środa, 16 marca 2016

LUDZIE POZWOLILI SOBIE ZADAĆ CIERPIENIE PRZEZ ZŁOCZYŃCÓW NARZUCAJĄCYCH SŁOWA

Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika jest oparta na energii, a energia na słowach. Energię naruszyły narzucone słowa, a naruszenie energii naruszyło psychikę. Naruszona energia wykazuje narzucającego słowa, że to złoczyńca.
Psychika jest oparta na dobrej woli. Ludzie złoczyńcy postanowili wykorzystać tą dobrą wolę człowieka i oszukiwać go w celu zrobienia sobie z człowieka opartego na dobrej woli służącego. My naturalnie nie myślimy, że są ludzie którzy chcą zła. Widać to też po psach, których człowiek złoczyńca bije, a oni idą do niego bo nie wierzą, że chce im uczynić zło. W miarę powtarzania słów przez złoczyńcę psychika robi się posłuszna narzucającemu słowa. Dlatego Stwórca wykazuje człowieka narzucającego słowa, że jest złoczyńcą. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i swoim cierpieniem i śmiercią wskazał, że to złoczyńcy. Złoczyńcy jakimi byli Herod, Piłat i Kajfasz powiedzieli do Stwórcy, że oni przejęli władzę nad Jego mieniem i Piłat mówił, że opiera się na większości głosów i zapyta ludzi czy chcą ażeby przybić do krzyża złoczyńcę Barabasza czy Jezusa. Większość była złoczyńcami i wołali ażeby przybić do krzyża Jezusa. W programach naukowych widać, że najbardziej wołającym o ukrzyżowanie Jezusa był Kajfasz stojący na czele kościoła. Ja wskazuję, że ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a człowiek jest stworzony na wypowiadaniu słów Boga. Ludzie władzy też mówią, że wierzą w Boga i dają pieniądze ludziom kościoła za namawianie stworzeń Boga do wybierania ludzi jako władzy. Ludzie władzy to złoczyńcy, czyli ludzie kościoła namawiają stworzenia Boga na służenie złoczyńcom. Widziałam u mnie na Twitterze czytających mój artykuł o przebudowanym mózgu na narzuconych słowach Prezydenta Stanów Zjednoczonych Pana Baracka Obamę i Papieża Franciszka. Niedługo po tym Papież wybrał się w podróż na zaproszenie do Stanów Zjednoczonych i wszędzie gdzie przemawiał mówił, że podkreśla, że człowiek ma służyć. Miliardy ludzi widać, że zgodziły się na służenie ludziom, a służy się ludziom narzucającym słowa. Ludzie kościoła często mówią, że służą Bogu, a ja wskazuję na  psychikę, że jest wolna na słowach Boga jakie są w naturze mózgu. Człowiek to odczuwanie i to odczuwanie jest wolne na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie narzucający słowa to źli ludzie, którzy kpią sobie z odczuwania ludzi i kpią sobie z zadawanego cierpienia ludziom. Tacy kpiący sobie z odczuwania ludzi ludzie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w miesiącu październiku 2015 roku przysłali mi do spamu odpowiedź na moje wskazywanie na odkrycia naukowe, że wykonywanie woli władzy zadaje cierpienie i uśmierca ludzi. Dwie takie odpowiedzi na moje odkrycie, że wykonywanie prawa ludzi zadaje cierpienie i śmierć otrzymałam do spamu z programu "Świat się kręci" słynącego z ubolewania nad cierpieniem ludzi. Pierwszą odpowiedź  do spamu na to co piszę otrzymałam z programu "Szkło kontaktowe" i wiadomość, że autor jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci.
Albert Einstein odkrył, że zła energia we wszechświecie jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, ale o tym odkryciu nic nie mówią ludzie władzy ani dziennikarze. W programie "Inny punkt widzenia" jest napisany dużymi literami wzór Alberta Einsteina, a ludzie kościoła też mówią, że wierzą w Boga, a posługują się słowami zadającymi cierpienie stworzeniom Boga.
Moim klientom którzy mówili, że jak do bramy pukają ludzie z organów skarbowych to wypuszczają psy mówiłam, że to prawidłowa rekcja na ludzi czyniących zło. Zwierzęta prawidłowo reagują na ludzi ze złą energią kopiąc ich, gryząc, kąsając. Zwierzęta i ludzie którzy utrzymują w sobie energię natury czują kto jest złoczyńcą po energii jaką ma w sobie złoczyńca. Zła energia pochodzi od ludzi, gdyż energia jest oparta na słowach, a tylko ludzie wypowiadają słowa. Albert Einstein mówi, że na złej energii jest pewny co do ludzkiej głupoty, a ja jestem pewna, że to złoczyńcy. Złą energię ma w sobie złoczyńca wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo na ich psychikę napadali bandyci wymuszający od psychiki służenia im. 

                                                                                        Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz