czwartek, 24 marca 2016

STWÓRCA NIE POZWALA NA JEGO UMYŚLE I JEGO ENERGII WYKONYWAĆ WOLI CZŁOWIEKA

Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć, że mózg wykazuje słowa na jakich człowiek wykonuje swoją wolę na innym umyśle i innej energii. Odkryłam, że to druga osobowość w człowieku oparta na woli narzuconej przez człowieka. Ta druga osobowość ma swój umysł i swoją energię na jakiej wykonuje swoje czynności. To tą bez wątpienia zmienioną anatomię odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że jest zmieniona od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że ta zmieniona osobowość jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że Stwórca oddziela w podświadomości osobowość opartą na wykonywaniu woli narzuconej przez człowieka. Odkryłam, że ta druga osobowość oparta jest na wypowiadaniu słów narzuconych przez człowieka. Odkryłam, że naturalna osobowość wypowiada słowa oparte na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Albert Einstein widzi dzieło ludzi narzucających słowa jakim jest zła energia o której mówi, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Mózg tak uważa i tak samo człowiek oparty na rozumie jak mózg, gdyż mózg wykazuje człowieka na narzuconych słowach, że nie ma rozumu i jest chory psychicznie i choruje jego ciało. Odkryłam, że osobowość naturalna wypowiada słowa oparte na prawdzie, a osobowość wykonująca wolę człowieka wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że osobowość naturalna jest normalna, a osobowość wykonująca wolę człowieka jest nienormalna. Odkryłam, że na energii Stwórcy jest miłość, zdrowie i życie, a na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka jest energia bez uczuć, zadająca cierpienie i śmierć. Odkryłam, że na energii Stwórcy człowiek jest inteligentnym, dobrze zachowującym się, ma szacunek do innych ludzi i innych stworzeń oraz do przyrody i że jest oparty na rozumie Stwórcy. Odkryłam, że człowiek tak długo żyje jak dużo ma w sobie energii opartej na słowach Stwórcy jakie wypowiada. Odkryłam, że człowiek na energii opartej na narzuconych przez siebie słowach jest źle zachowującym się, nie ma szacunku do innych ludzi i innych stworzeń, że jest żyjącym z okradania, że gwałci ludzi i morduje ludzi.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i utworzonym przez nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Stwórca swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią z rąk ludzi narzucających słowa wskazał, że ludzie na narzuconych słowach są złoczyńcami. Odkryłam, że na energii opartej na wykonywaniu woli człowieka występuje psychopata i ofiara. Odkryłam, że na energii opartej na narzuconych słowach człowiek ma odczuwanie swoich słów. Ofiara to człowiek który zgodził się służyć narzucającemu słowa i on z czasem jest ofiarą ponieważ cierpi na złej energii na jakiej wykonuje słowa wymuszającego wykonywania jego woli. Psychopata jest oparty na złej energii opartej na wymyślonych przez niego słowach opartych na kłamstwie. Inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo oparte na kłamstwie i złej energii. Religie są oparte na kłamstwie na jakim mówią, że wierzą w Boga. Człowiek wypowiadający prawdę wypowiada słowa Boga.
Nie mam żadnych wątpliwości co do tego, że Jezus nie cierpiał psychicznie i nie umarł, gdyż jest tylko na energii życia. Umysł człowieka skonstruowany przez Stwórcę to umysł oparty na rozumie Stwórcy. Energia miłości jaka jest energią życia to energia jaką Stwórca stworzył z układów z pierwiastków. Genetyka to energia oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Energia oparta na umyśle opartym na braku rozumu to nie jest genetyka.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz