sobota, 19 marca 2016

DORADZTWO I SZKOLENIA NA MYŚLENIU WŁADZY TO SPOSOBY OKRADANIA LUDZI

Zajmowałam się doradztwem podatkowym, a podatki są oparte na myśleniu ludzi władzy. Ja faktycznie nie zajmowałam się doradztwem opartym na myśleniu władzy, gdyż zajmowałam się odbieraniem pieniędzy zabranych ludziom przy pomocy myślenia jakim posługują się ludzie władzy. Nie wiedziałam, że Sędziowie chcą zabierać ludziom pieniądze, a na co dowodem jest moje dopisywanie na skargach, że wygrywam wszystkie sprawy na myśleniu opartym na prawdzie. Sędziowie zgadzali się ze mną dokąd nie powiedziałam, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Dowodem na to są wszystkie moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych i 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów od stycznia do listopada 2004 roku. Ci Sędziowie się ze mną zgadzali dokąd nie zaczęłam pisać, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi posługując się myśleniem opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu, gdyż ja na tym myśleniu widzę słowa złodzieja. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 pokazują, że ponad 99,5% ludzi zostało okradzionych przy pomocy myślenia jakim posługują się ludzie władzy. Jeśli wejdziemy do Google na słowo Solutions to widać tam wejście 1.500.000.000 ludzi którzy chcą doradztwa i szkolenia w sprawie okradania ludzi. Przyprowadzone do Polski ze Stanów Zjednoczonych programowanie neurolingwistyczne to sposoby nauki okradania ludzi na jakiej to nauce myślenia ludzie są chorzy na schizofrenię,
Myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie na jakim ludzi się nie szkoli, gdyż naturalnie wypowiadają prawdę na jakiej są uczciwymi ludźmi. Nauka prawa ludzi spowodowała powstanie ludzi złodziei dla których okradanie ludzi stało się normalnym. Ludzie władzy widać, że żyją z zapisania myślenia opartego na kłamstwie, że jest prawem. Ludzie kościoła żyją z mówienia, że wierzą w Boga. Ludzie wypowiadający prawdę żyją z wykonywania czynności na myśleniu natury. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że inne czynności jak oparte na myśleniu natury wykonuje złodziej. Odkryłam, że nauki oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka tworzą człowieka złodzieja i mordercę. Złodziej i morderca jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz