poniedziałek, 14 marca 2016

INNE SŁOWA JAK SĄ W NATURZE MÓZGU WYPOWIADA ZŁOCZYŃCA I SŁUGA ZŁOCZYŃCY

Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Naukowcy też odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że inne systemy neurologiczne jak zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, to systemy neurologiczne zajmujące się słowami jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu zajmują się słowami jakie są w naturze mózgu i słowami wypowiadanymi jakie są w naturze mózgu. Słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na prawdzie, a słowa wypowiedziane inne to słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie zachowują się wobec siebie uczciwie, a na słowach wypowiadanych innych ludzie zachowują się wobec innych ludzi i innych stworzeń nieuczciwie. Odkryłam, że wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu są dlatego innymi ponieważ opartymi na innej energii. Wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu mózg wprowadza na inną energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Odkryłam, że na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu ludzie są takimi samymi, a na wypowiadaniu innych słów występuje człowiek który oszukuje i człowiek który wykonuje słowa oszusta. Ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu mają zmienioną anatomię o energię jaka jest w ich systemach neurologicznych opartych na narzuconych przez nich słowach. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu mają tylko systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Zmienioną anatomię ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu i jest to człowiek który kłamie. Zmieniona anatomia na narzuconych słowach to anatomia złoczyńcy i wykonującego słowa złoczyńcy. Wykonujący słowa złoczyńcy to sługa złoczyńcy. Sługa złoczyńcy Adolfa Hitlera jakim m.in. był Adolf Eichman to wywożący wagonami ludzi na śmierć, który mówił, że uśmiercał ludzi zgodnie z prawem Adolfa Hitlera. Prawa Adolfa Hitlera ludzie nie mają w naturze mózgu, a mózg wie jakie jest inne myślenie i do czego służy. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele ludzi narzucających słowa to wykorzystywanie ludzi, a jak wykorzystają to ich uśmiercają. Złoczyńcę obchodzą pieniądze jakie ma człowiek i wykorzystanie go z seksu, a nie to co czuje człowiek. Psychika jest oparta na miłości, a ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości. W naturze nie ma innej psychiki jak opartej na miłości. Inną psychikę ma człowiek wypowiadający inne słowa i ten człowiek nie ma miłości i nie obchodzi go co czuje człowiek, a obchodzą go pieniądze jakie ma człowiek i wykorzystywanie człowieka do seksu i wykonywania dla niego różnych czynności jakie wykonuje służący. Ludźmi którzy mówią, że człowiek ma służyć są ludzie kościoła i ludzie władzy. Wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie wykonywanie woli złoczyńcy. Inne słowa jak są  w naturze mózgu wypowiada złoczyńca. Słowa jakie są zapisane w ustanowionym przez ludzi prawie to słowa na wykonywaniu których ludzie są służącymi złoczyńców. Złoczyńca wymierza kary za nie wykonywanie jego słów. Urzędnicy wymierzają kary za nie wykonywanie słów ludzi którzy nazwali narzucone słowa prawem. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a ludzie w ustanowionym prawie piszą, że psychika ma wykonywać wolę ludzi posługujących się innym myśleniem jak Stwórca psychiki. Ludzie na tym innym myśleniu jak myślenie Stwórcy mówią, że wierzą w Boga. Złoczyńcy wymyślili, że będą ludzi oszukiwali, że są wierzącymi w Boga zamiast wypowiadającymi słowa Boga. Ludzie naturalnie wypowiadają słowa Boga. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym ale złoczyńców to nie obchodzi, gdyż ja o tym odkryciu przeczytałam w roku 2006 i nikogo do tej pory nie znalazłam kogo obchodziłoby, że dla psychiki naturalnym jest wypowiadanie prawdy. Dziennikarze komentujący to odkrycie piszą, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce, a nie piszą, że ten kto ma inny mózg jest kryminalistą.
Życie psychiki i ciała jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu i inne słowa mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych na jakich narzucający słowa ma zmieniona psychikę na psychopatę, a wykonujący narzucane słowa na służącego psychopacie. Psychopata to bandyta wymuszający wykonywania jego woli i jest tych bandytów przerażająca ilość. To bandytów nie obchodzi odkrycie Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wielu ludzi chce wykonywać wolę bandytów, ale nie wszyscy. Władza w Polsce jaka jest w tej chwili ma poparcie u 20% ludzi, a na 80% ludzi dokonują napadu przy pomocy znęcania się na psychice jak nie chcą wykonywać woli złoczyńców. Ludzie władzy w Polsce dają co chwilę pieniądze zabrane ludziom dla ludzi kościoła za namawianie ludzi do wybierania władzy. Wypowiadanie przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu stworzyło innych ludzi jakimi są złoczyńcy i służący złoczyńcom. Też pracowałam w kontakcie z prawem ludzi, ale to co robiłam to opierałam się na swoim myśleniu na jakim nie płaci się ludziom władzy i odbiera zabrane ludziom pieniądze. Myślałam, że Sędziowie nie chcą ażeby ludzi oszukiwać i kiedy widziałam, że jestem jakimś wyjątkiem  wygrywającym sprawy to zaczęłam dopisywać w skargach, że trzeba się opierać na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim się wie kto jest złoczyńcą. Wystąpili wtedy o zabranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu za opieranie się na prawdzie to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża. Pomyślałby ktoś, że ludzie są mniejszymi złoczyńcami jak ponad 2000 lat temu kiedy na ziemi był Jezus, a ja mówię, że wystarczy ogłosić stan wojny i widać jak ludzie potrafią się znęcać nad ludźmi i wydawać im rozkazy wchodzenia do komór gazowych i stawania do rozstrzelania. Na filmach widać jak bandyci potrafią wyrzucać z domów ludzi i dzieci i chorych ludzi, a jak za wolno chory lub stary idzie to strzelają do niego. To na systemach neurologicznych opartych na energii opartej na narzuconych słowach ludzie są bandytami. Bandyta ma na swoich słowach energię śmierci. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie mają energię życia. Na energii życia psychika jest wolna i szczęśliwa, a na energii śmierci psychika stała się psychiką złoczyńcy bez uczuć. Stwórca swoją energię oparł na uczuciach.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz