czwartek, 10 marca 2016

CZYNNOŚCI NA INNEJ ENERGII WYKONUJE ZŁOCZYŃCA

Energia jest podporządkowana jej Stwórcy. Biochemik prof. Maria Szulc dobrze widzi, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś myśleniu. Podświadomość to energia jaka jest w naturze wszechświata i ona podporządkowuje się myśleniu Stwórcy tej energii. Maria Szulc pisze, że to myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane, a ja odkryłam, że inna energia jest podporządkowana innemu myśleniu i jest to myślenie jakim posługuje się złoczyńca. Odkryłam, że na innej energii wykonuje czynności złoczyńca i że on ma zmienioną anatomię o energię na jakiej wykonuje czynności zła. Ta energia o jaką jest zmieniony człowiek który jest złoczyńcą to energia jaka jest w systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że rozbieżne cele ma złoczyńca z dobroczyńcą, gdyż złoczyńca chce okradać, a dobroczyńca chce żyć uczciwie. Odkryłam, że złoczyńca posługuje się innym myśleniem przy pomocy którego okrada. Widziałam to na podstawie wskazywanych mi przepisów przez ludzi których broniłam przed sądami, że przy pomocy tego przepisu ich okradli. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a jak zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, że w kraju ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach, a ja wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim to uznałam, że to nie jest normalne i muszę powiedzieć Sędziom, że trzeba opierać się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu na jakim się widzi kto jest złodziejem. Ja wskazywałam, że tym złodziejem jest ustawodawca i doczekałam się wystąpienia o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na innym myśleniu jak opiera się władza. Napisałam, że to lepsze od ukrzyżowania Jezusa za mówienie prawdy.
Odkryłam, że innym myśleniem jak Stwórca posługuje się złoczyńca. Kiedy około 20 lat temu odkryłam myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to okazało się że nikt nie chce o nim słyszeć, a my na innym myśleniu jesteśmy złoczyńcami. Na tysiące napisanych przeze mnie pism do ludzi nauki, władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła i wielu innych ludzi zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Zwolnili ich i zatrudnili nową Dyrektor która napisała do mnie, że jej się zgadzają systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach przez człowieka jakie zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć. Poprzednim Dyrektorom zgadzały się systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparte jest zdrowie i życie. Biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań, ale podziękowania przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu.
Na moim Blogu i na Twitterze wykazują, że ludzi którzy nie są złoczyńcami prawie nie ma. Nie wierzę w to gdyż dokąd nie odkryłam złoczyńców to na moim Blogu byli ludzie z ponad stu krajów świata a z Twiettera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu.
Brak słów na to kim są ludzie wypowiadający inne słowa, którzy otrzymali życie, rozum, inteligencję, a są chamami, chuliganami i wszelkiego rodzaju innym paskudztwem znęcającym się na psychice od której wymuszają służenia złoczyńcy.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz