czwartek, 25 kwietnia 2019

ENERGIA NIE POSŁUGUJE SIĘ MYŚLENIEM, A WYKONUJE MYŚLENIE

Zbudowani jesteśmy z energii która nie ma swojego myślenia, a jest wykonującą myślenie. Dr Deepakowi Chopra jestem wdzięczna za jego mądre książki o zdrowiu, ale nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że komórka zaczęła tworzyć nowotwór bo się pomyliła. Wskazuję na oddzielone systemy neurologiczne oparte na oddzielonym myśleniu w mózgu. Wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na mózgu są zbudowane z komórek życia, a systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle są zbudowane z komórek nowotworowych. Medycyna widać jakby nie widziała tego oddzielenia w człowieku bo dr Psychiatra też do mnie powiedział, że granica jest płynna i nie wiedzą kiedy człowiek wchodzi w schizofrenię. Ja wskazuję, że mózg wie kiedy człowiek wchodzi w schizofrenię bo wprowadza słowa człowieka na oddzielony od mózgu umysł i oddzielone od siebie systemy neurologiczne. Ja też piszę wcześniej, że jest Nadświadomość, a teraz wiem, że jej nie ma. Jest świadomość i nieświadomość. Świadomość to systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu, a nieświadomość to systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle. Wskazuję na Stwórcę, że zdecydował się przyjść na ziemię mimo, że wiedział, że kłamcy są zbudowani z energii śmierci i przybiją Go do krzyża. Stwórca przyszedł ostrzec ludzi przed wykonywaniem słów kłamców gdyż wiedział, że wejdą w funkcjonowanie na energii zadającej cierpienie i śmierć i nabędą nieświadomego umysłu. Kiedy patrzę na wykazywanej na moim Blogu niewielkiej ilości ludzi to widzę mocno utrwalonych tumanów. Ci tumani to oszuści bo zanim nie zobaczyli, że odkryłam ludzi złoczyńców to wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera przysyłali zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Ci złodzieje biorą pieniądze za dostęp do internetu a zamknęli mi wejście na Twittera z tego powodu, że nie chcę przejść na słowa uśmiercające życie nazywane RODO. To samo zrobili na Facebooku kiedy zobaczyli że w ciągu dwóch miesięcy moje zdjęcie miało pierwsze miejsce, a ludzie z wielu krajów świata nakładali piękne nakładki na moje zdjęcie z serduszkami, napisami kocham cię, itp. Wskazuję na zapisy w Egipskiej Księdze Umarłych, że wiedzą, że ludzie weszli w mur nie do przebicia i wskazują na człowieka Mędrca, że jego słowa są trzy razy doniosłe.Wskazuję, że ten mur nie do przebicia to zła energia, a Mędrzec zbudowany z wolnej energii. Wskazuję, że ci ludzie wiedzą, że przyszli powtórnie na świat i weszli do swojego ciała. Wskazuję, że ciało jest zbudowane z energii życia i wyszli z niej kłamcy i że na kłamstwie są zbudowani z energii śmierci. Pokazują teraz w Polsce jak zbudowali kukłę i nazwali ją Judaszem i dzieci biją tego Judasza za to, że zdradził Stwórcę, a ja wskazuję na Judaszów ludzi kościoła, że zdradzili Stwórcę.
Każdy z nas zrobił coś czego nie powinien, ale nazwać prawem i wiarą w Boga słowa kłamców występujących przeciwko Stwórcy życia to podłe, nikczemne i wielki ukłon składam przed Reżyserami, Pisarzami i wszystkimi innymi ludźmi którzy wskazują na tych podłych nikczemnych ludzi zbudowanych z energii zawartej w ich słowach na jakich mówią, że ich słowa morderców są prawem i wiarą w Boga w nie stworzonym przez nich świecie. Wskazuję ile wymordowali ci ludzie mordercy ludzi i ilu jest przez nich umysłowo i psychicznie chorych ludzi i zwierząt, głodnych, bez domów i ilu ludzi zwija się z psychicznego bólu w szpitalach i zakładach opieki na całym świecie. 
Ci podli, nikczemni ludzie mówią o ludziach wykonujących ich słowa, że to ciemnota i organizują wojny w celu wymordowania ludzi wykonujących ich wolę. Wskazuję, że energia śmierci jest oparta na woli ludzi. Człowiek który ma rozum nie nazywa prawem słów oszustów bo oszuści do niczego prawa nie mają. Człowiek który ma rozum wypowiada słowa Boga. Wiarę w Boga mózg wykazuje na ludzkim umyśle, a ludzki umysł to umysł oszusta. Ludzie zanoszą pieniądze do dyspozycji ludziom którzy wprowadzają ich w umysłową chorobę i energię śmierci. Ja wskazuję, że ci mordercy są świadomi bo ukrywają moje odkrycia nie wpisaniem w Google ponad czterech tysięcy moich artykułów i milczą na moje około 7500 artykułów które do nich wysyłam i do Ministerstwa oszukującego, że jest Zdrowia też. Nikt jeszcze nie widział zdrowia na słowach ludzi, a to co widzi to śmierć.
Mądry człowiek jest na rozumie w mózgu, a głupi jest zbudowany ze słów oszustów.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz