jedne z nich zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Morderca to kłamca. Ludzie władzy i kościoła mają pieniądze zdobyte przy pomocy kłamstwa. Kardynał Stanisław Dziwisz mówi dzisiaj, że zwraca się do polityków, że ludzie nie mogą już wytrzymać tego co jest, a ja mówię, że władza i kościół posługuje się tym samym myśleniem opartym na kłamstwie. Na myśleniu Boga nie ma polityków. Stwórca nas nie stworzył na wierze w Niego tylko na wypowiadaniu Jego słów. Kardynał Stanisław Dziwisz nie pyta ludzi władzy jak zdobyli pieniądze jakie im dali za namawianie do wybierania władzy. Ludzie uczciwi nie mogą wytrzymać oszukiwania ich i okradania przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie wiarą w Boga i prawem dla stworzeń Boga. Jezus wiedział kim są ludzie wypowiadający inne słowa występując przeciwko ludziom narzucającym słowa i utworzonym przez nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie wykonują wolę ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a ja wskazuję, że na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Energię zadającą cierpienie i śmierć mają w sobie ludzie na narzuconym przez nich myśleniu opartym na kłamstwie. Też weszłam w to myślenie, ale robiłam na nie sprzeciw, gdyż nie zgadzało mi się z moim myśleniem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odbierałam zabrane ludziom pieniądze, a kiedy zaczęłam dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Nic sędziów nie obchodziło moje wskazywanie na mózg, że jest zaburzony narzuconymi słowami i wykonywaniem narzuconych słów. Nic nie obchodziło sędziów moje wskazywanie na to, że człowiek ma inne systemy neurologiczne na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że te systemy neurologiczne zadają cierpienie ludziom jak wykonują narzucone słowa nazwane prawem. Nic to nie obchodziło ludzi władzy, nie obchodziło ludzi kościoła, nie obchodziło ludzi nauki, nie obchodziło dziennikarzy, nie obchodziło reżyserów i aktorów i bardzo wielu innych ludzi. Ja wskazuję, że na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu badania ambulatoryjne wykazują nienormalną psychikę. Niewyobrażalna jest ilość ludzi bandytów znęcających się na psychice i zadającej jej śmierć. Przekazy od ludzi z okresu Starożytności podają, że jak do ludzi nazywanych Uzdrowicielami przyszedł chory człowiek prosić o uzdrowienie to zadawali pytanie czy komuś nie wyrządził jakiejś krzywdy. Uzdrowiciele mówili idź i napraw wyrządzoną krzywdę bo inaczej uzdrowienie nie jest możliwe. Ja odkryłam, że tak jest widząc odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest oparte na energii jaka zadaje cierpienie i śmierć. Dzisiaj mamy świadomych morderców zadających cierpienie przy pomocy słów opartych na kłamstwie. Psychika jest oparta na wypowiadaniu prawdy. Nie znam nikogo kto poza mną wskazywałby na odkrycie naukowe które mówi, że naturalnym dla człowieka jest wypowiadanie prawdy i że ma prawdomówny mózg. Ładnie, że dziennikarze piszą o tym odkryciu, ale nieładnie, że piszą, że nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Dziennikarze ci nie mówią, że w tym prawdomównym mózgu są z nabycia słowa kryminalisty. Dziennikarze nie piszą kim jest człowiek który ma w mózgu inne myślenie jak naturalne dla mózgu na jakim wypowiada prawdę. W okresie Starożytności nie mieliśmy ludzi tylu bandytów. Ludzie w okresie Starożytności mówili, że ukrywają swoją wiedzę przy pomocy której uzdrawiali ludzi przed ludźmi białymi. Ci Uzdrowiciele mówili, że posługują się Zwykłą Mową Boga. Biali mówili, że wprowadzają cywilizację. Też jestem biała, ale nie chcę znęcać się na ludziach i innych stworzeniach. Ludzie znęcający się na psychice to ludzie wymuszający wykonywania ich myślenia opartego na kłamstwie. Dzisiaj ja nie mogę znaleźć ludzi którym nie zgadzałoby się myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego oszukują ludzi, wymyślają na nich kłamstwa, okradają, gwałcą i mordują i nazwali siebie wierzącymi w Boga. Dzisiaj stan systemów neurologicznych opartych na zdawaniu cierpienia i śmierci jest tak normalny, że naukowcy uważają, że ludzie zostali stworzeni złoczyńcami. Karol Jung uważał, że ludzie są stworzeni psychicznie chorymi uzależnionymi od myśli, bo aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego psychikę opartą na rozumie powinien nazwać umysłem do oszukiwania na jakim psychika nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Ja wskazuję, że ta psychika która nie wie dokąd idzie i nie wie co robi jest oparta na systemach neurologicznych opartych na głupocie w mózgu. Albert Einstein o tej energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach mówi, że jest pewny co do ludzkiej głupoty, a ja do tego dodaję, że to złoczyńcy. Te sposoby myślenia oparte na energii śmierci to sposoby oszukiwania ludzi. Oszust z wypowiadania słów Boga przeszedł na wiarę w Boga i na tej wierze w Boga ma systemy neurologiczne na jakich czyni zło stworzeniom Boga. Oszuści nazwali dla psychiki opartej na wypowiadaniu słów Boga swoje myślenie prawem, a Stwórca wykazuje ich, że nie mają rozumu i na nim są złoczyńcami na systemach neurologicznych opartych na złej energii.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz