środa, 10 kwietnia 2019

LUDZKI UMYSŁ TO NIE JEST MÓZG, A JEST UMYSŁOWA CHOROBA


                               MÓZG NIE ZNA ZMIENIONEJ ANATOMII 
Ludzki umysł to nie jest mózg. Mózg oparty jest na rozumie, a ludzie na ludzkim umyśle nie mają rozumu. Przychodzący do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi ludzie mówili do mnie, że nie rozumieją języka prawniczego, a zatem ludzie na tym języku prawniczym nie mają rozumu. Naukowcy w programie Zagadki wszechświata mówiący, że mózg powstał po to by nas oszukiwać nie mówią kim oni są ci oceniający mózg bo ja wskazuję, że nie ma w naturze stworzeń nie opartych na mózgu. Ci naukowcy powinni powiedzieć kim oni są. Ludzie wierzący w Boga mówią, że Bóg im powiedział jakie wypowiada słowa, a  nie mówią kim oni są na wypowiadaniu innych słów. Ludzie mówiący, że Bóg im powiedział jakie wypowiada słowa nie mówią kto ich stworzył lub jak stworzyli siebie sami. Naukowcy w programie nazywanym naukowym mówią wytrenuj mózg a nie mówią kim oni są skoro chcą trenować mózg. Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nie mówią, że zmieniona anatomia jest oparta na umysłowej chorobie. Mózg nie zna zmienionej anatomii. Ktoś umysłowo chory w Komitecie Neurobiologii odrzuca moje odkrycia i to sam, a nie Komitet Neurobiologii bo nie czyta a odrzuca. Ciekawe czy ludzie którzy nie wpisali w Google ponad czterech tysięcy moich artykułów robią to sami ponieważ nie zgadza im się moje myślenie oparte na rozumie czy wykonują polecenia innych umysłowo chorych ludzi. Strajkujący nauczyciele chcą pieniędzy od umysłowo chorych ludzi władzy. Nie ma mózgu na umyśle władzy i ludzie wybierający władze są umysłowo i psychicznie chorzy. Ludzie władzy wymuszają pieniędzy i nauczyciele też. Mózg jest wolny zbudowany na wolnej energii, a ludzie władzy wymuszają i nauczyciele wymuszają, a zatem wymuszają od uczniów nauki słów umysłowo chorych ludzi. Na prawie ludzi i wierze w Boga nie ma mózgu, a jest umysłowa choroba. Ludzie chorzy uważają, że jak będą jedli zdrowe jedzenie to ono ich wyleczy z umysłowej i psychicznej choroby. Dr Deepak Chopra dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci bo ja wskazuję, że ta zmora pamięci to umysłowa choroba. Dobrze widzą Naukowcy którzy odkryli, że myśli zmieniają morfologię bo ja wskazuję, że na myśleniu ludzi jest zmieniona morfologia na uśmiercającą życie. Na morfologii opartej na ludzkim umyśle nie ma serca i nie ma żadnych innych narządów i nie ma życia. Albert Einstein widzi, że na tym innym myśleniu ludzi są ludzie zbudowani z energii śmierci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle. Na tej zmienionej anatomii opartej na ludzkim umyśle ludzie są psychicznie chorzy. Psychika zdrowa jest zbudowana z systemów neurologicznych opartych na mózgu. Ministerstwo nazywane Zdrowia jest przy umysłowo chorych ludziach gdyż przy ludziach władzy. Dobrze, że ostatnio kilka razy napisali, że otrzymali ode mnie wiadomość a nie jak poprzedni, że przysyłają mi pozdrowienia na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle jest energia śmierci. To umysłowo chorzy ludzie przysłali mi pozdrowienia. Zastępcy Dyrektora którzy byli w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania w odpowiedzi na moje odkrycie, że natura zbudowana jest z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia opartych na mózgu i że nie są naturą systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle. Zatem od tych ludzi którzy mają rozum otrzymałam pisma z wyrazami szacunku i uznania. To samo uznanie dla ludzi którzy mają talenty od Boga widać np. na Koncercie Chopinowskim. Minister nazywany kultury na myśleniu władzy usłyszał buczenie w odpowiedzi na pozdrowienia od jego przywódcy Pana Jarosława Kaczyńskiego. Kultury nie ma na myśleniu władzy, a jest chamstwo, rozbój, okradanie, zabijanie życia na organizowanych wojnach przez ludzi władzy. Dobry kawał ktoś napisał o śmiejących się ludziach z żartu szefa a zapytana dlaczego się nie śmieje jedna z osób mówi, że nie musi bo odchodzi z zakładu pracy. Ludzie robią z siebie kretynów służących kretynom. Ludzie którzy mają rozum nie są służącymi ludzi którzy nie mają rozumu. Ludzie sprzedają się złodziejom okradających ludzi przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odbierałam ukradzione ludziom pieniądze, a jak się przyznałam, że odbieram na myśleniu natury to NSA w którym wcześniej miałam wygrane wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, ale nie dodał, że na rozumie. Sędziom opartym na rozumie moje słowa się zgadzały. Wskazuję na dwa umysły w ludziach i że ten drugi jest na myśleniu ludzi. Wskazuję ilu jest umysłowo i psychicznie chorych ludzi wybierających umysłowo i psychicznie chorych ludzi jako władzę. Ludzie wykonują to myślenie ludzi i robią się coraz bardziej głupi. Tysiące lat temu ludzie w Egipcie wybudowali Sfinksa z ludzką rozumną twarzą i oznaczają, że rozum jest Boskiego pochodzenia a ja wskazuję, że po tych tysiącach lat ludzie ciągle funkcjonują na myśleniu ludzi na jakim nie ma rozumu. Ja na okładce mojej pierwszej książki jaką zatytułowałam Nasza Boskość umieściłam zdjęcie Sfinksa. Jeden z mężczyzn który kupił moją książkę powiedział, że zawsze była władza, a ja mówię, że dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było na ziemi władzy. Wskazuję, że dokąd ludzie nie wypowiadali słów w naturze wszechświata była tylko wolna energia jaka jest energią życia, a Albert Einstein wskazuje na energię we wszechświecie z nabycia, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że Albert Einstein też mówi o energii opartej na sposobach myślenia ludzi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja wskazuję, że to mózg oparty na rozumie odrzuca słowa narzucone przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu. Jedna kobieta po przeczytaniu mojej książki zapytała mnie jak ja się czuję w tym świecie. Doskonale widzę głupich ludzi, że mówią, że im się zgadza myślenie wybranych przez nich przywódców. Nie pokazują, że ci przywódcy ich stworzyli. Umysłowo chorzy ludzie mówią, że mają prawo do ludzi zbudowanych na rozumie. Ci umysłowo chorzy ludzie to oszuści którzy są złodziejami i bandytami prowadzącymi ludzi po ich okradzeniu na śmierć do obozów zagłady i dobrze widzi Albert Einstein, że energia oparta na słowach ludzi prowadzi na śmierć. Wskazuję, że tymi prowadzącymi na śmierć są ludzie władzy i kościoła. Dobrze widzi Aktor Krzysztof Pieczyński jak przerażającą ilość ludzi wymordowali ludzie kościoła. Teraz ludzie na całym świecie pokazują ile dzieci zgwałcili ludzie kościoła. Pan Jarosław Kaczyński wysyła Sędziów na naukę do księdza Tadeusza Rydzyka. Ci szkoleni Sędziowie nabędą braku rozumu na jakim z wypowiadania słów Boga przejdą na wiarę w Boga. Przejście z wypowiadania słów Boga na wiarę w Boga jest przejściem z mózgu na umysłową chorobę. Jezus mówił uczcie się u mistrzów a ja wskazuję, że nauczyciele w Polsce strajkują bo chcą pieniędzy od złodziei okradających naturę zbudowaną na mózgu. Mistrz uczy się u Mistrza bo Mistrz ma rozum. Około dwudziestu lat temu jeden z nauczycieli akademickich powiedział do mnie, że dla mnie napisanie pracy doktorskiej to na każdy temat, a muszę tylko usiąść i napisać co mam w swojej głowie, a ja wskazuję, że nauczycielom którym się zgadza myślenie władzy nie zgadza się myślenie oparte na rozumie. Papier nie jest dowodem rozumu. Widać jak strajkującym nauczycielom zgadza się myślenie ludzi władzy. Ja widzę kto z profesorów ma rozum a kto nie ma rozumu. Na myśleniu ludzi nie ma mózgu, a jest umysłowa choroba. Na ziemi widać, że wykonuje się słowa ludzi, a na słowach ludzi nie ma mózgu. Ludzie mówiący, że chronią ludzi czy to nazywani RODO czy pracujący w internecie nie mówią że chronią przed głupimi.
Lekarzy Psychiatrów opartych na rozumie dużo nie ma, a psychika oparta na słowach ludzi jest psychicznie chora wykonująca czynności na braku rozumu. Dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie ogłosili, że od wykonywanych czynności na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Wielu z lekarzy mówi do mnie, że wszyscy chorujemy a ja wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi. Medycyna nie odróżnia systemów neurologicznych opartych na rozumie od systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Medycynie zgadza się funkcjonowanie na umysłowej chorobie. Prof. Jana Talara za jego słowa, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje prześladują umysłowo chorzy ludzie. Ze mną też pokazują, że chcą się kłócić umysłowo chorzy ludzie kiedy mówię, że ludzki umysł nie ma mózgu i nie ma budowy opartej na mózgu. Ludzie którzy mają rozum z nikim się nie kłócą bo im się zgadzają słowa oparte na rozumie. Ludzki umysł wymyślił słowa do oszukiwania i nabył umysłowej choroby. Ludzie którzy nauczyli się słów oszustów nabyli umysłowej choroby. Oszuści mówią, że im się zgadzają słowa do oszukiwania i że im się zgadza, że ludzie mają umierać. Wskazuję, że umysłowo i psychicznie chorzy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu dlatego, że mózg ich tam wprowadził. Umysłowo chorzy ludzie mówią, że wierzą w Boga lub, że nie ma Boga a nie mówią skąd się wzięli. Umysłowo chorzy ludzie nie mówią, że wzięli się z wymyślonego myślenia na jakim nie ma ludzi i nie ma życia. Ludzie wykonujący słowa ludzi nie pytają ich jak ich stworzyli, a powinni.

                                                                                                Barbara Paul                                                                                                   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz