niedziela, 14 kwietnia 2019

PORADNIE GENETYCZNE NIE MÓWIĄ, ŻE KŁAMCA TO NIE JEST GENETYKA

Poradnie genetyczne orzekają kto jest ojcem a kto nie jest ojcem, a nie mówią kto jest kłamcą a kto nie jest kłamcą. Poradnie genetyczne orzekają kto jest mordercą a nie mówią, że morderca to nie jest genetyka. Poradnie genetyczne nie mówią, że mózg oddziela genetykę od energii jaka nie jest genetyką i nie mówią, że z energii jaka nie jest genetyką zbudowany jest kłamca. Sędziowie pokazujący pukanie w głowę widzą, że to umysłowo chory. Wskazuję, że umysłowo chorzy są oparci na prawie kłamców którzy oszukują, że mają jakieś prawa w naturze. Kłamcy nie stworzyli natury, a zajmują się jej okradaniem, gwałceniem i mordowaniem.
NAUCZYCIELE W CZASIE WOJNY UCZYLI SŁÓW NATURY I UKRYWALI SIĘ PRZED MORDERCAMI WYPOWIADAJĄCYMI INNE SŁOWA JAK WYPOWIADA NATURA.
Kiedy w roku 2013 napisałam, że mózg wykazuje budowę innego człowieka na wypowiadaniu kłamstwa to przyszedł do mnie wybrany później Ministrem Sprawiedliwości Poseł partii PO i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił jasnym było, że jego cel był inny i że tym innym celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia, bo za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem innej Dyrektor która przysyła mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie, że budowa człowieka natury wykonana jest z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta na mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamców. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Dyrektorzy którzy byli w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Mordercy wymienili ludzi którzy chcą życia na ludzi którzy chcą śmierci. Mordercy oskarżają Kardiologów za to, że wykonywanie słów morderców uśmierca serce. Lekarze ratują życie jakie ludzie władzy i ludzie mówiący, że wierzą w Boga lub, że nie wierzą w Boga uśmiercają.
Nauczyciele oparci na rozumie jaki jest w naturze mózgu wiedzą, że opieramy się na słowach, a ja wskazuję, że Minister Edukacji opiera się na słowach kłamców. Minister Edukacji i ludzi władzy i kościoła trzeba zaprowadzić do poradni genetycznej i ona na sto procent stwierdzi, że to zbudowani z energii zadającej cierpienie i śmierć kłamcy i że to mordercy psychiki. Dla ludzi zajmujących się genetyką wskazuję, że kłamca ma wytworzoną do wykonywania jego woli energię z jakiej jest zbudowany i jest to zła energia jaka zadaje cierpienie i śmierć. Nauczycielom uczącym Biologii wskazuję, że energia z jakiej zbudowany jest kłamca to nie jest Biologia i że to morderca. Wskazuję, że energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na woli kłamcy. Wskazuję, że ludzie wykonujący słowa kłamców cierpią i umierają i że zwierzęta też. Medycyna na całym świecie nie uczy, że kłamca zbudowany jest z systemów neurologicznych uśmiercających życie. Wskazuję, że Ministerstwo Zdrowia jest przy ludziach władzy, czyli przy mordercach życia. Wskazuję, że morderca Adolf Hitler wiedział którzy lekarze są mordercami bo zabrał ich ze sobą do obozów śmierci. Wskazuję, że mordercy mają pieniądze przynoszone im przez ludzi, jakimi dali hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to systemy neurologiczne uśmiercające życie wykonujące słowa kłamcy. Mordercy wiedzą, że są mordercami. Morderca Prezydenta Gdańska wiedział kogo idzie zabić i jak zabić żeby było skuteczne. Pilot z Lufthansy wiedział w którym momencie wysłać Pierwszego Pilota do toalety bo dokładnie w miejscu w którym kiedyś mieszkał rozbił samolot z ponad 150 pasażerami.  Mordercy płacą ludziom którzy godzą się nazywać ich słowa prawem. Miałam do czynienia z ludźmi którzy pytali mnie czy umiem wykorzystać prawo, a ja mówiłam, że umiem, ale tego nie robię, a niektórzy byli tak bezczelni, że mówili, że na każdego jest cena, a na niektórych wyższa. Nie mieli dla mnie ceny i nigdy jej nie podałam. Widziałam, że ludzie przychodzący do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że dlatego do mnie przyszli po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a jak zobaczyłam po powołaniu od roku 2004 wojewódzkich sądów dane opublikowane przez gazetę Rzeczpospolita o wygranych i przegranych w sądach wojewódzkich, że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi, a ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że muszę pisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim ja widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są też Sędziowie złodzieje i bandyci bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie na jakich jesteśmy stworzeni. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie.
Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu, współautor książki Leki wpływające na czynności mózgu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i że złodziei z organów skarbowych też ma na oddziale psychicznie chorych. Jeśli chodzi o książkę zatytułowaną Leki wpływające na czynności mózgu to wskazuję, że mózg jest zdrowy a leki wpływają na słowa umysłowo chorego który na narzuconych słowach jest psychicznie chory wykonujący czynności na systemach neurologicznych wykonujących słowa umysłowo chorego. Wskazuję na poparcie ludzi władzy, że jest od złodziei którzy chcą ażeby dla nich okradać innych ludzi i im dawać pieniądze. Wskazuję, że encyklopedie prawidłowo mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola. Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła i wszyscy inni kłamcy nie wyrażają zgodnej woli a wymuszają od psychiki wykonywania ich woli złodziei i bandytów. Natura uzgadnia, a bandyta wymusza dawania mu pieniędzy za wymyślone słowa. Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi energia nierzeczywista, a ja wskazuję, że na słowach kłamców nie ma człowieka i że oni są zbudowani z energii nierzeczywistej. Wskazuję, że to mózg wprowadza kłamcę w funkcjonowanie na energii nierzeczywistej na jakiej kłamca funkcjonuje na uzależnieniu od energii jaką wytworzył do wykonywania woli kłamcy. Kłamcy nie oszukali mózgu bo ich wprowadził w budowę z energii wykonującej słowa umysłowo chorego kłamcy. Ludziom i zwierzętom na jakich kłamcy stosują przemoc trzeba pomóc. Dla złoczyńcy nie ma pomocy bo nie ma leku na energię wykonującą słowa złoczyńcy. Dobrze widzi dr Deepak Chopra, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci bo ja wskazuję, że medycyna nie ma leku na słowa kłamcy. Słowa kłamcy nie mają pamięci. Pamięć ma mózg, a kłamca nie ma mózgu bo go mózg wyrzucił na umysł oszusta. Medycyna nie ma leku na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest kłamca. Rządzi mózg i wykonująca wolę mózgu energia. Oszustom zachciało się rządzić światem Stwórcy a zbudowany na słowach Stwórcy mózg wprowadził ich w umysłową chorobę i funkcjonowanie na energii wykonującej słowa umysłowo chorego. Stwórca przyszedł ostrzec ludzi przed wykonywaniem słów kłamców i wskazał, że są zbudowani z energii zadającej cierpienie i śmierć na jakiej wykonuje się ich wolę złodziei i bandytów.

                                                                                                 Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz