wtorek, 30 kwietnia 2019

ZMIENIONA BUDOWA CZŁOWIEKA JEST NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI NA LUDZKIM UMYŚLE

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Odkryłam, że te wykonywane inne czynności jak na anatomii są wykonywane na ludzkim umyśle. Anatomia oparta jest na mózgu. Ludzki umysł nie ma mózgu. Anatomia wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na mózgu, a inne czynności wykonuje człowiek na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg odrzuca na ludzki umysł. Odkryłam, że Umysł Natury oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie i że ludzki umysł jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że umysł oparty na prawdzie wykonuje czynności na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i odkryłam, że umysł oparty na kłamstwie wykonuje czynności na systemach neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie jaka jest zbudowana z układów pierwiastków powodujących zadawanie cierpienia i śmierci. Odkryłam, że to słowa są przekładem na energię. Odkryłam, że słowa oparte na prawdzie są przekładem na energię życia, a słowa oparte na kłamstwie są przekładem na energię śmierci. Odkryłam, że tym co wytwarza energię są układy słów. Odkryłam, że układ genetyczny pierwiastków jest przekładem układu słów opartych na prawdzie i że układ pierwiastków zadających cierpienie i śmierć jest przekładem układu słów opartych na kłamstwie. To słowa powodują, że odczuwamy miłość, radość, szczęście i to słowa powodują, że odczuwamy cierpienie, smutek, nieszczęścia, Mamy odkrycie naukowe, że rozum nie istnieje bez emocji a ja odkryłam, że rozum zbudowany jest z układów słów opartych na prawdzie i że to bez tych układów słów nie istnieją emocje miłości, kochania, radości, szczęścia, zadowolenia. Odkryłam również, że brak rozumu nie istnieje bez złych emocji i że brak rozumu zbudowany jest z układów słów opartych na kłamstwie i że bez tych układów słów opartych na kłamstwie nie istnieje cierpienie, nieszczęścia, agresja, nienawiść, smutek, niezadowolenie, śmierć. Odkryłam, że to człowiek narzuceniem słów opartych na kłamstwie wszedł w odczuwanie złych emocji. Wielkiego zła narobili ludzie władzy i wszystkich religii narzuceniem do wykonywania słów opartych na kłamstwie. Dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski, że to od wykonywanych czynności zmienia się stan człowieka. Wykonywanie czynności na słowach opartych na kłamstwie to nie jest zmieniona anatomia bo nie ma anatomii opartej na kłamstwie. Nie ma mózgu opartego na kłamstwie. Mózg oparty jest na prawdzie na jakim jest żyjącym i bardzo dobrze widzi Neurolog prof. Jan Talar że śmierć mózgu nie istnieje. Mózg odrzuca śmierć na ludzki umysł. To ludzki umysł wydaje decyzje o zadawaniu cierpienia i śmierci i człowiek ma na to w sobie dowód jakim są systemy neurologiczne zbudowane na słowach narzuconych przez człowieka. Bez wątpienia moje jasne przedstawianie budowy człowieka i przyczyn jej zmiany prowadzi do powrotu człowieka do naszego doskonałego naturalnego stanu opartego na rozumie. Trzeba rozumieć swoją budowę. To co jest nierozumiane jest kłamstwem. Trzeba wyjść z decyzji opartych na kłamstwie i powrócić na decyzje oparte na prawdzie. Energii zadającej cierpienie i śmierć nie zlikwidujemy inaczej jak wychodzeniem z przekonań opartych na kłamstwie. To długi proces zależny od stanu nabytego w mózgu myślenia opartego na kłamstwie. Im szybciej człowiek wyjdzie ze słów opartych na kłamstwie i energii opartej na kłamstwie tym szybciej powróci do normalnego stanu. Człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie jest nienormalny. Naszą naturą jest wypowiadać słowa oparte na prawdzie.
O tym mówił Jezus, że stworzył nas na prawdzie. Jezus wskazał, że na słowach opartych na kłamstwie jest cierpienie i śmierć i że z energii opartej na kłamstwie zbudowani są źli ludzie. Zły człowiek zbudowany jest ze złej energii. Dobry człowiek zbudowany jest z dobrej energii. Prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais ma rację, że na mózgu jesteśmy dobroczyńcami.

                                                                                                           Barbara Paul     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz