środa, 23 marca 2016

NIE MA WYJŚCIA ZE ZŁEJ ENERGII BEZ POWROTU NA SŁOWA OPARTE NA DOBREJ ENERGII

Mamy wybór albo trwać w złej energii na słowach opartych na kłamstwie, albo powrócić na słowa oparte na dobrej energii jakimi są słowa oparte na prawdzie. Jest prawdopodobnym, że jestem pierwszą osobą która widzi, że mózg rozdziela słowa na dobrą energię i na złą energię. Każdy może poznać odkrycia naukowe i zobaczyć, że człowiek wszedł w złą energię wypowiedzeniem słów opartych na kłamstwie. Odkryłam, że człowiek wypowiedzeniem innych słów jak są w naturze mózgu wszedł do piekła. Zła energia to piekło i siedzi się w tym piekle jeśli wypowiada się słowa oparte na kłamstwie. Każdego dnia możemy powrócić do nieba, czyli na energię opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. W piekle jest człowiek na wypowiadaniu kłamstwa, a w niebie jest człowiek na wypowiadaniu prawdy. W niebie, gdyż na dobrej energii jesteśmy na słowach Stwórcy, a w piekle, gdyż na złej energii jesteśmy na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez człowieka. Wyjście z podświadomości jaką odkrył Zygmunt Freud to wyjście do piekła opartego na złej energii opartej na kłamstwie. Wszystkie zabójstwa, wszystkie wojny, wszystkie gwałty, wszystkie trzęsienia ziemi, wszystkie katastrofy i każde cierpienie, nieszczęścia i śmierć są oparte na energii opartej na kłamstwie. Ciężkie jest wyjście z energii opartej na kłamstwie jak się w nią weszło, gdyż zła energia trzyma w uzależnieniu. Ludzie psychicznie chorzy mówią do mnie, że nie rozumieją co się do nich mówi, a ja wskazuję, że niezrozumienie jest oparte na kłamstwie. Na prawdzie wszystkie stworzenia widać, że są rozumiejącymi. To człowiek w siebie wprowadził myślenie oparte na kłamstwie. Energia oparta na kłamstwie trzyma człowieka w uzależnieniu i wprowadza go w cierpienie oparte na kłamstwie, ale to człowiek wybrał. To dlatego jest ciężko wyjść z cierpienia bo energia trzyma w uzależnieniu. Energia domaga się naprawienia zła wyrządzonego kłamstwem. Ile jest tego zła wyrządzonego kłamstwem pokazuje przerażająca ilość złej energii na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i dodaje, że szczególnie w rządach. Albert Einstein ma rację, że szczególnie w rządach ponieważ rządy wprowadzili wykonywanie ich woli a dobra energia jest na wykonywaniu woli Stwórcy. Kto nie wyjdzie ze złej energii na jakiej wykonuje kłamstwo to doczeka się śmierci, gdyż kłamstwo jest oparte na energii śmierci. Bez ludzi kłamców w naturze wszechświata była tylko energia życia. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja wskazuję, że jeszcze Naukowcy muszą odkryć, że na tym rozumie w mózgu który nie zna słów jest tylko energia życia. Ja już o tym wiem, gdyż po odkryciach naukowych widzę, że dobra energia jest na słowach opartych na prawdzie, a zła energia oparta jest na słowach opartych na kłamstwie. Nie należy czytać i uczyć się tego czego się nie rozumie bo nabędzie się umysłowej i psychicznej choroby. Ja dużo lat przepracowałam w kontakcie z prawem ustanowionym przez ludzi, ale mój mózg odrzucał to myślenie i ja się za nic w świecie z tym myśleniem nie zgadzałam. Dzisiaj wiem, że ja musiałam mieć w mózgu mało kłamstwa skoro zdecydowanie nie zgadzam się z żadnym zapisem prawa ludzi. To mój mózg się nie zgadza. Gdyby w moim mózgu było kłamstwo jakie jest zapisane w ustanowionym przez ludzi prawie to mnie by się to kłamstwo zgadzało, a mnie się nie zgadza. To ja mam rację, a nie zapisane prawo gdyż ja mam wygrane wszystkie sprawy z tym prawem dopóki się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie Ja nie wiedziałam, że ludzie są takimi kłamcami i pisałam do sądów, że na prawdzie rozwiążemy wszystkie problemy ludzi. Wiele lat temu pisałam do sądów ażeby wymagali od kłamców naprawienia wyrządzonego zła i ludziom będą się oczyszczały mózgi, ale Sądy zdecydowanie chciały żeby wygrywał ten kto kłamie. Ja wskazuję, że ludzie na kłamstwie są nienormalni i cierpią, ale do mało kogo mogę przemówić, a co świadczy o tym, że ludzie mają już przekonania oparte na kłamstwie. Kłamcom się żyje dobrze bo okradają ludzi z pieniędzy przy pomocy nazwania kłamstwa prawem, ale ja wskazuję na uzależnienie od energii na tym kłamstwie, że ludzie mają zapewnione cierpienie aż pieniądze oddadzą. Mózg się nigdy nie zgodzi żeby człowiek był normalny na kłamstwie, a prawo jest oparte na kłamstwie. Religie są też oparte na kłamstwie i stan ludzi to wielka katastrofa. Co to za religie które mówią, że wierzą w Boga, jak człowiek jest stworzony na wypowiadaniu słów Boga. Nie wiem czy Stwórca się spodziewał tak przerażającego nabycia w ludzkich mózgach kłamstwa. Ludzie na kłamstwie to są inni ludzie jak na prawdzie. Na prawdzie nie ma chorych ludzi. Wymyślone i narzucone słowa przez ludzi dokonały zaburzenia w naturze na niewyobrażalną skalę. Przede wszystkim na tych wymyślonych i narzuconych słowach opartych na kłamstwie jest głupi człowiek. Na prawdzie człowiek jest mądry. Stwórca się nigdy nie zgodzi na to, żeby ludzie byli głupimi na wypowiadaniu kłamstwa i dlatego ludzie są na uzależniającej energii. Człowiek okradający ludzi, gwałcący ludzi, zabijający ludzi jest głupi. W naturze nie ma głupich ludzi ani innych stworzeń. W naturze nikt nie ma umysłu opartego na braku rozumu poza ludźmi.
Ratunek dla ludzi jest tylko w założeniu szkół opartych na prawdzie. Nie wiadomo tylko skąd wziąć tych ludzi opartych na prawdzie skoro to tylko nieliczni z Genetyków, Biologów, znawców Anatomii, Bioenergetyków, Fizyków. Widać, że to pojedynczy ludzie. Kto wie o czym piszę niech się ratuje i nie wykonuje woli ludzi i nie wymusza wykonywania swojej woli. Wykonywanie woli ludzi jest oparte na kłamstwie, a na kłamstwie człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Wszyscy chorzy na ziemi ludzie mają w mózgu kłamstwo. Choroby są oparte na złej energii, a zła energia na kłamstwie. Stanu głupoty ludzie nabyli na wprowadzonym w siebie myśleniu opartym na kłamstwie. Ogromnie dużo zła narobili na ziemi ludzie którzy kłamstwo ustanowili władzą i religią i dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa przeciwko narzucaniu słów wystąpił. Skutek wykonywania narzuconego myślenia to głupi i chorzy ludzie. Mózg kłamstwo odrzuca gdyż jest dla niego nienormalne i wykazuje człowieka pod względem kłamstwa jako nienormalnego na złej energii opartej na kłamstwie. Nie ma zmienionej anatomii bez kłamstwa w mózgu. Ludzie wypowiadający kłamstwo mają zmienioną anatomię. Zmieniona anatomia to zmienione odruchy, a zmienione odruchy są oparte na innej energii jak energia na jakiej oparta jest anatomia. Anatomia jest oparta na prawdzie. Inne odruchy ma człowiek na prawdzie, a inne na kłamstwie. Ludzie narzucający swoją wolę swojemu ciału to ludzie umysłowo chorzy. Ciało na prawdzie jest doskonałe, a nie zmieniać je na oparte na kłamstwie. Nikt z nas nie namówi Stwórcy na dobre funkcjonowanie naszego ciała na kłamstwie bo Stwórca takiego ciała nie stworzył. To ludzie na kłamstwie mają pozmieniane ciała i te ciała kłamstwo boli bo ciało na kłamstwie jest na złej energii. Ludzie zapewne uważali, że jak uda się kogoś oszukać to się go wykorzysta, a nie udało się oszukać swojego mózgu, gdyż wykazuje na kłamstwie umysłowo i psychicznie chorego człowieka. Teraz na leczenie ludzi z kłamstwa potrzeba dużo pieniędzy, ale dobrzy ludzie sami dają, a co widać po tym co robi Pan Jerzy Owsiak, ale pieniądze trzeba zanieść dla lekarzy którzy leczą a nie dla Ministerstwa Zdrowia które chce uśmiercania ludzi. Pieniądze się daje ludziom którzy wykonują czynności dobra, a nie ludziom którzy opowiadają o czynieniu dobra. Ludzie którzy decydują się wykonywać czynności na myśleniu opartym na kłamstwie skończą w szpitalach psychiatrycznych gdyż na paragrafach i innych wymyślonych słowach psychika staje się nierozumiejąca. Ludzie na myśleniu władzy i kościoła mają zabrane ludziom pieniądze, ale utracili rozum. Psychika jest oparta na rozumie, a na wykonywaniu woli ludzi nabyła braku rozumu.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz