poniedziałek, 29 kwietnia 2019

MEDYCYNA BIERZE UDZIAŁ W ZABIJANIU ŻYCIA

Nauka medycyny nie oddziela energii życia od energii śmierci i niby nie widzi, że energia śmierci nie ma oparcia w mózgu. Medycyna która nie mówi, że mózg odrzuca narzucone myślenie na zmienioną budowę na energię śmierci to medycyna która bierze udział w zabijaniu życia. Dobrze widzą tych lekarzy morderców ludzie władzy którzy wybudowali obozy śmierci bo ich tam zabrali ze sobą do uśmiercania życia a nie do ratowania życia. Mordercy wiedzą kto z lekarzy jest mordercą, a nauka medycyny mówi, że nie wie. Ta nauka medycyny jest wykonującą słowa morderców tak samo jak Komitet Noblowski. Lekarze sprzedają się mordercom za pieniądze kradzione naturze przez ludzi morderców. Medycyna niby nie widzi, że pieniądze uzyskiwane przez ludzi władzy są ze znęcania się na psychice. Medycyna wykonująca słowa morderców to medycyna która bierze udział w zabijaniu życia. Dyrektorzy którzy byli w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania w odpowiedzi na moje odkrycie, że energia życia oparta jest na mózgu a energia śmierci na słowach człowieka. Ci Dyrektorzy którzy chcieli zdrowia i życia przysyłali do mnie co jakiś czas zapytania czego od nich oczekuję a skończyło się to ich przysyłanie do mnie od nich wiadomości po napisaniu przeze mnie w roku 2013 że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne a ja odkryłam, że na nich zbudowani są ludzie mordercy.
Po usunięciu z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi, pisma i wiadomości do spamu jakie otrzymałam z Departamentu nazywanego Zdrowia w Ministerstwie nazywanym Zdrowia są od morderców. Pisałam do nich nie raz, że powinni zmienić nazwę Ministerstwo Zdrowia na Ministerstwo Śmierci, a oni przysyłają mi pozdrowienia pisząc, że Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przesyła mi pozdrowienia w odpowiedzi na moje odkrycie, że budowa człowieka z energii życia oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest oparta na słowach jakie mózg wprowadza na wolę człowieka.
Naukowcy zbudowani z energii śmierci mówią, że w naturze jest cykl zagłady a ja wskazuję, że zagłada jest oparta na woli morderców i bardzo dobrze widać tą wolę morderców wykazywaniem na moim Blogu niewielu ludzi i nie wpisywaniem w Google odkryć, że morderca zbudowany jest z energii śmierci. Wskazuję na słowa ludzi władzy i religii że mówią, że dla nich najważniejsze jest życie. Mordercy zbudowani z energii śmierci mówią do uśmiercanych przez nich ludzi, że dla nich najważniejsze jest życie. Mordercy mówią, że Bóg im nie umiał stworzyć ciała żeby nie cierpiało i nie umierało na ich woli.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz